Perfume Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Hva ligger du i en slik definisjon? Altså hvilke egenskaper har en bra mann/dame? Og hvilke egenskaper har de IKKE? Og hvilken egenskaper kan du IKKE tolerere? Jeg lurer genuint, siden alle har forskjellige
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 En bra mann har humor, er generelt positiv i hverdagen, han er snill, glad I meg og gjør innimellom små ting for å vise det. Han liker å ha sex med meg, og han har en jobb som han liker og god arbeidsmoral. Han er snill med dyr og liker barn. Liker litt liv og røre, og kan være litt "rampete" (må ikke være at superseriøs liksom, selv om de også er bra menn.) Anonymkode: 93f74...827 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 En mann som er innvandrer fra ikke-vestlig land. Norske duger desverre ikke. Anonymkode: 410f7...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 En bra mann er en mann som er tvers gjennom solid og pålitelig. Hvis han har sagt at han skal gjøre noe, så vet alle rundt han at det blir sånn, man trenger ikke ekstra garantier. Et helt praktisk eksempel; hvis naboen ringer på døra klokka 4 på natta og sier at bilen står og han må komme seg på sykehuset til et familiemedlem som ligger for døden så tar denne bra mannen fram bilnøklene og kjører uten noe om og men. Og han tenker ikke på seg selv som en spesielt snill mann, dette er selvfølgelig for han. Han er den mannen vi alle ønsker å ha i familien vår. Anonymkode: eeb1a...5d4 7
kikkana Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En mann som er innvandrer fra ikke-vestlig land. Norske duger desverre ikke. Anonymkode: 410f7...b5c Det der er jo faktisk rasistisk. 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 En bra mann respekterer damas meninger, men har også sine egne. Han kommuniserer godt. Han er snill og god med alle rundt seg (familie, venner). Han har god humor og ler mye. Han har orden på økonomien (ingen kredittkortlån/annen gjeld enn bolig/studie). Han gjør det han sier han skal, og han tar sin del av jobben det er å holde et hus og hjem uten å klage. Anonymkode: c185a...424 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En bra mann har humor, er generelt positiv i hverdagen, han er snill, glad I meg og gjør innimellom små ting for å vise det. Han liker å ha sex med meg, og han har en jobb som han liker og god arbeidsmoral. Han er snill med dyr og liker barn. Liker litt liv og røre, og kan være litt "rampete" (må ikke være at superseriøs liksom, selv om de også er bra menn.) Anonymkode: 93f74...827 Dette👆 Ville sakt akkurat det samme. Hva jeg ikke kunne tolerere er jo det motsatte, humørløs, gretten, negativ, lav sexlyst, dårlig med barn og dyr…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En mann som er innvandrer fra ikke-vestlig land. Norske duger desverre ikke. Anonymkode: 410f7...b5c Kan ikke du heller emigrere til et ikke-vestlig land og finne deg en mann der? Og bli der? Anonymkode: c0a7c...15d 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #9 Skrevet 21. november 2021 En dame som er raus med sexen. Hun burde gi meg sex 2-4 ganger i uken. Ellers burde hun veie 40-50 kg. Ikke mer. Blondt hår, blå øyne. Burde være flink å lage mat og flink med unger. Anonymkode: a3d1b...a45 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #10 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En dame som er raus med sexen. Hun burde gi meg sex 2-4 ganger i uken. Ellers burde hun veie 40-50 kg. Ikke mer. Blondt hår, blå øyne. Burde være flink å lage mat og flink med unger. Anonymkode: a3d1b...a45 2-4 ganger i uken er "raus"? Anonymkode: 16e27...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 M34 her. Jeg tenkere en bra dame er: - Åpen og ærlig med meg, om alt som skjer mellom oss. Jeg er voksen mann, og tåler å høre det hun har å si. - Hun er åpen for å prøve nye ting. Det kan være mat, reise, hobbyer, osv...det fungerer dårlig for meg om en person er totalt låst på samme spor. - Hun har noen ambisjoner. Spiller ikke noen rolle hva det skulle være, men så lenge hun setter seg noen mål. - Snill og høflig mot andre. Det er ingenting som er mer turn-off enn folk frekke og hovne mennesker. - Vi har ca. samme sexlyst. Anonymkode: 8bb57...01d 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 En bra mann/partner er en som ser meg (mitt indre) aksepterer meg når jeg bare vil sitte i usminket å spise pizza og ikke snakke med noen, og ikke bare når jeg pynter meg og anstrenger meg for å sjarmere. Han har gode holdninger og likt verdisyn (politisk ståsted) som meg, åpen for å lytte og lære om ting som rasisme og feminisme og ikke den typen som blir sur fordi alle dritt kommentarer "er en spøk", han bidrar i hjemmet på eget initiativ uten at jeg trenger å mase, han er ikke redd for å være romantisk, han er initiativrik, høy stamina/sexlyst, god med barn og dyr, generelt er godt menneske som vil andre vel og som det går an å snakke om dypere ting enn bare tv og været med. Han er ferdig med å feste hver helg, han har god moral og tar vare på seg selv og utseendet sitt. Egenskaper han absolutt ikke kan ha er lett irritert/aggressiv, egoistisk, uhygienisk, dårlig menneskesyn og politiske holdninger langt vekk fra mine, venner som er rasister, misbruke rusmidler, psykisk ustabil, for adhd for det ville vært slitsomt. Jeg kan tilby de samme egenskapene (+++) som det jeg krever her så dette er et minimum og sånn jeg egentlig forventer folk flest skal være (med unntak av sexlyst osv som jo kan variere) . Anonymkode: 6087d...4cc 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 En bra mann for meg er laid back, har humor og et stabilt humør. Han er engasjert i noe, følger med på verden, kan prate om løst og fast, har en jobb han trives med, og kanskje en hobby eller interesse ved siden av. Han er omsorgsfull og åpen, ærlig og kjærlig. Vi har noenlunde samme verdier, mål og holdninger i livet. Anonymkode: 25bcc...551 4
Flintis Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En mann som er innvandrer fra ikke-vestlig land. Norske duger desverre ikke. Anonymkode: 410f7...b5c Hva er bra med dem og hvorfor duger ikke de Norske?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 En mann som er omtenksom og snill. Han er seg selv, og lar meg være meg selv. Han har humor, stort sett godt humør, og er til å stole på. Han må ha nogenlunde samme verdier som meg, være i nærheten på den politiske skalaen, være glad i dyr og behandle de rundt seg bra. Hva jeg ikke vil ha: En som er egoistisk, upålitelig, eller som behandler andre dårlig fordi han føler han er bedre selv. Eller en rett og slett aggressiv surpomp som klikker for småting. Det eneste andre jeg kommer på er viktig er god hygiene, det meste annet kan jeg leve med. Anonymkode: 26196...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Én som setter oss som par og familie først. Anonymkode: 18daa...c57
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 Hel ved. Pålitelig, snill og litt vill og gal. Intelligent, helst mer intelligent enn meg (ofte motsatt), morsom og like interesser. Må være glad i dyr, hvordan han behandler dyr (og meg) sier alt. Høyere enn meg, hår er fordel. Sexglad, aktiv og glad i friluft. Bryr meg ikke om sosial status, jobb og fasade. Heller ikke a4-liv. Anonymkode: 80857...fa8 3
exictence Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): En dame som er raus med sexen. Hun burde gi meg sex 2-4 ganger i uken. Ellers burde hun veie 40-50 kg. Ikke mer. Blondt hår, blå øyne. Burde være flink å lage mat og flink med unger. Anonymkode: a3d1b...a45 Er det bare formuleringen din som gjør at jeg oppfatter det at du vil at damen skal gi deg sex? Handler det ikke om gjensidighet? Veie mellom 40 og 50 kilo? Jeg er nesten for mager og veier 54. Synes du har rare ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Ung, vakker, eksepsjonelt godt trent av typen styrketrening - ikke jogging. Morsom og sprudlende. Anonymkode: 9554b...809
Moromor Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Omtenksom, intelligent, god til å kommunisere, samme type humor som meg og glad i nærhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå