Gå til innhold

Liker yngre menn oss eldre damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mann 32 her. Jeg foretrekker damer på 40-50 fremfor damer som er 10 år yngre. De har mer å komme med og er ikke så selvsentrerte.

Anonymkode: 26096...09f

Kan du gi mer detaljer på hva du mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke slik at enkelte eldre damer trenger en bekreftelse på at de fremdeles kan konkurrere med de yngre damene da?- at de får et kick,- yes, jeg er fremdeles ung og sprek.. Både sminke, klær, hold-in og alt handler liksom om å se ut som ei på rundt 30 uansett hvor gammel en er? Blir det ikke en nedtur når alt er avkledd og vasket bort i så fall? Hva sier unge menn når alt "eser" ut etter avkledning?

Anonymkode: 04a31...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, noen menn gjør det, andre ikke. Det er egentlig ikke vanskeligere enn det. Det sagt, så handler det jo mye om hvilke eldre kvinner man tenner på, det finnes kvinner som er flott utseendemessig hele livet og som tar vare på seg selv, da spiller aldre en mye mindre rolle. For de menneskene som ikke tar vare på seg selv så spiller alderen en større rolle. 

Anonymkode: 822d7...839

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på?

Anonymkode: d3ae6...ad2

Når jeg var i 20 årene så datet jeg jenter mellom 18-26 (ca). Kvinner over 30 var ikke vurdert. 

I tillegg var de kvinnene på andre utesteder samtar jeg.

Anonymkode: ca17e...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke slik at enkelte eldre damer trenger en bekreftelse på at de fremdeles kan konkurrere med de yngre damene da?- at de får et kick,- yes, jeg er fremdeles ung og sprek.. Både sminke, klær, hold-in og alt handler liksom om å se ut som ei på rundt 30 uansett hvor gammel en er? Blir det ikke en nedtur når alt er avkledd og vasket bort i så fall? Hva sier unge menn når alt "eser" ut etter avkledning?

Anonymkode: 04a31...e8a

Det virker som mange menn synes kvinnekroppen er flott uansett, og ikke ser på former som å «ese ut». Forskjell på menn selvfølgelig, og forskjell på om kvinner sminker seg i takt med alderen, men selv har jeg ikke et så negativt syn på alder som deg. Skjønnhet er ikke bare å være ung og stram, men kan også vise seg i et mer markert ansikt, klarere øyne og utstråling som viser at man har fått bedre selvtillit med årene.

Anonymkode: 73358...a28

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får snakke for eget vedkommende, men ja! Har helt siden jeg var ungdom hatt en dragning mot eldre kvinner. Er noe veldig sexy med en moden kvinne, med kvinnelige former. Husker veldig godt når jeg som 18-åring så min tidligere lærer på barneskolen på stranda. Hun var da rundt 40-45. Store bryster, flotte hofter og pigmentflekker. Ble alvorlig betatt av den vakre kvinnen. I dag er jeg i 40-årene, og har liker fortsatt vakre og sexy modne kvinner! 

Anonymkode: 6d75b...2ef

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei takk til skrukkete mus.

Jeg er 19 år og vil ha mus som ikke er utpult. 

Anonymkode: 62995...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei takk til skrukkete mus.

Jeg er 19 år og vil ha mus som ikke er utpult. 

Anonymkode: 62995...f13

Moden kommentar 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk.

Eneste interessen jeg har av damer på den alderen er hvis de kan lage mat til meg.

Anonymkode: 0684e...195

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame på ca 45 er ikke en eldre dame, men en voksen dame

70 + er en eldre dame

Anonymkode: abf6f...e2a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En dame på ca 45 er ikke en eldre dame, men en voksen dame

70 + er en eldre dame

Anonymkode: abf6f...e2a

Man er eldre når man er halveis i livet uansett hvordan man vrir og vender på det. Iallefall for menn på 20.

Anonymkode: 84cab...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på?

Jeg tror kinken er alderen, modenheten av alder. Og kanskje morsfiguren.. litt vanskelig å si. Men er bare kjekt bare med forskjellige folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For sex er det spennende med stor aldersforskjell oppover. For et forhold er det mer naturlig å gå 10 år nedover enn 3 år opp for meg. Har å gjøre med at kvinner på min alder og litt eldre har fått de barna de skal ha. Det er ikke kompatibelt med mine ønsker.

Men siden tråden er postet under seksualitet, er det vel kun sex det handler om. Jeg syns kvinner som er både 15 og 20 år eldre enn meg kan være grisedeilige, uten at det betyr at de har fikset på utseende på noen måte. Har tent på betydelig eldre kvinner enn meg som har sett helt vanlige ut for alderen.

Av kjendiser kan jeg nevne Mia Gundersen (60), Solveig Kloppen (50), Synnøve Skarbø (51), Guri Solberg (45), Gunhild Dahlberg (46), Linn Skåber (51) som noen damer som er langt eldre enn meg som er veldig flotte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (35 minutter siden):

For sex er det spennende med stor aldersforskjell oppover. For et forhold er det mer naturlig å gå 10 år nedover enn 3 år opp for meg. Har å gjøre med at kvinner på min alder og litt eldre har fått de barna de skal ha. Det er ikke kompatibelt med mine ønsker.

Men siden tråden er postet under seksualitet, er det vel kun sex det handler om. Jeg syns kvinner som er både 15 og 20 år eldre enn meg kan være grisedeilige, uten at det betyr at de har fikset på utseende på noen måte. Har tent på betydelig eldre kvinner enn meg som har sett helt vanlige ut for alderen.

Av kjendiser kan jeg nevne Mia Gundersen (60), Solveig Kloppen (50), Synnøve Skarbø (51), Guri Solberg (45), Gunhild Dahlberg (46), Linn Skåber (51) som noen damer som er langt eldre enn meg som er veldig flotte.

Flotte damer! Kan også legge til kvinner som Guri Schanche, Kathrine Moholt, Kristin Spitznogle, Hilde Lyrån i samme kategori 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Flotte damer! Kan også legge til kvinner som Guri Schanche, Kathrine Moholt, Kristin Spitznogle, Hilde Lyrån i samme kategori 

Er vel kun Kathrine Moholt jeg enda syns er sexy. Kristin Spitznogle var sexy for 10 år siden.  Moholt og Hilde Lyron ville ikke noen menn på 20-25 snudd seg etter når man vet hvor mye hotte treningsjenter de omgåes i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Nei, det gjør vi ikke.

Anonymkode: 48f93...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Omg, glemte henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.53):

Menn tenner på det som er vanskelig å få. Unge menn tenner på godt voksne kvinner fordi de tror de er helt rå i senga. De har sett American Pie og tror ei voksen dame er som en sexgudinne som kan alt i sengen. 

Menn som bikker 30-40 tenner på yngre kvinner fordi de har innsett at "American Pie" var en løgn😂

Unge i dag har ikke sett American Pie.

Anonymkode: 80c84...369

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...