Gå til innhold

Er det ingen som kjøper klær på hm og cubus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det seriøst et fåtall som kjøper klær til barna sine på cubus og hm? Er begrepet cubus barn reellt? 

Hvordan reagerer du dersom du ser er barn med Disney genser og joggebukse? 

Det er nemlig det dattera mi elsker å gå med.

Hun storkoser seg når jeg tar henne med inn på hm, fordi det er så mange fargerike klær der, kjoler etc. Hun kan ikke ha ull helt inntil huden, så bomull er jo perfekt uansett, det er klær som ikke er så dyre, kan hives i maskin på 60 grader og holder helt fint til hun vokser ut av dem. 

Det er jo tydelig at folk kjøper derifra, ellers hadde det gått konk, men jeg bare lurer på andres perspektiv. 

Anonymkode: 00a05...aba

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er mitt barn bare ett år, men jeg har kjøpt mest klær fra billigkjeder og kommer nok også til å fortsette med det. Materialet er viktigere enn merket. Det er viktig for meg at det er bomull eller ull. Kommer sikkert til å kjøpe ett og annet dyrere plagg til barnet når det blir eldre, men det kommer nok til å være mest fra Cubus etc. Vi har gjennomsnittlige inntekter begge to, hvis det har noe å si.

Anonymkode: bdb69...101

• Liker 10
Skrevet

Jeg kjøper kun klær på kappahl og lindex, og et er vel i samme gate😅 Fine klær, som holder til barnet vokser ut av de. Selv vil han ha klær med figurer, maskiner og dyr på😊 

Har normal inntekt, men ser virkelig ikke vitsen i å kjøpe dyre merkeklær. Kjøper dyre uteklær og sko, det får holde i massevis😊

Anonymkode: 138a7...91a

• Liker 23
Skrevet

Foretrekker i grunnen Dressmann men det er jo bare manneversjonen av HM og Cubus :lol:

Handler en del på HM og Cubus ja :) 

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke i det hele tatt, det ser man jo hele tiden.

Det er dessuten nesten alltid kø i kassa når jeg er på de butikkene, så folk handler helt klart der. 😛

Anonymkode: 3c5ce...96d

• Liker 12
Skrevet

Vi kjøper klær fra ulike steder, også HM og Cubus. For eksempel liker jeg ullstrømpebukser fra Cubus. Og for meg har klærne alt og si, og merket lite å si. Jeg kjøper dyre merker også, men igjen på grunn av klærne og ikke merket. 

Jeg er leder og tjener litt over en mill mens ektefelle har gjennomsnittsinntekt. Vi kommer fra øvre middelklasse-familier. 

Jeg tenker at det med Cubus-barn det er noe ikke jeg hever meg over, da jeg tenker at dette må være et begrep brukt av personer med selvhevdelses-issues.

Anonymkode: 61ccf...f16

• Liker 21
Skrevet

Handler egentlig 95% av narnas klær på enten cubus, lindex eller kappahl. De resterende fra xxl/intersport.

Har godt over gjennomsnittlig inntekt, men ser ingen grunn til å handle dyre klær bare fordi de er dyre.

Anonymkode: fa680...63a

• Liker 12
Skrevet

Ja h&m har ofte nydelige kjoler, fine t-skjorter. Cubus, Lindex og KappAhl har også veldig mye fint! Ellers er det en del Reima og Wheat. 

Om noen ser ned på de første jeg nevnte og vil betale overpris på klær i samme materiale så får de bare gjøre det. Bryr meg ikke om hva de tenker.

Anonymkode: 83656...95c

• Liker 7
Skrevet

Jeg handler 90% av klærne brukt - men forøvrig handler jeg på HM, Cubus etc 

• Liker 10
Skrevet

Nei, ingen. Butikkene er egentlig museum, ikke butikker. Det er egentlig et sosialt eksperiment.

Anonymkode: 6df3a...8b9

• Liker 3
Skrevet

Vi handler aldri på Cubus. Vil ikke at mitt barn skal bli et Cubus-barn. Ser nok av de i barnehagen. Må være flaut  for foreldrene 

Anonymkode: cecf0...85a

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke å skjønne at man som mor er i stand til å ha denne problemstillingen engang. Hvorfor i ALLE DAGER bryr du deg om andres perspektiv på klær så lenge ungen din er varm...?

Anonymkode: a784e...b62

• Liker 12
Skrevet

Jobber i barnehage

jo de fleste mange kjøpte klær fra Cubus og hm, det var en mor som kjøpte merkeklær til sitt barn, jeg tenker at den genseren fra gant eller dyrere er på eget ansvar, barn er barn og leker og griser, bananflekker,malingsflekker, stor risiko, men du får velge selv

Anonymkode: 3acad...b80

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det seriøst et fåtall som kjøper klær til barna sine på cubus og hm? Er begrepet cubus barn reellt? 

Det er nemlig det dattera mi elsker å gå med.

Hun storkoser seg når jeg tar henne med inn på hm, fordi det er så mange fargerike klær der, kjoler etc. Hun kan ikke ha ull helt inntil huden, så bomull er jo perfekt uansett, det er klær som ikke er så dyre, kan hives i maskin på 60 grader og holder helt fint til hun vokser ut av dem. 

Det er jo tydelig at folk kjøper derifra, ellers hadde det gått konk, men jeg bare lurer på andres perspektiv. 

kjøper det meste av klær til guttungen på både lindex, hm, cubus, kappahl...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi handler aldri på Cubus. Vil ikke at mitt barn skal bli et Cubus-barn. Ser nok av de i barnehagen. Må være flaut  for foreldrene 

ehh hvorgor skulle det være flaut? det er bare klær

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud 🤦‍♂️

• Liker 15
Skrevet

nei, ser sammenheng mellom adferdsvansker og hm klær

Anonymkode: a3b9d...e49

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble mobbet i mange år fordi jeg hadde Cubus klær som barn. Så kjøper aldri klær der nå til mine barn.

Anonymkode: 97304...3e6

• Liker 1
Skrevet

Vi handler en del på HM, jeg synes det er den eneste av billigkjedene som har fine klær.

Anonymkode: 9c0f1...afa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...