AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Siden mars-21 har hen forandret kontoen, som husleia skal inn på, 5 ganger. Det er bare irriterende fordi jeg liker å legge husleia inn på fast trekk. Hvis hen skifter kontonr igjen, kan jeg nekte? Anonymkode: f3b43...e44
TarAldar1on Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Ganske spesielt ja. Hadde blitt rimelig irritert selv. 4
Pachka Sigaret Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Jeg hadde også vært rimelig irritert. Har leid fire forskjellige plasser og ingen av dem har endret på kontonummeret en eneste gang. Det er også ofte gratis å ha en brukskonto i en bank. Her synes jeg du burde be vedkommende om å vennligst ha en fast konto du kan overføre leien til. Jeg antar at eneste grunn til ny konto er at husverten bytter bank ofte og ønsker pengene inn på brukskontoen som bankkortet er assosiert med, men det behøver da ikke å gå utover leietakeren! 1
Traktor Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Siden mars-21 har hen forandret kontoen, som husleia skal inn på, 5 ganger. Det er bare irriterende fordi jeg liker å legge husleia inn på fast trekk. Hvis hen skifter kontonr igjen, kan jeg nekte? Anonymkode: f3b43...e44 Om jeg var deg ville jeg sagt at du forholder deg kun til kontonummeret i kontrakten heretter.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 4 hours ago, Traktor said: Om jeg var deg ville jeg sagt at du forholder deg kun til kontonummeret i kontrakten heretter. Og hvis det kontonummeret ikke eksisterer lenger? Anonymkode: 8a55c...876
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 Min første tanke er at han forsøker å unndra skatt… Vet ikke hvordan du skal gå frem evnt., men om det er tilfellet kan du raskt dras med om han blir tatt! Anonymkode: 70d2f...219 6
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #7 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min første tanke er at han forsøker å unndra skatt… Vet ikke hvordan du skal gå frem evnt., men om det er tilfellet kan du raskt dras med om han blir tatt! Anonymkode: 70d2f...219 Nei, du dras nok ikke med, men er helt enig i at det kan være noe sånt som ligger bak. Anonymkode: d507d...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min første tanke er at han forsøker å unndra skatt… Vet ikke hvordan du skal gå frem evnt., men om det er tilfellet kan du raskt dras med om han blir tatt! Anonymkode: 70d2f...219 Det første jeg ville ha gjort, er å varsle skatteetaten. Jeg gjorde det samme tidligere, og da fikk han krav om å betale tilleggsskatt på 40 % og i tilegg det han skulle betale. Anonymkode: c1f0d...cb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå