AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Hva kan jeg gjøre? Jeg ønsker IKKE å kontakte skole og be om utsettelse. Samtidig er jeg klar over at i denne tilstanden kommer jeg til å skrive en ganske dårlig tekst. Hva om jeg blir bedre i morgen, kanskje jeg rekker å skrive noe ok på 2 dager? Hva ville dere gjort? Anonymkode: c5e1c...c1c
Rosatoast Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hva kan jeg gjøre? Jeg ønsker IKKE å kontakte skole og be om utsettelse. Samtidig er jeg klar over at i denne tilstanden kommer jeg til å skrive en ganske dårlig tekst. Hva om jeg blir bedre i morgen, kanskje jeg rekker å skrive noe ok på 2 dager? Hva ville dere gjort? Anonymkode: c5e1c...c1c Dette klarer du fint på 3 dager, bare å starte NÅ. Uavhengig om teksten blir "dårlig" eller "bra" om du skriver i dag, så er det beste å bare få startet. Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg. Endret 21. november 2021 av Rosatoast 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Hiv innpå paracet/ibux/kaffe og begynn å skriv. Dette klarer du. Mange studenter før deg, inklusiv meg, har gjort det samme. Anonymkode: 11735...b23 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Kan jeg skrive en tekst på 3000 ord på 2 dager? Anonymkode: c5e1c...c1c
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva kan jeg gjøre? Jeg ønsker IKKE å kontakte skole og be om utsettelse. Samtidig er jeg klar over at i denne tilstanden kommer jeg til å skrive en ganske dårlig tekst. Hva om jeg blir bedre i morgen, kanskje jeg rekker å skrive noe ok på 2 dager? Hva ville dere gjort? Anonymkode: c5e1c...c1c Men hvis utgangspunktet ditt er at du IKKE ønsker å kontakte skolen og be om utsettelse - hva er det da egentlig du vil vi skal råde deg til? Da må du jo bare sette deg ned å skrive teksten, og levere resultatet uavhengig av om det blir bra eller dårlig... 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Teatrica skrev (27 minutter siden): Men hvis utgangspunktet ditt er at du IKKE ønsker å kontakte skolen og be om utsettelse - hva er det da egentlig du vil vi skal råde deg til? Da må du jo bare sette deg ned å skrive teksten, og levere resultatet uavhengig av om det blir bra eller dårlig... Jeg vil at folk skal fortelle meg at 2 dager er faktisk nok og jeg trenger ikke å stresse så mye 😁 Og så spurte jeg: Hva ville dere gjort? Ville du kontaktet skole? Anonymkode: c5e1c...c1c
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil at folk skal fortelle meg at 2 dager er faktisk nok og jeg trenger ikke å stresse så mye 😁 Og så spurte jeg: Hva ville dere gjort? Ville du kontaktet skole? Anonymkode: c5e1c...c1c 2 dager er faktisk nok og du trenger ikke å stresse så mye 😆 Men helt ærlig, ja jeg ville ha kontaktet skolen. Og siden jeg visste om dette endel tidligere enn 2 dager før innlevering, så hadde jeg nok i perioden tatt kontakt med lege for evt. å få en legeerklæring på sykdom. 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 Skriv teksten, og lever den inn. Blir den ikke bra nok så får du en sjanse til. Bedre enn å miste tidsfristen for da stryker du. Dessuten kan man helt fint skrive 3000 ord på 2 dager. På 6-timers eksamener skrev jeg lett 3000 ord . Nå er det bare viktig at du faktisk kan pensum og har nogenlunde oversikt. Anonymkode: ac863...18a 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skriv teksten, og lever den inn. Blir den ikke bra nok så får du en sjanse til. Bedre enn å miste tidsfristen for da stryker du. Dessuten kan man helt fint skrive 3000 ord på 2 dager. På 6-timers eksamener skrev jeg lett 3000 ord . Nå er det bare viktig at du faktisk kan pensum og har nogenlunde oversikt. Anonymkode: ac863...18a Tusen takk! Anonymkode: c5e1c...c1c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 ....kraftig influensa? Altså, enten så har man influensa eller så er man "bare" forkjølet. Anonymkode: 947a8...f40 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kan jeg skrive en tekst på 3000 ord på 2 dager? Anonymkode: c5e1c...c1c Ja, men ikke hvis du sitter her inne og klager. Hvor lang frist hadde du på oppgaven? Dvs når ble oppgaven utlevert? Jeg ville bare kjørt på og lagt alt annet til side, tre dager er masse tid på 3000 ord hvis du bare gjør ditt beste. Anonymkode: 13aea...2f1 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ....kraftig influensa? Altså, enten så har man influensa eller så er man "bare" forkjølet. Anonymkode: 947a8...f40 Ja. Hvis man virkelig har influensa (feber, muskelsmerter, sengeliggende etc), vil man neppe klare å skrive noe som helst. Mens hvis man har en kraftig forkjølelse, klarer man det. Altfor mange bruker «influensa» om alle slags luftveisinfeksjoner, men det er helt feil. Anonymkode: 13aea...2f1 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men ikke hvis du sitter her inne og klager. Hvor lang frist hadde du på oppgaven? Dvs når ble oppgaven utlevert? Jeg ville bare kjørt på og lagt alt annet til side, tre dager er masse tid på 3000 ord hvis du bare gjør ditt beste. Anonymkode: 13aea...2f1 Planen var å skrive hele denne uka, men så fikk jeg feber på mandag. Hvem kan planlegge sånt? Skal ikke klage, skal begynne å skrive i dag 🙂 Anonymkode: c5e1c...c1c 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Hvis man virkelig har influensa (feber, muskelsmerter, sengeliggende etc), vil man neppe klare å skrive noe som helst. Mens hvis man har en kraftig forkjølelse, klarer man det. Altfor mange bruker «influensa» om alle slags luftveisinfeksjoner, men det er helt feil. Anonymkode: 13aea...2f1 Ja, det er akkurat det: feber og muskelsmerter. Om det «bare» var forkjølelse, ville jeg ikke spurt engang 🙂 Anonymkode: c5e1c...c1c
Frøkensina Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 Hvis du ikke er helt blank på stoffet fra før av eller har store problemer med å skrive så er dette nok! Bare begynn å skrive noe i dag istedet for å utsette. Da vil du straks få bedre kontroll og du er i gang. Jeg pleide å kunne skrive 10 siders eksamener på en natt til levering, men jeg vet akkurat hvordan det er utsette skrivingen og få panikk 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke er helt blank på stoffet fra før av eller har store problemer med å skrive så er dette nok! Bare begynn å skrive noe i dag istedet for å utsette. Da vil du straks få bedre kontroll og du er i gang. Jeg pleide å kunne skrive 10 siders eksamener på en natt til levering, men jeg vet akkurat hvordan det er utsette skrivingen og få panikk Jeg har peiling, har lest mye hele semesteret og vet hvilke sider i hvilke bøker jeg kan bruke. 10 sider på en natt 😀 Du er en helt 😀 Anonymkode: c5e1c...c1c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, det er akkurat det: feber og muskelsmerter. Om det «bare» var forkjølelse, ville jeg ikke spurt engang 🙂 Anonymkode: c5e1c...c1c Jeg synes bare det er komisk når folk må påpeke at de har hatt en kraftig influensa. Influensa i seg selv er ille nok. Man MÅ ikke påpeke at den er kraftig for å høste sympati. Anonymkode: 947a8...f40 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 God bedring❤️ Anonymkode: 38e5e...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå