AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Jeg og samboer har store problemer. Jeg og hans ex har noe kontakt, da hennes barn er mitt stebarn. Frem og tilbake har jeg vurdert å spørre henne hvordan forholdet mellom han og henne var, om det var samme problemer som jeg og han har, og hva jeg eventuelt kan gjøre.. Gjøre det eller ikke gjøre det? Og hva er motargumenter? Anonymkode: 328a3...7a9
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Hva skal du bruke informasjonen du eventuelt får ut av dette til? Er det ikke bedre å snakke med samboeren din i stedet? Anonymkode: 99ff7...958 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva skal du bruke informasjonen du eventuelt får ut av dette til? Er det ikke bedre å snakke med samboeren din i stedet? Anonymkode: 99ff7...958 Snakke med samboer? Da er det bedre å snakke til en vegg. Anonymkode: 328a3...7a9
Rosatoast Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg og samboer har store problemer. Jeg og hans ex har noe kontakt, da hennes barn er mitt stebarn. Frem og tilbake har jeg vurdert å spørre henne hvordan forholdet mellom han og henne var, om det var samme problemer som jeg og han har, og hva jeg eventuelt kan gjøre.. Gjøre det eller ikke gjøre det? Og hva er motargumenter? Anonymkode: 328a3...7a9 Anbefaler deg å ikke gjøre dette, for det første har ikke du noe med dette å gjøre. Det er direkte frekt. For det andre så burde du heller konsentrere deg om kjæresten din, ikke eksen hans. Dere må KOMMUNISERE, og hvis dere ikke evner å prate ordentlig med hverandre, om hva dere føler, tenker og ulike behov - nei da har dere et problem. Så igjen, ikke spør hun. Hun er eksen hans, så er en grunn til at de slo opp. Du viser ikke så mye tillit til verken han eller forholdet deres ved å grave opp i sånt, og nok en gang har det null med deg å gjøre. Ikke vær så usikker. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Neinei. Du begynner ikke å snakke med eksen hans om hvordan deres forhold var. Hvorfor i alle dager skulle det hjelpe? Det forholdet de hadde, og det du og han nå har er ikke det samme. Anonymkode: 357a1...947 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg og samboer har store problemer. Jeg og hans ex har noe kontakt, da hennes barn er mitt stebarn. Frem og tilbake har jeg vurdert å spørre henne hvordan forholdet mellom han og henne var, om det var samme problemer som jeg og han har, og hva jeg eventuelt kan gjøre.. Gjøre det eller ikke gjøre det? Og hva er motargumenter? Anonymkode: 328a3...7a9 Om du tenker det handler om HAM og ikke dere så ville jeg gjort det. Anonymkode: 12350...5e7
Gjest Chroma Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Du tenker at all feil ligger hos han da?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Du skal spørre eksen hans om råd til hvordan løse problemet som de også kanskje hadde? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem akkurat hvor dårlig ide dette er.. Anonymkode: 37429...f83 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Ja hvis dere har god tone så. Men du vil nok ikke komme noe lengre, han var nok lik med henne og da er det ikke noe å få løst annet enn å gå fra han. Er en grunn til at hun ikke orket mer heller, og hvis du blir i forholdet etter å ha delt problemene kan hun begynne å se ned på deg Anonymkode: 4d6a1...6ba
Ulrikke Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 Ehh nei... Jeg har jo innimellom i løpet av 20 år synes at min mann er teit, men jeg ringer ikke hans ekskone, mor til mine stebarn, for å høre hvilke erfaringer hun har angående det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå