Gå til innhold

Kvinner og seksualitet - tabu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hore og madonna komplekset lever i beste velgående. Dessverre. 

Anonymkode: 8990c...3b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I min erfaring av kvinner over 40 år, har jeg møtt EN kvinne med slik appetitt, dessverre etter at jeg var i etablert forhold. 

Min erfaring er at kvinner over 40 er rene frigjorte fyrverkerier.

De har få økonomiske bekymringer, er ferdige med å få barn og bygge rede, og har rett og slett lært seg å gi bittelitt faen. De tør å slippe seg løs, være tydelige på hva de liker og å nyte deilig sex.

Skrevet

Jeg har hatt høyere lyst enn samtlige menn jeg har vært sammen med, bortsett fra en. Jeg har også hatt større behov for variasjon enn samtlige menn jeg har vært sammen med. 

Mennene som hadde mindre lyst enn meg taklet det dårlig. Det gjorde dem usikker. Krenket dem liksom som menn, og de ble såre og ufine. 

Heldigvis fant jeg til slutt mannen som har like mye lyst, og til tider høyere enn meg. Det har fungert veldig bra angående lyst, for han føler seg som mann når han har mest lyst. 

Angående at menn faller inn i rutiner, og ikke trenger like mye variasjon som meg for å opprettholde interesse for sex måtte jeg bare lære meg å ta kontroll over å sørge for variasjon. Også min kjære med høy lyst gjør det samme igjen og igjen om han får styre. Så jeg styrer ham ut av den tralten. Sørger selv for at det ikke får gå inn i rutiner. 

Anonymkode: 66f9a...5b5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hmmm - er det perverst å like sex? Hva legger du i seksuell perversitet?

Anonymkode: 288db...0cc

Kjøp deg en ordbok.

Anonymkode: 8c0f5...4d8

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (2 timer siden):

Min erfaring er at kvinner over 40 er rene frigjorte fyrverkerier.

De har få økonomiske bekymringer, er ferdige med å få barn og bygge rede, og har rett og slett lært seg å gi bittelitt faen. De tør å slippe seg løs, være tydelige på hva de liker og å nyte deilig sex.

Som jeg skulle ha sagt det selv   👍

Store "selvgående" barn, endelig tid og energi til å bruke på seg selv. Ingen mens eller gravidrisk lenger, sex bare for nytelsens del.     Nyter av min "andre ungdom",   😉

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, nedsettende innhold og brudd på seksualitetsforumets retningslinjer.

Aniria, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...