AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #21 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg tror de fleste menn er styrt av biologi som jo også kvinner er. Vi kan ikke benekte at vi er biologiske vesener og at naturens drifter styrer oss i langt større grad enn vi liker å tro. Så rent biologisk sett vil menn flest tenne på kvinner som er unge og fertile. Det er biologisk sett hva mannen tiltrekkes av. Fruktbarhet, unge kvinner som kan få barn .Sexdriften er jo til syvende og sist der for at vi skal formere oss, selv om vi i dag tenker annerledes om det. Kvinner ser nok mer etter om mannen kan forsørge, og tiltrekkes derfor ofte av modne og eldre menn. Det er jo veldig ofte man ser godt voksne menn med unge kvinner. Langt sjeldnere å se det motsatte, det blir vel alltid sett på som litt sært hvis en mann i 20 årene er sammen med ei på nærmere 40 til eksempel. Jeg er selv ei kvinne på 36. Kunne aldri ha falt for en som var under 30. Synes ikke de er tiltrekkende. Alltid likt jevnaldrende eller eldre menn. Synes det er rart at kvinner på 30-40+ vil ha menn i 20 årene. Tenker at det er rart. Jeg har ikke behov for å bli likt av menn under 30 jeg. Menn kommer i sin beste versjon fra 30+, ofte må de bli 40+ før de når den modenheten jeg tiltrekkes av. Anonymkode: 381cd...d8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #22 Del Skrevet 21. november 2021 Fire trollebrukere spotted Anonymkode: 71c05...09d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #23 Del Skrevet 21. november 2021 Tar ei på 45 any day, fremfor noe usikkert fjasende på 25. " Eeehh,,, du må være forsiktig" .... "Eeeehhh pass på å..." "Eeehh .. rompa mi ser så teit ut fra den vinkelen, så kanskje.... eeehh... " Anonymkode: 22f58...9a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3080ti Skrevet 21. november 2021 #24 Del Skrevet 21. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på? Anonymkode: d3ae6...ad2 absolutt ikke. mange menn kan derimot ha sex med kvinner i den alderen om de er desperat nok, fordi det er lett og menn vil i de fleste tilfeller bare tømme seg mange går også svært langt for å få seg noe og "faker" forhold for sex er en sjelden gang det er pene damer som er i slutten av 30 årene 38, 39 osv, men forhold varer ikke, kun sex en liten stund vertfall 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #25 Del Skrevet 21. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror de fleste menn er styrt av biologi som jo også kvinner er. Vi kan ikke benekte at vi er biologiske vesener og at naturens drifter styrer oss i langt større grad enn vi liker å tro. Så rent biologisk sett vil menn flest tenne på kvinner som er unge og fertile. Det er biologisk sett hva mannen tiltrekkes av. Fruktbarhet, unge kvinner som kan få barn .Sexdriften er jo til syvende og sist der for at vi skal formere oss, selv om vi i dag tenker annerledes om det. Kvinner ser nok mer etter om mannen kan forsørge, og tiltrekkes derfor ofte av modne og eldre menn. Det er jo veldig ofte man ser godt voksne menn med unge kvinner. Langt sjeldnere å se det motsatte, det blir vel alltid sett på som litt sært hvis en mann i 20 årene er sammen med ei på nærmere 40 til eksempel. Jeg er selv ei kvinne på 36. Kunne aldri ha falt for en som var under 30. Synes ikke de er tiltrekkende. Alltid likt jevnaldrende eller eldre menn. Synes det er rart at kvinner på 30-40+ vil ha menn i 20 årene. Tenker at det er rart. Jeg har ikke behov for å bli likt av menn under 30 jeg. Menn kommer i sin beste versjon fra 30+, ofte må de bli 40+ før de når den modenheten jeg tiltrekkes av. Anonymkode: 381cd...d8b hvorfor må du skrive dette så forsiktig ? altså dette er jo grunnlegende biologi og evolusjon, du trenger ikke pakke det forsiktig inn, det er slik det er menn generelt går ikke etter eldre kvinner, står så fint om det i forskning artikkler ang partnervalg, menn går etter kvinner som viser tegn på fruktbarhet og det er kvinner mellom 17-28 ish derimot så er det mye konkuranse på markede for de yngste og peneste damene så mange menn kan ha sex med eldre kvinner kun for å tømme seg, men aldri noe seriøst Anonymkode: 6feaf...