Gå til innhold

blir misunnelig på de som har fin hud og slipper tenke på kosthold.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt smålig og dumt da men....litt irriterende er det. Blir gusten og pløsete hvis jeg spiser søtt, for salt mat, takeaway....merker det så godt. 

Anonymkode: 4733b...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle blir det om de har usunt kosthold. 

Sørg for å ha riktig hudpleie for din hud, drikke mye vann og ikke spise usunn mat hver dag. 

• Liker 4
Skrevet
Kaur skrev (1 minutt siden):

Sørg for å ha riktig hudpleie for din hud, drikke mye vann og ikke spise usunn mat hver dag. 

Ikke alle har det nei, slikt er individuelt faktisk.

Anonymkode: 920dc...ffb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Litt smålig og dumt da men....litt irriterende er det. Blir gusten og pløsete hvis jeg spiser søtt, for salt mat, takeaway....merker det så godt. 

Feel u... jeg spiser sunt, har en god hudpleierutine og drikker mye vann.. men enda har jeg en god del småkviser. De blir borte hvis jeg går på p-piller, så det er nok hormonelt hos meg selv om jeg er 30

Anonymkode: ecd56...5e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke alle har det nei, slikt er individuelt faktisk.

Anonymkode: 920dc...ffb

Hørte en lege sa i en podcast at man ikke trenger så mye vann, og at det ikke har noen helsemessige fordeler å drikke mye?

• Liker 1
Skrevet
Kaur skrev (19 minutter siden):

Nei, ikke alle. Jeg merker ingen forskjell på huden om jeg spiser usunn mat eller ikke.

Anonymkode: 65c8d...999

Skrevet

Takk og lov for at jeg ikke merker noe særlig på huden min og hva jeg spiser, hehe... 

Anonymkode: 68f9c...7a9

Skrevet

Merker ikke noe på huden utenom f.eks i jula om jeg spiser mye salt og drikker mye alkohol.   Da blir posene under øyene større.  Merker aldri noe forskjell på huden ellers og har lenge lurt på hva denne gløden er??   Når jeg er brun har jeg glød, når jeg sminker meg kan jeg lage glød.  Usminket og blek hud gløder ikke uansett hvor sunt personen spiser.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...