AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #81 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg bare lurte på om du hadde bilde av vennene dine på antarktika. Men det har du tydeligvis ikke. Rart at alle kjenner folk der men ingen har bilder? Anonymkode: 52c3d...df5 Nei, jeg har bilder av meg selv. Hvorfor i all verden skal jeg dele dem med deg på et anonymt forum? For ikke å snakke om det åpenbare - å måtte legge ut et bilde for å «bevise» at Antarktis finnes - det er bare meningsløst. Anonymkode: 1df91...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #82 Del Skrevet 27. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men vi venter fremdeles på bevis? De fleste i denne tråden har venner som har vært I antarktika men ingen kan bevise det? Det samme skjer i andre tråder som diskuterer dette. Er det galt å lure på dette også nå? Skal man bare stole blindt på hva som blir sagt uten å undersøke nærmere? Anonymkode: 52c3d...df5 Nei? Det var litt det som var poenget mitt. Anonymkode: 7f6fe...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #83 Del Skrevet 27. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg har bilder av meg selv. Hvorfor i all verden skal jeg dele dem med deg på et anonymt forum? For ikke å snakke om det åpenbare - å måtte legge ut et bilde for å «bevise» at Antarktis finnes - det er bare meningsløst. Anonymkode: 1df91...c66 Det er ikke snakk om å bevise at Antarktis eksisterer, men at det er jordens ende. Merkelig at så mange har bevis for dette, men ikke kan dele det grunnet "personvernhensyn"? Er man ikke ute etter å overbevise en motpart om at "Fakta A" er sannhet? Kan man ikke sensurere et menneske i et bilde i 2021? Klarer ingen å produsere bilder eller video som beviser at Antarktis er jordens ende som kan deles med offentligheten, uten at man bryter en personvernlov? Finnes det ingen vitenskapelige metoder som kan brukes for å bevise dette? Og hvorfor er personvernhensyn så viktig når dere skal avsløre menneskehetens største løgn? Vil man ikke ha publisitet rundt dette? Finnes det virkelig ikke én eneste selvgod, PR-kåt flat-earther, som melder seg frivillig til å være den som gjorde denne oppdagelsen offentlig? Yeah right. Anonymkode: 2e2de...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #84 Del Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 24.11.2021 den 15.39): Et bilde av at de er på antarktika Anonymkode: 52c3d...df5 Kan du ikke bare dra dit selv? Anonymkode: a41f9...1f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2021 #85 Del Skrevet 27. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: De fleste i denne tråden har venner som har vært I antarktika Anonymkode: 52c3d...df5 De fleste? Tror det er én. Anonymkode: afa37...874 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 28. november 2021 #86 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): De fleste? Tror det er én. Anonymkode: afa37...874 Her er venner i antarktis (bilde av venner i antarktis). Det er ikke mine venner men fant bilde på google.com Så da er det bevist at man kan dra dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 29. november 2021 #87 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 14.48): Person 1: Jeg hevder "dette" er sannheten. Person 2; Har du bevis for dette? Person 1: Akkurat som at du vil tro på noen bevis jeg legger frem. Person 2: Godt argumentert. Ja, hvordan kan noen virkelig ikke tro på flat-earthere. Anonymkode: 7f6fe...61d Det finnes sikkert masse bilder av vedkommende jeg kjenner som har vært der, men jeg er temmelig uinteressert i å legge det ut her. Du får nøye deg med å stole på at jeg snakker sant når jeg sier at jeg kjenner noen som har vært på Sydpolen. Et bilde hadde uansett ikke gjort noe fra eller til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #88 Del Skrevet 29. november 2021 Tyv1 skrev (7 timer siden): Det finnes sikkert masse bilder av vedkommende jeg kjenner som har vært der, men jeg er temmelig uinteressert i å legge det ut her. Du får nøye deg med å stole på at jeg snakker sant når jeg sier at jeg kjenner noen som har vært på Sydpolen. Et bilde hadde uansett ikke gjort noe fra eller til. Ingen bilder. Jeg noterer det i research filen min. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyv1 Skrevet 30. november 2021 #89 Del Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ingen bilder. Jeg noterer det i research filen min. Anonymkode: 52c3d...df5 Nå er det bittelitt fristende å legge ut et bilde bare for å se om du hadde blitt overbevist, men jeg dropper det og lar deg heller oppdatere "research-filen" din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. november 2021 #90 Del Skrevet 30. november 2021 Det er en skam at denne tråden er på vitenskapsforumet og ikke på alternativtforumet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 1. desember 2021 #91 Del Skrevet 1. desember 2021 On 11/22/2021 at 5:55 AM, AnonymBruker said: Mye tekst, men lite substans. Generelt koker det altså ned til at de fysiske lovene som gjør det UMULIG for planeter å være flate (husk dette er argumenter globe-earthere selv har kommet med), ikke gjelder for galakser? Got it. Hvordan Jorden ser ut? Det som de kaller for Antarktis, er egentlig en is-barriere som omkretser Jorden. Hvorfor tror du at det er forbudt å reise til Antarktisk? 😉 Anonymkode: 94956...8b5 Ehh.. Det er fullt lovlig å dra til Antarktis så vel som til Arktis.. Første mann til å kare seg ned for å få plantet flagget i frosten på planetens sydligste punkt den 14 desember i det herrens år 1911, var jo (som jeg går ut i fra de fleste kjenner til) den relativt kjente polfareren Roald Amundsen. - Og siden har det jo i grunnen gått slag i slag med ekspedisjoner på kulas sydligste kontinent, både av norske og utenlandske delegasjoner! - Og en galakse er IKKE et enkelt himmellegeme, slik som ei stjerne og en planet er, men en (stor) samling av himmellegemer (altså stjerner og planeter), så utformingen av disse er derfor helt annerledes! - Dessuten HAR folk verden over sett galakser, meg selv inkludert, da en kun trenger en enkel stjernekikkert for å se vår nabogalakse, Andromedagalaksen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #92 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 27.11.2021 den 21.37): Kan du ikke bare dra dit selv? Anonymkode: a41f9...1f3 Rart at ingen kan komme med et bilde bare? Siden så mange kjenner folk som har vært der. Alltid sånn i disse trådene null bevis men mange bortforklaringer. Dra dit selv bare? Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2021 #93 Del Skrevet 3. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rart at ingen kan komme med et bilde bare? Siden så mange kjenner folk som har vært der. Alltid sånn i disse trådene null bevis men mange bortforklaringer. Dra dit selv bare? Anonymkode: 52c3d...df5 Nå ligger det en link til en livefeed og et bilde ute på denne tråden. Ingen bortforklaringer her. Masse bevis det har jeg: Båter som forsvinner over horisonten. Gravitasjon. Skyggen på månen. Romstasjonen. GPS. Bilder fra rommet. Trigonometriske forsøk. Laserforsøk og gyroskopforsøk som ble gjort av dine egne. Alle disse er udiskuterbare bevis for at jorden er rund. Anonymkode: 0c35d...868 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #94 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nå ligger det en link til en livefeed og et bilde ute på denne tråden. Ingen bortforklaringer her. Masse bevis det har jeg: Båter som forsvinner over horisonten. Gravitasjon. Skyggen på månen. Romstasjonen. GPS. Bilder fra rommet. Trigonometriske forsøk. Laserforsøk og gyroskopforsøk som ble gjort av dine egne. Alle disse er udiskuterbare bevis for at jorden er rund. Anonymkode: 0c35d...868 Mente bilde av antarktika. Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2021 #95 Del Skrevet 4. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mente bilde av antarktika. Anonymkode: 52c3d...df5 Det er et bilde av antarktika i tråden. Også en link til en livefeed. Anonymkode: 0c35d...868 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #96 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er et bilde av antarktika i tråden. Også en link til en livefeed. Anonymkode: 0c35d...868 Mener du det bildet som ser ut som er tatt i Jostedalsbreen? Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 5. desember 2021 #97 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11/23/2021 den 15.20): Fordi folk da kan bli nysgjerrige og falle utfor kanten når de skal sjekke. Derfor er det best at dette forblir en hemmelighet Anonymkode: 1d23c...e27 1. Eventyrere ville uansett ha reist til "jordens ende" og dokumentert det. 2. Det er lov til å bestige fjell, noe som er livsfarlig. Det er lov til å svømme i haifylte vann, noe som er livsfarlig. Det er lov til å kjøre bil, noe som er livsfarlig. Hoppe strikk, fallskjerm, klatre i juv. Hvorfor, HVORFOR skulle man velge ut jordens ende som den ene tingen man skal beskytte folk fra, ved hemmelighold? Det gir absolutt ingen mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2021 #98 Del Skrevet 5. desember 2021 Guppy88 skrev (4 timer siden): 1. Eventyrere ville uansett ha reist til "jordens ende" og dokumentert det. 2. Det er lov til å bestige fjell, noe som er livsfarlig. Det er lov til å svømme i haifylte vann, noe som er livsfarlig. Det er lov til å kjøre bil, noe som er livsfarlig. Hoppe strikk, fallskjerm, klatre i juv. Hvorfor, HVORFOR skulle man velge ut jordens ende som den ene tingen man skal beskytte folk fra, ved hemmelighold? Det gir absolutt ingen mening. 1. Ja de bildene jeg etterspørres her da 2. Hvem vet hva som er der, kan være skaden går ut over flere enn seg selv Anonymkode: 52c3d...df5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ABM Skrevet 5. desember 2021 #99 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 21.11.2021 den 3.33): Et argument dere globe-earthere pleier å bruke er at planeter ikke kan ha form som en disk, fordi en så stor masse VIL kollapse til en ball. Og at dette er pga. at fysikkens lover. Ok, fint det 🙂 Men HVORDAN forklarer dere da at GALAKSER kan være flate og ha form som en disk?!? Ifølge deres egen logikk vil en så stor masse ALLTID kollapse til en ball. Hmmmm... prøv å forklare dere ut av denne, globe-earthere 😄 Anonymkode: 94956...8b5 Nå har sikkert noen forklart deg dette gjennom den alt for lange tråden om å ikke forstå grunnleggende fysiske lover...men jorda består av faste masser mens galaksene består av 99,999999999999999% tomrom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. desember 2021 #100 Del Skrevet 5. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 2. Hvem vet hva som er der, kan være skaden går ut over flere enn seg selv Anonymkode: 52c3d...df5 Ok, nå er det helt definitivt tilfelle at denne tråden virkelig bør flyttes til Alternativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå