AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Litt smålig og dumt da men....litt irriterende er det. Blir gusten og pløsete hvis jeg spiser søtt, for salt mat, takeaway....merker det så godt. Anonymkode: 4733b...e32
Kaur Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Alle blir det om de har usunt kosthold. Sørg for å ha riktig hudpleie for din hud, drikke mye vann og ikke spise usunn mat hver dag. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Kaur skrev (1 minutt siden): Alle blir det om de har usunt kosthold. Sørg for å ha riktig hudpleie for din hud, drikke mye vann og ikke spise usunn mat hver dag. Ikke alle har det nei, slikt er individuelt faktisk. Anonymkode: 920dc...ffb 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Litt smålig og dumt da men....litt irriterende er det. Blir gusten og pløsete hvis jeg spiser søtt, for salt mat, takeaway....merker det så godt. Anonymkode: 4733b...e32 Feel u... jeg spiser sunt, har en god hudpleierutine og drikker mye vann.. men enda har jeg en god del småkviser. De blir borte hvis jeg går på p-piller, så det er nok hormonelt hos meg selv om jeg er 30 Anonymkode: ecd56...5e0
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke alle har det nei, slikt er individuelt faktisk. Anonymkode: 920dc...ffb Hørte en lege sa i en podcast at man ikke trenger så mye vann, og at det ikke har noen helsemessige fordeler å drikke mye? Anonymkode: 4733b...e32 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Kaur skrev (19 minutter siden): Alle blir det om de har usunt kosthold. Sørg for å ha riktig hudpleie for din hud, drikke mye vann og ikke spise usunn mat hver dag. Nei, ikke alle. Jeg merker ingen forskjell på huden om jeg spiser usunn mat eller ikke. Anonymkode: 65c8d...999
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Takk og lov for at jeg ikke merker noe særlig på huden min og hva jeg spiser, hehe... Anonymkode: 68f9c...7a9
Djungelvrål Skrevet 21. november 2021 #8 Skrevet 21. november 2021 Merker ikke noe på huden utenom f.eks i jula om jeg spiser mye salt og drikker mye alkohol. Da blir posene under øyene større. Merker aldri noe forskjell på huden ellers og har lenge lurt på hva denne gløden er?? Når jeg er brun har jeg glød, når jeg sminker meg kan jeg lage glød. Usminket og blek hud gløder ikke uansett hvor sunt personen spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå