AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Til vanlig er nok favoritten tuborg. En lys lett mais øl. Men hvert år må jeg jo prøve å finne den gode juleølen fra et eller annet micro bryggeri, som drikkes til ribba julaften. Første test ble hvit jul, fra nøgene ø. Da jeg liker mange fra dem fra før. Denne slo ikke helt an hos meg. Den var god, men litt parfymert og når ikke helt opp til juleribba. Har du funnet en du digger denne jula, du anbefaler? Anonymkode: 7c792...85c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Noen som har noen tips? Anonymkode: 7c792...85c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Personlig prøver jeg hvert år å få tak i Anchor christmas ale på polet. Det er en juleøl hvor oppskriften og designet varierer litt fra år til år, alltid mye smak og spennende nyanser samtidig som den ikke er veldig tung til mat. Andre favoritten til julemiddagen er Jacobsen red christmas ale og Jacobsen golden naked christmas ale. Anonymkode: 7c07a...f94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå