AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg pleier å lese minst 30-60 minutter. Har noen lange leseøkter hvis jeg føler for det på 2-3 timer. Det er lettere å lese lenge hvis jeg har fått nok fysisk aktivitet føler jeg. Slipper rastløsheten. Anonymkode: d5d20...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 23. november 2021 #2 Del Skrevet 23. november 2021 Alt fra fem minutter til tre-fire timer. Leser best om natten men det er også tida på døgnet hvor jeg egentlig mest sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #3 Del Skrevet 23. november 2021 Kommer veldig an på andre ting. Barn som maser f eks. Blir gjerne et par-tre timer, men ofte avbrutt. Begynner vanligvis ikke å lese før de har lagt seg, men blir ofte avbrutt likevel Anonymkode: 910d1...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2021 #4 Del Skrevet 24. november 2021 Alt fra 30 minutter til mange timer. Liker best å lese minst en time om gangen for å virkelig få den gode flyten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 20. desember 2021 #5 Del Skrevet 20. desember 2021 Alt fra 10 minutter til 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. desember 2021 #6 Del Skrevet 20. desember 2021 Det varierer, alt fra 15 minutter til 2-3 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2021 #7 Del Skrevet 20. desember 2021 Fra fem minutter på buss og venterom til en hel kveld eller en halv dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 20. desember 2021 #8 Del Skrevet 20. desember 2021 Jeg pleier å ta med meg boka ut på kjøkkenet når jeg skal lage mat, og må stå og passe på ting som steker og koker. Det kjedeligste jeg vet er å stå og glane på maten, så da står jeg foran benken der med boken og leser. Det kan bli 10-15 minutter bare kanskje. Andre ganger har jeg late lese-dager hvor jeg kan lese i timesvis. Det avhenger egentlig litt av boken jeg leser, hvor fengende den er og hvor godt jeg liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 20. desember 2021 #9 Del Skrevet 20. desember 2021 Det avhenger av boken jeg leser, egentlig. Gode bøker kan jeg lese ferdig i en eller to økter, andre sliter på konsentrasjonen. Så alt fra 30 min til timesvis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wade Skrevet 20. desember 2021 #10 Del Skrevet 20. desember 2021 Tja, det spørs. Om jeg sitter eller ligger behagelig på en avslapningsferie, det være seg i varmere strøk eller på vinterhytta, så kan jeg gjerne lese i timesvis. Er det studier eller arbeid, så må jeg ha en pause etter ca 30-45 min med effektiv lesning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå