AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Har funnet ut at kjæresten min er utro. Nå prøver jeg å legge en plan for hvordan og når jeg skal avsløre at jeg vet, slik at situasjonen blir værst mulig for hans vedkommende. Noen gode forslag?? Anonymkode: baf7f...286
GulSitron Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Bare gå fra han, slett og blokker over alt og lev videre som en lykkelig person. Det gjør vondest 9
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Finnes ingen måte som gjøre verre for han. Uansett om du sier det NÅ så blir det like "ille". Si det til han nå. Si du vet hva han har gjort og at han er en jævla drittsekk og du ønsker ikke ha noe med han å gjøre. Si du skal finne deg en ekte mann etter hvert, ikke en tåpelig dritt. så sletter du, blokkerer du han Anonymkode: 56b1a...01d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Vær utro tilbake så han får smake sin egen medisin! Anonymkode: 3085a...814
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Er du helt sikker i din sak da? Anonymkode: 2a732...5b7
FrøkenFri Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har funnet ut at kjæresten min er utro. Nå prøver jeg å legge en plan for hvordan og når jeg skal avsløre at jeg vet, slik at situasjonen blir værst mulig for hans vedkommende. Noen gode forslag?? Anonymkode: baf7f...286 Gå videre og ikke se deg tilbake. Glem hevn og alt sånn tull. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 Det korrekte å si er ikke tenk på han, men tenk på deg selv og gå videre. Men kan prøve å hjelpe. Hvordan fant du det ut? Kan du evt avsløre det foran hans foreldre? Anonymkode: e066c...083
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Da eksen min va utro så hadde jeg sex med 2 av bestekompisene hans. Slik mista han både meg og kompisene sine. Ganske umodent, jeg var bare 19, men det føltes veldig greit der og da. 😛 Anonymkode: 7ac34...6c2 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 Jeg tror faktisk at det som @GulSitron skriver er det aller verste, når han ikke får en sjanse til å prøve å forklare seg engang, og ser at det ikke kostet deg en kalori å bare gå og at du klarer deg bedre enn noensinne uten han. Men spørs jo på typen da, for den konfliktsky er det kanskje fint at man bare forsvinner og blokkerer uten et ord, og de vil synes det er verst å bli presset opp i et hjørne og måtte svare for seg. Du kjenner han best. Men tenk nå først og fremst på hva som er best for deg. Det er det viktigste her. Han kommer til å lide uansett hvordan det avdekkes. Anonymkode: 16012...ff3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå