Dagensdiva Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Heu! Skal for første gang til London i "voksen"alder..alene med 3 veninner:) Vi har bestilt fly og skalbestille hotell! Vi skal bare være der i 4 dager... tors-søn! Har tenkt å se musikal (mammamia) og feste litt:) IKKE MINST SHOPPE!!! Kan dere Anbefale steder?? HVA MÅ man shoppe når man er i LONDON!! og HVOR!!!!!!! Vi elsker shopping alle 4...
Catzy Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 - Oxford Street for designerbutikker og store kjedemerker - Covent Garden for litt mer unike ting - Markeder for billige kopier eller ting du ikke finner andre steder Gjør et søk på reiselivforumet, så får du MYE info om handlemuligheter i London... Catzy
Rosenrød Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Vær tidlig ute med bestillinger av teaterbilletter, Mamma Mia er veldig populær! Jeg skal reise i desember, og hadde problemer med å få tak i billetter nå. Ellers, hva med en shoppingavtale hos Topshop? Da får du hjelp og veiledning til å finne klær som passer din stil. Og det er gratis!
Dagensdiva Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2005 Ok tsakk:) Prøvde å søke før jeg laget dette innlegget...men det gikk desverre ikke. PC'n har klikket helt og kommer bare til "siden kan ikke vises":uff.. men takk..prøvr igjen senere!
Frk Doodad Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Ting som jeg har erfart er billigere i London enn Norge: - DocMartins - Benneton - BodyShop -Clarks sko(bra såle på disse skoa!!!) Ellers liker jeg Monsoon, Top Shop også en japansk butikk...tror den heter muju eller muji eller noe sånt. Ikke langt fra DocMartins butikken. Anbefaler også en tur til Camden, kjempestortmarked på søndag og stort marked de andre dagen Sikker masse mere kult som jeg ikke kommer på nå. Lenge siden jeg har vært i London nå.
Catzy Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Den nye japanske kjeden heter Muji. Oppdaget denne ca 15 min før jeg måtte avslutte handletur i sommer... Aaargh! De har mye som er enkelt og pent! Finnes mange steder i hele London. Catzy
En som vet Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Top Shop er et must å stikke innom! Har så mange fine klær! Har heller aldri funnet noen bukser her i Norge som kan måle seg med de de selger! Sjekk ut internettsiden deres. Der kan du også lese om den shoppingavtalen som Rosenrød pratet om!
Dagensdiva Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2005 wow..nå gleder jeg meg:) Sånn topshop card..? er det noe man bestiller på forhånd?eller ringer man ned dit der og da?? Ellers..andre spesielle steder/ting?? Topshop..zara..er jo et must.. Noen kule skobutikker??
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2005 #9 Skrevet 11. oktober 2005 Skobutikken Shellys på Oxford Circus er et must!
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2005 #11 Skrevet 11. oktober 2005 Og så må du jo bare innom Zara, Mango, Kookai, Miss selfridge, Warehouse, French connection, Oasis og River island....
Rosenrød Skrevet 11. oktober 2005 #12 Skrevet 11. oktober 2005 Og dere burde spise lunsj på senteret Fenwick i Bond Street, kjempegod mat til overkommelige priser.
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 Så moro Jeg var i London for første gang i høstferien, hadde det strålende. Var også på musical, på We will rock you. Helt fantastisk! Hvis dere er interessert i museum, er imperial war museum veldig bra. Det samme er national gallery og national portrait gallery. Mange nydelige, kjente gamle bilder på de to siste. Anbefaler deg å kjøpe London 10 på topp på bokhandleren. Der står det om de 10 tingene man MÅ se i London, topp 10 kirker, topp 10 alt mulig egentlig. Står også anbefalt spisesteder og shoppingsteder i alle "bydeler" i London. Koster ikke mye over 100-lappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå