Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg da? Vi har ikke vært sammen så lenge. Jeg har til og med snakket med han om det, og han syns ikke det er flaut. Han sier jeg bare kan tisse på en bøtte om natta hvis jeg ikke vil gå ut om natta når det er mørkt, og hvis ikke kan han følge meg på utedoen, og hvis jeg må mer en å tisse. Jeg ble nesten enda mer flau selv om han ikke er det. Vi skal på hyttetur sammen, men det går seg vel til? Blir jo ikke så lenge.

Anonymkode: a0f20...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer til å gå helt fint. Du trenger ikke annonsere at du skal på utedoen å bæsje akuratt, bare si du går ut en tur. 

Anonymkode: 774ff...9e4

• Liker 13
Skrevet

Hvor lenge skal dere være der? Hvis det bare er en natt eller to så hadde jeg bare holdt meg

Anonymkode: e3dbb...b90

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva gjør jeg da? Vi har ikke vært sammen så lenge. Jeg har til og med snakket med han om det, og han syns ikke det er flaut. Han sier jeg bare kan tisse på en bøtte om natta hvis jeg ikke vil gå ut om natta når det er mørkt, og hvis ikke kan han følge meg på utedoen, og hvis jeg må mer en å tisse. Jeg ble nesten enda mer flau selv om han ikke er det. Vi skal på hyttetur sammen, men det går seg vel til? Blir jo ikke så lenge.

jeg er mann og bor i kollektiv med 4 stykk og har det akkurat samme. når jeg skal drite tar jeg på vasken. noen ganger tar jeg på dusjen og går likegjerne og dusjer rett etter jeg har vært på do. det flaueste er om du har luft i magen mens du skal på do så kommer det en megapromp når du skal bæsje

har du ikke et vanlig bad så bare si du skal tisse og ta en tlf, da har du en god unnskyldning for at du er litt lengre og han vet ikke om du skal nr 2. om du har et vanlig bad der ta på vasken eller dusj og gjør det sjappt

ninja poop💩

Anonymkode: ca14a...6c3

• Liker 5
Skrevet

Lag lyd med mobilen da, hvis han er så nærme at han kan høre. Spill en sang eller noe.

Litt rart at du snakker om at han skal følge deg på do da, skjønner ikke helt hva greia er der.

Anonymkode: 4c7f5...bb9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Lag lyd med mobilen da, hvis han er så nærme at han kan høre. Spill en sang eller noe.

Litt rart at du snakker om at han skal følge deg på do da, skjønner ikke helt hva greia er der.

Anonymkode: 4c7f5...bb9

Fordi jeg er mørkredd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg er mørkredd.

Men det var det jo han som sa. Men det skjer ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvor lenge skal dere være der? Hvis det bare er en natt eller to så hadde jeg bare holdt meg

Bare to netter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ehhhh...??? Holde seg i en- to netter??

Anonymkode: 33eaa...b6a

• Liker 12
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehhhh...??? Holde seg i en- to netter??

Anonymkode: 33eaa...b6a

Ja?

Skrevet

Jeg har hytte med utedo. Går dit selv uansett når på natta med hodelykt/lys på tlf. Vil helst gjøre meg ferdig der i fred uten at noen følger meg 🤣 

Anonymkode: f9d8b...252

• Liker 1
Skrevet

Tenker at utedo er gull om du synes det er flaut å gå på do. Du kan gå uforstyrret på do uten å tenke på lukt. Prøv å få det unnagjort på dagtid, så trenger du ikke tenke på at han skal følge deg.

Anonymkode: 3ac74...286

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja?

Hvis jeg må holde igjen en bæsj promper jeg veldig, for det samler seg opp masse gass... Da er det bedre å bare drite og få det ut. 

Alle driter, og man gjør det hver dag. Det er veldig menneskelig som å ha sex/onanere eller å sove. Man gjøre det hver dag. 

Be han stå noen meter fra utedoen og si at du er sjenert, han respekterer vel det. 

Anonymkode: b6f4e...362

• Liker 5
Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er virkelige store problemer i verden 😂😂

Det finnes vel ikke noe mere naturlig eller å gå på do?

Skrevet

Vi har hytte med innedo på et øde sted. Det er så tynne vegger at man lett kan høre lyder. Når det bare er mannen min og jeg som er der, bryr vi oss ikke så mye om det. Men når andre er med, tar jeg litt toalettpapir i lommen og går en liten tur og finner et skjulested ute i det fri.

Anonymkode: 9340c...688

Skrevet

Kjæresten din skal også bæsje på hytteturen.

Anonymkode: 2488f...ea8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjæresten din skal også bæsje på hytteturen.

Anonymkode: 2488f...ea8

Ja, men han er ikke flau.

Skrevet
Smeltemann skrev (6 timer siden):

Det er virkelige store problemer i verden 😂😂

Det finnes vel ikke noe mere naturlig eller å gå på do?

Jo, å spise, men det er ikke flaut. Ja, er naturlig å gå på do, men er liksom ikke sånn man vil snakke om at man gjør, selv om alle gjør det.

Gjest rampenissen72
Skrevet

Skjønner deg godt ts. I starten av forhold er det flaut å bæsje foran partner. Tenker du må prøve å gjør det på dagtid, eller holde deg. Det går fint ann å holde seg i to dager. Men du vil prompe en del om natta når tarmen slapper av, just so you know. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Da blir det koselig å ha sex, med tarmen fylt opp med bæsj. Jeg har selv opplevd å være dritatrengt mens jeg red kjæresten min, han koste masse med rumpa mi, dasket og ristet på den, og spredte rumpeballene sånn at hullet åpnet seg og jeg kjente bæsjen baki der begynte å presse mot hullet og ville ut. 

Nei, gå på do når du må på do. Du vil ikke bli forstoppet heller 

Anonymkode: 69a5c...ab0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...