Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det 2 år siden jeg så deg, var nær deg å snakket med deg. Jeg savner deg selv om jeg ikke alltid tenker på deg hele tiden lenger. Sorgen over deg har blitt bedre, men jeg skulle så gjerne ha snakket med deg en siste gang. 

Jeg savner så å være glad. Glede meg til noe. Kjenne lukten av deg. Tryggheten du gav meg. Jeg blir sprø av å tenke på om du tenker på meg. Jeg lurer på om du fortsatt elsker meg siden du sa du skulle elske meg for alltid. 

Jeg vill unblocke deg å skrive til deg, men istedet så skriver jeg inn i cyberspace. Jeg sa du aldri skulle kontakte meg å jeg vet du tar det bokstavelig. Kunne ønske jeg aldri sa det... 

Anonymkode: 1c149...025

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det hjalp å få det ut :)

Anonymkode: 4cd6d...bf9

Skrevet

Høres ut som noen har kastet bort 2år av livet. Kom deg på hesten. Nok av mannfolk (dette er åpenbart en kvinne) der ute, og det virker som du kunne trengt å fått kjørt deg litt istedet for å poste lyrikk på KG! 

Anonymkode: ce1b2...5d0

• Liker 1
Skrevet

Det er en person jeg føler at jeg en gang elsket, som jeg fremdeles er glad i - men jeg hadde ikke svart han selv om han tok kontakt

Noen personer er det best å være glad i på avstand :) 

• Liker 4
Skrevet
sportsidiot skrev (3 minutter siden):

Det er en person jeg føler at jeg en gang elsket, som jeg fremdeles er glad i - men jeg hadde ikke svart han selv om han tok kontakt

Noen personer er det best å være glad i på avstand :) 

Ja det er nok det beste.. Tror du han tenker på deg? Jeg bare lurer så på om de har gjensidige følelser.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er nok det beste.. Tror du han tenker på deg? Jeg bare lurer så på om de har gjensidige følelser.. 

Ja, sikkert innimellom. Prøver å fokusere på det her og nå og personene i livet mitt, det er ikke alt som er ment til å vare :) 

Skrevet
sportsidiot skrev (Akkurat nå):

Ja, sikkert innimellom. Prøver å fokusere på det her og nå og personene i livet mitt, det er ikke alt som er ment til å vare :) 

Og jeg hadde nok hatet meg selv om jeg tok kontakt... Jeg håper på en måte at han gjør det. Uten at det skal bli noe igjen, men jeg får ikke min avslutning 

Skrevet

Du virker ganske psykisk ustabil. Fordi at du skriver at du vil snakke med denne personen SISTE gang. Da er det bare å håne denne personen som du såret. 

Dersom du vil treffe personen flere ganger og kjempe for forholdet, så tar du selvsagt kontakt. 

Anonymkode: dfbc7...284

Skrevet

Er dette skrevet til kvinne eller mann? 

Anonymkode: ef76d...a2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du virker ganske psykisk ustabil. Fordi at du skriver at du vil snakke med denne personen SISTE gang. Da er det bare å håne denne personen som du såret. 

Dersom du vil treffe personen flere ganger og kjempe for forholdet, så tar du selvsagt kontakt. 

Anonymkode: dfbc7...284

Har ikke såret ham.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg hadde nok hatet meg selv om jeg tok kontakt... Jeg håper på en måte at han gjør det. Uten at det skal bli noe igjen, men jeg får ikke min avslutning 

Da ville jeg tatt kontakt om det passer  - for å få en closure. Men husk at ofte romantiserer vi fortiden, den er ikke så bra som vi husker den!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke såret ham.. 

Du har tydeligvis bedt ham om å aldri kontakte deg igjen… Vanskelig å tolke det som noe annet enn sårende…

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da hadde han vel tatt kontakt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...