AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Har ikke hørt fra han siden i sommer. Han sa han vil ikke ha kontakt. Vil han brydd seg om jeg ikke var mer? Han ville vel ikke vite det? Likegyldig til min eksistens? Anonymkode: 83153...ee2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke hørt fra han siden i sommer. Han sa han vil ikke ha kontakt. Vil han brydd seg om jeg ikke var mer? Han ville vel ikke vite det? Likegyldig til min eksistens? Anonymkode: 83153...ee2 Ingen vits å dramatisere det så voldsomt, men det er vel på det rene at han ikke er spesielt interessert. Anonymkode: 4e85a...fe0 22
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Hva har skjedd? Anonymkode: c5285...5db
MizzVic Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Er man på utkikk etter partner, og derfor chatter, møter, dater noen få, eller i noen tilfeller mange, så er det ikke normalt å holde kontakten etter at en eller begge har funnet ut at dette ikke var noe å satse på. En sjelden gang passer det å bli venner, men da bør dette komme fra begge. De færreste bruker tid til å tenke på noen de hadde en flørt med for 6 mnd eller 6 år siden. Betyr ikke at vi ønsket de døde, eller ikke bryr oss om deres eksistens. Det er bare ikke normalt å kontakte de, eller bruke tid på de. Du har fått en hang up på ett menneske. En unormal hang up. Og denne personen gjorde jo tydeligvis ett fornuftig valg ved å være så tydelig med deg. Du må komme deg videre i livet. Dette er ikke sunne tanker. 11
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Nei det tror jeg ikke. Ikke skriv så dramatiske ting her inne, det er triggende Anonymkode: b0f67...ba2 6
Gjest Cisne Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Upassende. Er da vel ingen som ønsker noen død fordi om man ikke ønsker kontakt. Er to helt forskjellige ting.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det tror jeg ikke. Ikke skriv så dramatiske ting her inne, det er triggende Anonymkode: b0f67...ba2 Triggende. Ta deg en bolle. Anonymkode: a5fca...5c8 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Når jeg leste overskriften din så trodde jeg at du mistenkte noen som ville ta livet av deg. Men det var det ikke. Her var det snakk om en fyr som ikke ville ha mer kontakt. Anonymkode: dac51...c0f 12
FrøkenFri Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Dette har du spurt om før. Du vil sikkert få de samme svarene nå som da. 12
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Nei. Å ikke ønske kontakt betyr ikke at man ønsker noen død. Dette har du spurt om før, og vi har svart. Du har kjærlighetssorg, noe som er vondt, men som de fleste også vil oppleve i løpet av livet. Ta deg tid til å sørge og ta godt vare på deg selv. Du er verdifull. ❤️ 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 Hvorfor bruker du alltid den formuleringen der? Du graver deg ned i usunne tankemønstre. Slutt å lage tråder om han, og slutt å spekulere i om "han ønsker deg død", hva faen Anonymkode: 81baf...ad9 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Hvis et menneske ikke gidder å ha kontakt med deg, så kan det godt være at han ikke bryr seg om du dør eller lever. Men å være likegyldig til en person er jo ikke det samme som å ønske noen død... Anonymkode: d9626...9d4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Å si at man ikke vil ha kontakt med ett menneske er ikke det samme som å ønske personen død. Anonymkode: cc6b1...6ea 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. november 2021 #14 Skrevet 21. november 2021 (endret) Han er ferdig med deg, det må du bare godta. Og det betyr ikke at han ønsker deg død. Endret 21. november 2021 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #15 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har ikke hørt fra han siden i sommer. Han sa han vil ikke ha kontakt. Vil han brydd seg om jeg ikke var mer? Han ville vel ikke vite det? Likegyldig til min eksistens? Anonymkode: 83153...ee2 Dette ble i overkant dramatisk. Om han ikke vil ha kontakt bør du respektere dette. Det er flere fisker i havet. Slik er livet for alle. Vi får ikke alltid det/de vi ønsker. Anonymkode: 99438...62b 5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Ønsker du mennesker du ikke bryr deg om død? Ikke? Akkurat. Anonymkode: bb7cf...5bd
Mezzosoprena Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke hørt fra han siden i sommer. Han sa han vil ikke ha kontakt. Vil han brydd seg om jeg ikke var mer? Han ville vel ikke vite det? Likegyldig til min eksistens? Anonymkode: 83153...ee2 Heisann - du igjen? Nei, heller ikke nå ønsker han deg død, han er sikkert bare ikke interessert i noe mer med deg... 8
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 Dette var både manipulerende og dramatisk. Hva vil du høre? Ja, han ønsker nok at du var død? Sannsynligvis tenker han ikke mer på deg, og har gått videre i livet. Anbefaler deg å gjøre det samme. En kan bli mørkredd av å lese her inne. Tenk hvis man sier fra til en date at man ikke er interessert i videre kontakt, og resultatet blir at man blir mistenkt for å være et ondt menneske som ønsker vedkommende død. Kan jo aldri date igjen, hvis man risikerer å møte på sånne forstyrrede mennesker. Anonymkode: bddac...56d 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 Han tenker ikke på meg og ønsker meg ikke i livet sitt og kunne brydd seg om jeg døde. Han har knust meg og ødelagt meg så jeg har mistet skal tro på meg selv og menn. Sagt og gjort mye stygg fordi han kan. Og selv brydde han seg aldri om meg!!! Anonymkode: 83153...ee2
Stoltskeiv Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Selvfølgelig ønsker han deg ikke død. Men for å komme seg over noen, så hjelper det å kutte kontakten helt. Kanskje han følte det slik? Noen ganger må man kutte kontakten helt. Ellers så kan det bare bli rot noe som ingen er tjent med 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå