Gå til innhold

Noen som kan anbefale en pysj

Anbefalte innlegg

Skrevet

amas?

Anonymkode: c612a...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glatt silke i samme merke er også nydelig, men dessverre samme prisklasse. De har i flanell til ca 700 som du kan se på nettsida. Kvalitet er det i alle fall, men du har kanskje sett for deg noe mer fancy/festligere/sexy.

Anonymkode: 35f54...495

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 12.03):

Glatt silke i samme merke er også nydelig, men dessverre samme prisklasse. De har i flanell til ca 700 som du kan se på nettsida. Kvalitet er det i alle fall, men du har kanskje sett for deg noe mer fancy/festligere/sexy.

Anonymkode: 35f54...495

Takk fpr tips, men det blir ikke fra den siden. Alltfor dyrt.

Skrevet

Cubus.no er faktisk gode på pysjer og koseklær 🙂. God kvalitet på de jeg har bestilt der 🙂. Vet ikke hvordan utvalget deres i butikk er, for jeg har bare kjøpt på nett. 

Anonymkode: a1bb0...c36

• Liker 1
Skrevet

Cubus! ^^, Kjøpte selv en pysj i butikk derfra her om dagen. Elsk! :strix:

Skrevet

Kan du si noe om stil, materiale, bruksområde osv. hva du er på utkikk etter? :) 

Anonymkode: 7e311...0c1

Skrevet

Kjøp i naturmateriale. Da blir det kkke klamt. Jeg har en deilig bomullspysj fra Ralph Lauren. Antar det er utenfor budsjett også, men gå for kvalitet likevel. Boozt har mye tilbud om dagen, kanskje du finner noe på salg 😊

Anonymkode: 79092...710

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Cubus.no er faktisk gode på pysjer og koseklær 🙂. God kvalitet på de jeg har bestilt der 🙂. Vet ikke hvordan utvalget deres i butikk er, for jeg har bare kjøpt på nett. 

Anonymkode: a1bb0...c36

Takk :) stikker innom cubus,

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan du si noe om stil, materiale, bruksområde osv. hva du er på utkikk etter? :) 

Anonymkode: 7e311...0c1

Helt enkel stil, typisk juleferie/påskeferie. Sove med de og spise frokost i pysjen, og se akspeptabel ut :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøp i naturmateriale. Da blir det kkke klamt. Jeg har en deilig bomullspysj fra Ralph Lauren. Antar det er utenfor budsjett også, men gå for kvalitet likevel. Boozt har mye tilbud om dagen, kanskje du finner noe på salg 😊

Det har jeg ikke tenkt på, takk.

Skrevet

Sjekker Ralph Lauren, men ja de er nok utenfor budsjett :) Sjekker også ut Boozt.

Skrevet
Peanut skrev (6 timer siden):

Cubus! ^^, Kjøpte selv en pysj i butikk derfra her om dagen. Elsk! :strix:

YEAH :)

Skrevet

. Boozt har mye tilbud om dagen, kanskje du finner noe på salg 😊

Er det ett nettsiden forresten?

Skrevet

Ralph Lauren er bra :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Husker jeg rett at det ligger en butikk på Oslo City som selger Ralph Lauren?

Skrevet

Faktisk er Ralph Lauren under vurdering :)

Pris innafor.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Helt enkel stil, typisk juleferie/påskeferie. Sove med de og spise frokost i pysjen, og se akspeptabel ut :)

.

Skrevet
ostekaker skrev (8 timer siden):

Husker jeg rett at det ligger en butikk på Oslo City som selger Ralph Lauren?

Ja, det tror jeg stemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...