AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Har jobbet i en barnahage en ukes tid og ble med på julebord igår. Er ped. leder. Har ikke møtt alle fordi det har vært mye sykdom hos barna til de ansatte, kurs osv. Ingen hilste på meg når jeg kom inn i lokalet. Ingen så på meg. Jeg kjørte pga mann som skulle på jobb i helgen, så jeg måtte være med barna idag tidlig. Ble derfor ikke full. Alle andre ble veldig fulle, men snakket likevel ikke til meg annet enn noen blikk i en lek vi hadde. Uff, skikkelig dårlig utgangspunkt. Anonymkode: da94f...d99 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 spesielt Anonymkode: 6434e...c65 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Men hilste du da? Om det var julebord med partner kan det jo tenkes at de du enda ikke har møtt faktisk ikke var klar over at du var ansatt? At de tenkte du var følge til en annen ansatt? Uansett kjipt utgangspunkt for ny jobb, men prøv å legg det bak deg og gå litt inn for å bli kjent med flere på jobb Anonymkode: 1c8af...407 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Høres ut som at du er en kjedelig kollega… Anonymkode: 5b39d...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som at du er en kjedelig kollega… Anonymkode: 5b39d...f5d 🥴 Anonymkode: da94f...d99 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hilste du da? Om det var julebord med partner kan det jo tenkes at de du enda ikke har møtt faktisk ikke var klar over at du var ansatt? At de tenkte du var følge til en annen ansatt? Uansett kjipt utgangspunkt for ny jobb, men prøv å legg det bak deg og gå litt inn for å bli kjent med flere på jobb Anonymkode: 1c8af...407 Kom sist inn i lokalet. Sa hei! Før jeg satt meg på eneste ledige plass. Anonymkode: da94f...d99
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Så utrolig uhøflig. Introduserte ikke lederen din deg for resten? Anonymkode: 20dbf...4e9 16
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så utrolig uhøflig. Introduserte ikke lederen din deg for resten? Anonymkode: 20dbf...4e9 Nei 🥴😥, kanskje de tenkte de ikke trengte fordi jeg er leder selv. Anonymkode: da94f...d99 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom sist inn i lokalet. Sa hei! Før jeg satt meg på eneste ledige plass. Anonymkode: da94f...d99 Snakket du med de rundt deg? Enig at det er spesielt om de overså deg. Vanligvis ville jo noen prøvd å snakket med deg, eller fått deg inn i samtalen. Anonymkode: e2c9b...e50 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Snakket du med de rundt deg? Enig at det er spesielt om de overså deg. Vanligvis ville jo noen prøvd å snakket med deg, eller fått deg inn i samtalen. Anonymkode: e2c9b...e50 Ja snakket med de to ved mine sider. Den ene jobber på min avdeling og har møtt personen denne første uka på jobb, den andre var en vikar som jeg startet samtale med. Anonymkode: da94f...d99 1
Laraa Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 Kjenner følelsen. Jeg jobbet en gang i en barnehage. Det var bursdagen til en kollega, og en annen kollega drev og delte ut lapper med en meny hvor du kunne krysse av hva du vil spise. Det viste seg at samtlige kollegaer skulle møtes og ferie bursdagen hennes på indisk restaurant. Samtlige bortsett fra meg ble invitert siden jeg var ny og eneste vikaren ( bitteliten privat barnehage med 8 ansatte) Ikke gjorde de noe for å skjule det heller 1
Duff Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei 🥴😥, kanskje de tenkte de ikke trengte fordi jeg er leder selv. Anonymkode: da94f...d99 Du har jo en styrer, den burde absolutt presentert deg.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 Laraa skrev (46 minutter siden): Kjenner følelsen. Jeg jobbet en gang i en barnehage. Det var bursdagen til en kollega, og en annen kollega drev og delte ut lapper med en meny hvor du kunne krysse av hva du vil spise. Det viste seg at samtlige kollegaer skulle møtes og ferie bursdagen hennes på indisk restaurant. Samtlige bortsett fra meg ble invitert siden jeg var ny og eneste vikaren ( bitteliten privat barnehage med 8 ansatte) Ikke gjorde de noe for å skjule det heller Forstår følelsen, men ringe vikarer blir desverre ikke så ofte bedt på sånt😬 Anonymkode: da94f...d99 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 Duff skrev (39 minutter siden): Du har jo en styrer, den burde absolutt presentert deg. Uff, ja kanskje. Anonymkode: da94f...d99
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 Hvor mye "jobbet du rommet"? Hvor aktiv var du med å mingle, presentere deg og å ta kontakt? I en sånn setting og posisjon må du nok være frempå, og spesielt blant nordmenn som kan være litt "tilbakestående" og klønete i sosiale sammenkomster og jobbtreff. Ikke gi deg, du må nok ta mer initiativ. Anonymkode: c06e7...5e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 Barnehager har så utrolig dårlig arbeidsmiljøer, helt oppgitt. Anonymkode: 8d066...485 6
Laraa Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forstår følelsen, men ringe vikarer blir desverre ikke så ofte bedt på sånt😬 Anonymkode: da94f...d99 Ikke ringevikar. Fast vikar i 100% over lengre tid 1
Duff Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Barnehager har så utrolig dårlig arbeidsmiljøer, helt oppgitt. Anonymkode: 8d066...485 Det varierer veldig fra barnehage til barnehage. Er veldig enten eller. 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor mye "jobbet du rommet"? Hvor aktiv var du med å mingle, presentere deg og å ta kontakt? I en sånn setting og posisjon må du nok være frempå, og spesielt blant nordmenn som kan være litt "tilbakestående" og klønete i sosiale sammenkomster og jobbtreff. Ikke gi deg, du må nok ta mer initiativ. Anonymkode: c06e7...5e6 Vi skulle spise og var nokså faste plasser frem til ganske sent😬 Ble litt latter rundt en lek, men ikke noe spørsmål rundt meg eller lignende. Jeg prøvde spør hva slags stilling de hadde, hvor lenge de hadde jobbet der osv. Anonymkode: da94f...d99
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så utrolig uhøflig. Introduserte ikke lederen din deg for resten? Anonymkode: 20dbf...4e9 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei 🥴😥, kanskje de tenkte de ikke trengte fordi jeg er leder selv. Anonymkode: da94f...d99 Akkurat. Slikt tull starter med ledelse. På jobben vår er det samme skitt. Kollegaer hilser ikke, ignorerer hverandre, latterliggjør hverandre FORDI sjefen tillater det. Anonymkode: c8440...02f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå