Guppy88 Skrevet 5. desember 2021 #101 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 1. Ja de bildene jeg etterspørres her da 2. Hvem vet hva som er der, kan være skaden går ut over flere enn seg selv Anonymkode: 52c3d...df5 1. De er da også vitterlig lagt ut. Du kommer til å betvile ethvert bilde uansett, så hva er poenget? 2. Det gjelder en hel del ting uansett, som likevel ikke hemmeligholdes eller forbys av den grunn. Si meg, dersom det virkelig er flat-earthere her, er dere i jobb? Har dere barn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. desember 2021 #102 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 22.30): Fremdeles ingen bildebevis fra antarktika. Rart jeg er skeptisk? Fler som kjenner noen som har vært der? Anonymkode: 52c3d...df5 Hvorfor skal noen poste et bilde av noen folk i snøen? Det vil uansett ikke bevise noe som helst. Kan du ikke heller be om et udiskutabelt bevis alle kan skjekke selv? Det kan du få av meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexxus Skrevet 5. desember 2021 #103 Del Skrevet 5. desember 2021 Hvorfor finnes det ikke bilder fra verdensrommet at jorden er flat? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #104 Del Skrevet 5. desember 2021 Guppy88 skrev (2 timer siden): 1. De er da også vitterlig lagt ut. Du kommer til å betvile ethvert bilde uansett, så hva er poenget? 2. Det gjelder en hel del ting uansett, som likevel ikke hemmeligholdes eller forbys av den grunn. Si meg, dersom det virkelig er flat-earthere her, er dere i jobb? Har dere barn? 1. Det er forskjell på å betvile og sette et kritisk blikk før man eventuelt noterer det i research filen. Legger du alt ukritisk inn i filen din? 2. Selv om noe ikke er hemmelig noe annet være hemmelig. Det er ikke to selv motsigelser argumenter Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #105 Del Skrevet 5. desember 2021 Isambard skrev (10 minutter siden): Hvorfor skal noen poste et bilde av noen folk i snøen? Det vil uansett ikke bevise noe som helst. Kan du ikke heller be om et udiskutabelt bevis alle kan skjekke selv? Det kan du få av meg. Det var en respons til alle de i tråden som hadde venner som hadde vært i artantika som bevis? Hvorfor argumenterer de for det hvis ikke dette er et godt bevis? Et og et bevis tilbakevises og research filen blir stadig tykkere. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 5. desember 2021 #106 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1. Det er forskjell på å betvile og sette et kritisk blikk før man eventuelt noterer det i research filen. Legger du alt ukritisk inn i filen din? 2. Selv om noe ikke er hemmelig noe annet være hemmelig. Det er ikke to selv motsigelser argumenter Anonymkode: 52c3d...df5 1. Hva skal til før du aksepterer et bilde av Antarktis? Nei, jeg lytter til vitenskap. Jeg er ateist, for eksempel. 2. Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #107 Del Skrevet 5. desember 2021 Guppy88 skrev (48 minutter siden): 1. Hva skal til før du aksepterer et bilde av Antarktis? Nei, jeg lytter til vitenskap. Jeg er ateist, for eksempel. 2. Hæ? 1. Aksepterer hvis det ser ekte ut og ikke feks er tatt i Jostedalsbreen. 2. Noe kan være stengt selv om verdens høyeste fjell ikke er stengt. Selv om det også noen ganger er stengt. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #108 Del Skrevet 5. desember 2021 Don't feed the trolls! Anonymkode: 9e396...c3f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 6. desember 2021 #109 Del Skrevet 6. desember 2021 Jeffe skrev (På 27.11.2021 den 6.24): Ja det må være troll? Et raskt søk på nettet og jeg fant flere bilder av Antarktis: Jeg nevner i fleng: Jeg har fått tilbakemeldinger om at dette bildet er tatt i Jostedalsbreen. Det viser seg å være korrekt. Antarktis var feil. Jostedalsbreen var korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 7. desember 2021 #110 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 17.54): Det var en respons til alle de i tråden som hadde venner som hadde vært i artantika som bevis? Hvorfor argumenterer de for det hvis ikke dette er et godt bevis? Et og et bevis tilbakevises og research filen blir stadig tykkere. Anonymkode: 52c3d...df5 Jeg får holde løftet mitt. Det er umulig å bevise noe ved å skrive på nettet. Ingen tekst eller bilder beviser noe som helst. Du må ut å se med dine egne øyne. Jeg kan bare fortelle deg hva du skal se etter: 1. Se opp på himmelen, hvor høyt polstjerna står. Den står mye høyere i nord enn sør. Du ser lett forskjellen om du reiser fra nord til sør i Norge. Ved ekvator ligger polstjerna helt nede i horisonten. 2. Så kan du påstå at jorden er flat, men at nordpolen står rett under polstjerna. Da ville stjernebildene imidlertid hatt ulik form i sør og nord. De ville noen ganger blittt sett litt på skrå. Altså kan man utelukke flat jord. Hvis ikke sjekkee dette selv, så er det ditt valg. Da tenker jeg at du ikke ønsker å se. Endret 7. desember 2021 av Isambard 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #111 Del Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 0.28): De fleste? Tror det er én. Anonymkode: afa37...874 Altså i realiteten 0. Anonymkode: 1d23c...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. desember 2021 #112 Del Skrevet 8. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11/21/2021 den 3.33): Et argument dere globe-earthere pleier å bruke er at planeter ikke kan ha form som en disk, fordi en så stor masse VIL kollapse til en ball. Og at dette er pga. at fysikkens lover. Ok, fint det 🙂 Men HVORDAN forklarer dere da at GALAKSER kan være flate og ha form som en disk?!? Ifølge deres egen logikk vil en så stor masse ALLTID kollapse til en ball. Hmmmm... prøv å forklare dere ut av denne, globe-earthere 😄 Anonymkode: 94956...8b5 Hvorfor kan ikke boller være flate når pannekaker er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 9. desember 2021 #113 Del Skrevet 9. desember 2021 Jeffe skrev (På 28.11.2021 den 18.12): Her er venner i antarktis (bilde av venner i antarktis). Det er ikke mine venner men fant bilde på google.com Så da er det bevist at man kan dra dit Jeg har fått tilbakemeldinger om at dette bildet er tatt i Jostedalsbreen. Det viser seg å være korrekt. Antarktis var feil. Jostedalsbreen var korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. desember 2021 #114 Del Skrevet 9. desember 2021 Herregud så mye rus og psykiatri det finnes der ute. Men men. Bare noe jeg kom på. Galakser er da ikke flate selv om et spredningsbilde kan få det til å sånn ut - av EN av flere ufattelig mange galakser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dannon Skrevet 10. desember 2021 #115 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 14.41): 1. Ja de bildene jeg etterspørres her da 2. Hvem vet hva som er der, kan være skaden går ut over flere enn seg selv Anonymkode: 52c3d...df5 Men - altså… du kommer jo aldri til å se bildene du etterspør, av «verdens ende», kanten du kan tippe over, «den ulovlige sonen» eller hva du nå kaller det. Den.eksisterer.ikke. Jøje meg altså. Å liksom skulle måtte bevise noe som har vært bevist i årevis, fordi noen skrullete mennesker har fått seg en idiotisk forestilling om noe helt vanvittig. Jeg blir helt matt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dannon Skrevet 10. desember 2021 #116 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 5.12.2021 den 17.54): Det var en respons til alle de i tråden som hadde venner som hadde vært i artantika som bevis? Hvorfor argumenterer de for det hvis ikke dette er et godt bevis? Et og et bevis tilbakevises og research filen blir stadig tykkere. Anonymkode: 52c3d...df5 «Research filen» Jeg gir meg ende over. Man kan finne «bevis» som passer enhver overbevisning på internett, altså. Også handler det bittelittegrann om kildekritikk, da. Noe flat earthere helt tydelig ikke evner å bruke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #117 Del Skrevet 11. desember 2021 Guppy88 skrev (På 5.12.2021 den 19.17): 1. Hva skal til før du aksepterer et bilde av Antarktis? Nei, jeg lytter til vitenskap. Jeg er ateist, for eksempel. 2. Hæ? Ikke overasket over at propagandamaskineriet inntar tråden. 1. Bildene i denne tråden er nå rettmessig tilbakevist. Bilde og brukernavn er lagret i research filen så beviset ligger klart til neste gang. 2. Husker ikke hva du diskuterte her Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #118 Del Skrevet 11. desember 2021 Dannon skrev (9 timer siden): Men - altså… du kommer jo aldri til å se bildene du etterspør, av «verdens ende», kanten du kan tippe over, «den ulovlige sonen» eller hva du nå kaller det. Den.eksisterer.ikke. Jøje meg altså. Å liksom skulle måtte bevise noe som har vært bevist i årevis, fordi noen skrullete mennesker har fått seg en idiotisk forestilling om noe helt vanvittig. Jeg blir helt matt. Hvis det har vært bevist i årevis kan vel du bevise det da? "Bevisene i denne tråden" er nå tilbakevist og research filen min er stadig more aknowledge. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2022 #119 Del Skrevet 15. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 9.24): Hvis det har vært bevist i årevis kan vel du bevise det da? "Bevisene i denne tråden" er nå tilbakevist og research filen min er stadig more aknowledge. Anonymkode: 52c3d...df5 minner meg faktisk om noe jeg leste på Quora for en stund siden. folk stolte ikke på det NASA hadde påstått angående liv på andre planeter. 0g så brukte dem faktisk informasjon publisert av nettopp NASA for å påstå at deres eget standpunkt var korrekt. Anonymkode: 19b9d...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #120 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 9.22): Ikke overasket over at propagandamaskineriet inntar tråden. Anonymkode: 52c3d...df5 Hvem er "propagandamaskineriet"? Kan det være de som er uenige med deg? Anonymkode: b4599...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå