AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #1 Skrevet 21. november 2021 Betyr det ikke noe annet når spissen er ned? Irriterer meg så klarer ikke kjøpe det🙈 Anonymkode: 41c7a...c52
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Betyr noe annet? Tenker du på et pentagram? En av de mange betydningene er av et pentagram med spissen ned er satanisme ja, men det har jo andre betydninger også. Se kommunevåpenet til den tyske kommunen Efringen, for eksempel: Men, du får kjøpe ei julestjerne som ikke er et pentagram, da. De fleste jeg ser i butikkene er ikke pentagrammer heller, de fleste har seks armer. Anonymkode: b3b36...093
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Betyr noe annet? Tenker du på et pentagram? En av de mange betydningene er av et pentagram med spissen ned er satanisme ja, men det har jo andre betydninger også. Se kommunevåpenet til den tyske kommunen Efringen, for eksempel: Men, du får kjøpe ei julestjerne som ikke er et pentagram, da. De fleste jeg ser i butikkene er ikke pentagrammer heller, de fleste har seks armer. Anonymkode: b3b36...093 Da får jeg se etter en med seks armer til nød, men det ser feil ut Anonymkode: 41c7a...c52
Cata Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 For å svare på tittelen - enkelt. Det er fordi de skal ha tilførsel av strøm. Det er lettere å ha ledning og plassering av pære mellom to "armer" enn det er å føre ledningen ned i en spiss av stjerna. Har du en femarmet stjerne så ender dermed en spiss nedover. 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Det hadde vært fint hvis de solgte faktiske julepentagrammer å henge i vinduene 🤗 hadde plassert dem fint i vinduet med julebukken under🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå