Gå til innhold

Norges Nye Megahit

PurpleRain

Anbefalte innlegg

Hater maskorama, kan jo omtrent være naboen som har en youtube kanal han ikke har lagt ut noe på to år. For lite kjente kjendiser.

Anonymkode: 31abb...dfe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hater maskorama, kan jo omtrent være naboen som har en youtube kanal han ikke har lagt ut noe på to år. For lite kjente kjendiser.

Anonymkode: 31abb...dfe

Jeg liker ikke synge- og danseprogram, så jeg ser heller ikke på maskorama, men hater det jo ikke. Jeg har fått med meg de som er avslørt i år og det er jo absolutt kjendiser, selv om de ikke er så aktuelle. Første er jo classic Tv 2 hjelper deg og Vil du bli millionær, andre er ihvertfall et veldig kjent navn (skål!) og siste har vært programleder her og der siden nittenpilogbue i tillegg til å ha en ganske kontroversiell politikermann. Ingen unge, Hope influensere noen av dem. 

Anonymkode: fa095...6f2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet er et hån mot ekte artister eller mennesker som faktisk kan synge og som prøver komme seg opp og frem her i livet med musikken sin, som garantert er mye bedre enn dette tullet her. 

Anonymkode: a996f...74d

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 23.25):

Jeg setter meg skjeden på krenkekrakken men jeg reagerer veldig på at en sang med ordene "skal åpne deg opp og vie deg ut" får lov å sendes i beste sendetid. Et veldig stort overtramp å snakke slik om en kvinne. En ting er å gjøre noe slikt på eget stand upp show - da vet man jo hva man går til. Men å få en slik sang om seg på tv er ekstremt ugreit!! 

Jeg er veldig stor Listhaug motstander men jeg syntes ikke noen kvinne skal oppleve å måtte bli seksualisert såpass grovt som underholdning på en tv-lørdag. Hadde noen sunget slikt om meg, slik at mine venner og familie hadde hørt det hadde jeg blitt ekstremt lei meg og opplevd det som en enorm krenkelse. Mine kroppsdeler, som kan åpnes opp og vies ut, skal på ingen måte benevnes av andre. Ingen skal kunne snakke om en kvinnes mest intime kroppsdeler på en slik måte. 

Anonymkode: 1c399...490

Hvem sang dette?

Anonymkode: dc45a...959

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor eksisterer dette programmet?

No hate, men jeg skal hate-watch dette. 

Anonymkode: db54b...f50

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de vil gi ut en album med kjendiser som synger hvorfor trenger de å ha en show for det? hva er vitsen med live show og stemmerett om de ikke skal faktisk synge?

Anonymkode: db54b...f50

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter meg skjeden på krenkekrakken men jeg reagerer veldig på at en sang med ordene "skal åpne deg opp og vie deg ut" får lov å sendes i beste sendetid. Et veldig stort overtramp å snakke slik om en kvinne. En ting er å gjøre noe slikt på eget stand upp show - da vet man jo hva man går til. Men å få en slik sang om seg på tv er ekstremt ugreit!! 

Jeg er veldig stor Listhaug motstander men jeg syntes ikke noen kvinne skal oppleve å måtte bli seksualisert såpass grovt som underholdning på en tv-lørdag. Hadde noen sunget slikt om meg, slik at mine venner og familie hadde hørt det hadde jeg blitt ekstremt lei meg og opplevd det som en enorm krenkelse. Mine kroppsdeler, som kan åpnes opp og vies ut, skal på ingen måte benevnes av andre. Ingen skal kunne snakke om en kvinnes mest intime kroppsdeler på en slik måte. 

Vet du hva, jeg er så enig! 

Det var ikke morsomt, det var nedsettende og krenkende. Det spiller ingen rolle om man liker Sylvi eller ei, det var usmakelig uansett. Jeg kan ikke fatte at tv2 tillater slikt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke engasjere meg i Maskorama, så så faktisk på dette! Det var så elendig og puteflaut, at det var nesten se-verdig😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaaaaaaauuuut! :flau:

Knapt hørt om noen av de. Og dommerne var alt for sjenerøs med poengene sine. Påminner om ungdomsskolen, ingen vil gi mindre poeng for og ikke fornærme noen.

Tv2 må ha betalt godt gitt! 

Anonymkode: 13fd0...d56

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede to av sangene på hodet😂 drittmusikk, men fengende tydeligvis. Fader altså. Men da har de jo truffet litt på (mega)hit-oppskriften? Og ja, autotunebruken var ekstrem, og skuffende at de ikke sang live. Odda sin låt var vel det store unntaket.  Jeg tåler en del, men dette var lavmål og skammelig!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så flau på deres vegne. Spesielt Maria og Abu. Det var tydelig at Abu var veldig ubekvem og greier ikke holde seg i takt med ordene han skulle "synge". Caro sin sang var også flau, men det er sånn typisk "se jeg har penger og er sterk" sang. Om du er så boss hvorfor trenger du at andre kvinner sin støtte lol?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig! Jeg er så langt unna Listhaug man nesten kan komme politisk, men dette blir for drøyt! Synes ikke det er humor i det hele tatt. Trodde vi var kommet lenger enn dette i 2021. Blir heller ikke lett krenket. 

Lørdag kl 20 er dessuten et tidspunkt mange familier sitter sammen og ser på ting.  Hvilke holdninger vil man videreføre til sønnene sine om kvinnekroppen og grenser vedr.denne??  Jeg er i hvert fall ekstremt bevisst på dette med min sønn.. Da gutteforeldre har et særskilt ansvar for å fremme gode holdninger ang. kvinner og kvinnekroppen. 

Endret av Prelunia
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mine bange anelser i forkant og ble ikke skuffet, for å si det slik... Dette syns jeg var bare flaut og pinlig. Syns det er helt tragisk at dyktige musikere som Daniel Kvammen er med på slikt og er redd dette vil skade karrieren hans. 
Når det er sagt så syns jeg den beste låten sånn rent teknisk, var nettopp Odda og Daniel sin. Tror dette kunne blitt en veldig bra låt dersom Daniel hadde sunget selv og selvsagt med en tekst som gir mening. Teksten, tulle-dialekten og Odda sin harselering var rett og slett lavmål av verste sort og burde aldri blitt tillatt av TV2 på en lørdagskveld. Men jeg antar det var en grunn til at hans innslag var etter nyhetene....

De andre låtene husker jeg ikke en gang, men la merke til at ingen sang live, utstrakt bruk av autotune og "dommere" som var altfor positive. 
Tror nok ikke dette kommer til å bli noe stor konkurrent til Maskorama på lørdagskvelden, nei.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde ikke det var mulig å hoste opp et dummere musikkprogram enn Maskorama, men joda... Megahit er jaggu hakket verre 😳

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får være den ene personen som sier i mot her jeg da. 
Odd Magnus sin sang var den desidert beste. Rent melodisk og teknisk er den helt klart langt over de andre, også lyrisk ifht. ordbruk og rim. Utklassering. 

og sorry, men jo, dere blir lett krenket. Hører ikke et eneste stygt ord om Sylvi i denne sangen. Hadde den vært om meg hadde jeg syns det var kjempegøy! 

syns dere som blir så fornærmet virker veldig pripne, og syns det var utrolig dumt at han røk ut for jeg er sikker på at han kunne laget mye annet bra også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...