Gå til innhold

Ordren i rotet

Anbefalte innlegg

Skrevet

9-åringen vår er god pp å holde orden i rotet sitt på rommet, men likevel finner jeg pop it, små ting fra kinderegg,  div diy utstyr hun har fått i gaver, liggende strødd andre steder. Hun får bekejd om å rydde det bort, men sier hun ikke hae noe sted å ha det. Rommet er lite.  Vurdere å skaffe en boks til alt,  og bare legge det oppi der, men det gir dårlig oversikt.....har dere merkede  bokser  til hvert eneste tema hjemme? Uansett om det er mye er lite i tema? 

Anonymkode: fb009...af4

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nei, vi har fullt kaos😬👍 

Funker fint det også, jeg orker ikke å bruke tid  på å rydde så mye. Ungene roter det bare til igjen likevel da de er like kaotiske som meg. 

Jeg prøver å ha en boks til bare lego da, alt annet går oppi første og nærmeste lekekasse. 

Skrevet

Nei, bokser for alt mulig blir alt for mye stress.

Anonymkode: e1b71...0b8

Skrevet

Vi har to bokser til kaoset på rommet og en i stua. Det er et sammensurium av leker oppi der, men det blir jo bare strødd utover likevel. På denne måten blir det lett å rydde det opp hver kveld 😅 

Skrevet

Leker det er mye av, eller som passer i samme kategori, samles i samme kasse. 

LOL, Barbie, Cupcake-dukker, My Little Pony og ting som brukes i lek med disse er samlet i 3 kasser f.eks - bare beholderne til disse LOL-greiene tar jo enormt med plass. Lego har kasse for seg, nabbi-utstyr for seg, ellers et herlig sammensurium av hummer og kanari.

Anonymkode: 9761d...fbc

Skrevet

Forresten, hun har også en eske med småbokser der hun har sortert blant annet kinderfigurer og annet småræl. 

Anonymkode: 9761d...fbc

Skrevet

Har en rotekasse ja, der mye småting havner oppi. Og etter en stund havner mye fra kassen i bosset. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...