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #26 Del Skrevet 21. november 2021 Om jeg telles som «yngre», som 25-åring, så må jeg si at jeg absolutt ikke tenner på eldre kvinner. Hverken for sex eller forhold, eller altså, eldre kvinner som holder seg sykt bra (tenk Natalie Portman osv), men i utgangspunktet så er et ungt utseende mye bedre. Er også ganske lite opptatt av «fancy» sex, vil helst bare ha sex med noen som har en bra kropp, og kroppen blir ikke bedre med alderen, det er det viktigste (ved siden av følelser, da men holder det utenom siden vi snakker om tenning). Anonymkode: 8bf7b...b3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #27 Del Skrevet 21. november 2021 3080ti skrev (4 minutter siden): absolutt ikke. mange menn kan derimot ha sex med kvinner i den alderen om de er desperat nok, fordi det er lett og menn vil i de fleste tilfeller bare tømme seg mange går også svært langt for å få seg noe og "faker" forhold for sex er en sjelden gang det er pene damer som er i slutten av 30 årene 38, 39 osv, men forhold varer ikke, kun sex en liten stund vertfall Tullprat fra umodne guttunger Anonymkode: 22f58...9a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3080ti Skrevet 21. november 2021 #28 Del Skrevet 21. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tullprat fra umodne guttunger Anonymkode: 22f58...9a3 er ikke tullprat, jeg er mann og jeg vet vell hva andre menn og meg selv holder på med det er også basert på forskning, menn vil ikke ha så gammle kvinner, et par år eldre er ingen problem, men over 5 år og oppover så er det kun for å bruke henne som sædbank, få noen blowjober og litt husvask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #29 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg liker anal og jeg liker å bli sugd. Hvis du tar den bak og suger meg så er det derfor jeg liker deg. Er du eldre er det og greit. Anonymkode: 26da7...971 Hva gjør du tilbake? 45 år her. Er det noe jeg virkelig er ferdig med er det egoistiske elskere. Slikt holdt jeg ut da jeg var i 20 årene, ikke nå. Anonymkode: cfb90...462 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3080ti Skrevet 21. november 2021 #30 Del Skrevet 21. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva gjør du tilbake? 45 år her. Er det noe jeg virkelig er ferdig med er det egoistiske elskere. Slikt holdt jeg ut da jeg var i 20 årene, ikke nå. Anonymkode: cfb90...462 kjæresten min suger meg hver dag, vi har vært sammen i 7 år, forsatt suger hun meg når jeg trenger det uten at hun forventer noe tilbake. Man kan faktisk være snill, grei og kjærlig med partneren fordi man er glad i hverandre uten at man må kreve noe igjen, dette er grunnen til at vi forsatt er sammen med den holdningen din er det ikke rart du er singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #31 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Om jeg telles som «yngre», som 25-åring, så må jeg si at jeg absolutt ikke tenner på eldre kvinner. Hverken for sex eller forhold, eller altså, eldre kvinner som holder seg sykt bra (tenk Natalie Portman osv), men i utgangspunktet så er et ungt utseende mye bedre. Er også ganske lite opptatt av «fancy» sex, vil helst bare ha sex med noen som har en bra kropp, og kroppen blir ikke bedre med alderen, det er det viktigste (ved siden av følelser, da men holder det utenom siden vi snakker om tenning). Anonymkode: 8bf7b...b3c Du treffer nok spikeren på hodet der. At man på 25 og kanskje 30 år når man blir det, kan tenne på damer på 40-50 år så sant de ser ut som Celina Midelfart, Jennifer Aniston, Liz Hurley er nok klart. Men hvor mange damer på 40-50 ser slik ut? Snu på det, så kan sikkert noen damer på 25-30 tenne på Brad Pitt, Clooney og Caprio, selv om de er nære eller over 50 år, men det vil ikke si de akkurat finner menn i den alderen generelt attraktive. Har noen bekjente som har pult en del eldre damer på 40-50, noen single men flest gifte damer. De sier det har vært for historien og for at det kom så lett, at de ikke følte noe press på å imponere da de uansett ikke var interessert i noe mer. Plussen alle var enige om er at de var glad de slapp å bruke kondom og at damene var med på mye mer. Vet ikke om voksne damer er mindre redd for sykdommer eller hva , yolo kanskje. Anonymkode: 8944e...e81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #32 Del Skrevet 21. november 2021 Firtina skrev (3 timer siden): Jeg er 41 mannen er 34. Vi har det helt topp ihvertfall. Tror han liker meg 😂🤪 En venninne av meg er 50 og er sammen med en 40 år gammel mann. De møttes hun var 45 og han var 35. Ingen av de hadde barn. De elsker hverandre og er som skapt for hverandre. De fikk aldri barn fordi hun tenkte hun var for gammel. Idag angrer hun veldig på at hun aldri fikk barn. Anonymkode: efcbb...fec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 21. november 2021 #33 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En venninne av meg er 50 og er sammen med en 40 år gammel mann. De møttes hun var 45 og han var 35. Ingen av de hadde barn. De elsker hverandre og er som skapt for hverandre. De fikk aldri barn fordi hun tenkte hun var for gammel. Idag angrer hun veldig på at hun aldri fikk barn. Anonymkode: efcbb...fec Skjønner det. Veldig trist 🙁 vi har heldigvis barn 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 21. november 2021 #34 Del Skrevet 21. november 2021 Har alltid likt damer som var eldre enn meg, riktignok bare 5 års differanse på min samboer og meg hvor jeg er 47 og hun er 52, vært sammen I 20 år nå å hun er mer sexy og moden nå enn for 20 år siden. Joda, hun var sprekere og mer fit før barn, men det var vel jeg også. Men må påpeke at det er stor forskjell på ei på 52 og ei på 52, min kommer definitivt i kategorien "ser 10 år yngre ut" Hadde jeg skullet ut på markedet igjen så kunne jeg aldri drømt om å se etter ei som er under 40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #35 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fire trollebrukere spotted Anonymkode: 71c05...09d Trollefestival. Trollene møtes, og koser seg, sammen. Søtt 😂 Anonymkode: e9875...2b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 21. november 2021 #36 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Menn tenner på det som er vanskelig å få. Unge menn tenner på godt voksne kvinner fordi de tror de er helt rå i senga. De har sett American Pie og tror ei voksen dame er som en sexgudinne som kan alt i sengen. Menn som bikker 30-40 tenner på yngre kvinner fordi de har innsett at "American Pie" var en løgn😂 Anonymkode: 84cab...69d Det er ikke såå mange i den alderen som har sett American Pie som de i min generasjon («voksen kvinne»). 😄 Hvorfor tror du Stiffler’s mom var en så populær birolle i filmen, og at den ble skrevet inn i utgangspunktet? Menn har vært fascinert av eldre kvinner i lang tid, siden de vet at seksualiteten blomstrer og kvinner blir mer frigjorte med tiden. 😊Samt stas blant gutta å nedlegge en eldre dame 😉 Husker det fra egen vennegjeng. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 21. november 2021 #37 Del Skrevet 21. november 2021 Ja yngre menn liker eldre damer. Det kommer av flere ting, men eldre damer er flinkere til å se mannen i dette også og ikke bare seg selv. Så faker de mye mindre og drar ikke på et kleint rollespill noe yngre damer ofte gjør. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 21. november 2021 #38 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dere menn som er mellom 20-30 år, liker dere oss damer som er mellom 40-50? Hvis dere tenner på oss, hva er det med oss dere tenner på? Anonymkode: d3ae6...ad2 De fleste tenner nok på en del kvinner i den alderen. Det handler nok i hovedsak om at menn generelt har et ganske vidt tenningsmønster, slik at selv om jevnaldrende kvinner på de fleste områder klart er å foretrekke kan en også synes eldre kvinner er "innafor". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #39 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg tror menn (mange, ikke alle) er mer 'generøse' i sine tenningsmønster enn oss kvinner. Jeg syntes det var litt truende da jeg var yngre, hvorfor menn på min alder kunne gå mange år opp og ned i alder på hvem de kunne finne på å være tiltrukket av, mens jeg hadde et mye smalere spekter. Og i kjæresteforhold var tanken min 'hvordan kan han synes at hun er sexy, hun er jo 10 år eldre enn meg', eventuelt 'hun er jo helt annerledes enn meg'. Det skyldtes mye at jeg var usikker også, selv om jeg nå kan si at jeg ikke hadde noe grunn til det. Jeg opplever menn som mindre kritiske enn kvinner til kvinnekroppen også. De ser det beste, og overser små skavanker, som kvinner henger seg opp i. Så jeg har lært litt av menn etterhvert, både på å faktisk føle meg sexy uansett mine egne irritasjoner over små og store ting med egen kropp. Og å løfte blikket litt på hvem jeg tillater meg å synes er tiltrekkende, både opp og ned i alder, og til siden innenfor min egen aldersgruppe. Ikke at jeg ligger rundt med altså, men hvem jeg tillater meg å flørte med. Langt innlegg, dette. Men jeg kan ikke forstå at vi skal snevre oss så grusomt inn og bestemme og sette regler for eller presse teorier ned over kroppene og tankene våre på hvem vi bør og skal tenne på. (INNENFOR NOEN GRENSER SELVSAGT - og vi må verne om og ta ansvar for både unge og sårbare folk!) Og vi trenger ikke evaluere hverandres tenningsmønster. Det er ikke så viktig hvorfor en fyr som er 15 år yngre tenner på meg, og heller ikke hvorfor en fyr som er 15 år eldre tenner på meg. De tenner på meg. Det som er viktig for meg er om jeg også tenner på dem. Og så endelig til saken: Ja, etter egen erfaring fins det en del yngre menn som tenner på eldre damer Anonymkode: 583d8...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #40 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg er mer tiltrukket av eldre kvinner, 50-60. Jeg har aldri likt unge kvinner. Sånt er det bare. Så jeg vil nok ha likt å være sammen med deg. mann 31 Anonymkode: 47cc8...e7a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå