AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Hun er snart 8 mnd. Vil ikke sove inntil meg feks. Hvis hun våkner og er urolig på natta, og jeg tar henne opp og inntil meg i senga, så roer hun seg ikke av det. Hun vil ikke ligge i armene mine å sove. Og når hun skal sove på kvelden, så sovner hun mye lettere hvis hun er alene i rommet.. synes det er litt sårt 😕 Hvis jeg er i rommet, så er det bare tull, babling, skrik og skrål. Anonymkode: 28641...e97
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun er snart 8 mnd. Vil ikke sove inntil meg feks. Hvis hun våkner og er urolig på natta, og jeg tar henne opp og inntil meg i senga, så roer hun seg ikke av det. Hun vil ikke ligge i armene mine å sove. Og når hun skal sove på kvelden, så sovner hun mye lettere hvis hun er alene i rommet.. synes det er litt sårt 😕 Hvis jeg er i rommet, så er det bare tull, babling, skrik og skrål. Anonymkode: 28641...e97 Hun liker ikke å ligge inntil meg å kose våken heller.. Anonymkode: 28641...e97
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Kanskje hun har vondt noe sted? Mageknip eller at hun bare ikke ønsker så mye stimuli når hun våkner til. Anonymkode: cda30...720
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Noe som er helt normalt. Ikke alle barn eller voksne er så glad i kos. Dette kan forandre seg 🙂 Anonymkode: c1027...1a3 6
Mnjah Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Hva er det som gjør at du tolker det slik at hun ikke liker det? Er det som er vesentlig her
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Mnjah skrev (Akkurat nå): Hva er det som gjør at du tolker det slik at hun ikke liker det? Er det som er vesentlig her Roer seg ikke når hun får ligge inntil meg på natta ved oppvåkning. Vil ikke ligge eller sitte inntil meg våken på dagtid. Sover enkelt når hun er alene på soverommet, men hvis jeg ligger vedsiden av (har bedside), så bruker hun evigheter på å klare å sovne. Liker som sagt ikke å være nær meg når hun er våken heller. Vil sitte på fanget, men dytter meg vekk hvis jeg tar henne tett inntil meg. Anonymkode: 28641...e97
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noe som er helt normalt. Ikke alle barn eller voksne er så glad i kos. Dette kan forandre seg 🙂 Anonymkode: c1027...1a3 Håper det! Savner å ha henne tett på🥺 Anonymkode: 28641...e97
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Min eldste var ikke kosete som baby. Jeg ble litt trist hver gang jeg fikk råd om å kose, holde, ligge inntil baby for det var hun ikke interessert i, utenom ved amming. Til nød kunne hun holde i hånden, ellers bare ville hun vekk og var urolig. Ved legging skulle hun bare tulle og fjase. Hun var alltid selvstendig og sovnet og sov fint av seg selv. Hvis hun var trist og sur så klarte seg så vidt å holde henne, hun sloss i mot. Mannen klarte bedre å holde henne og fikk også til legging bedre. Jeg følte meg som kun en matstasjon. Men det ble bedre etterhvert og når vi sluttet å amme etter 1 år ble hun mer kosete. Hun er 3 år nå og elsker å sitte i armkroken og lese og bare kose. Nummer to var kosete fra fødselen av, det er veldig koselig selv om han er skikkelig klistremerke igjen og må ha ham på meg hele tiden. Fordeler og ulemper med alt. Anonymkode: 1bc0e...16a 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Samme her også. Hun er 7 mnd nå, og det er lenge siden hun kunne ligge på oss og sove. En sjelden gang så sovner hun under amming og sover i armkroken. Savner det. Anonymkode: 68adc...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme her også. Hun er 7 mnd nå, og det er lenge siden hun kunne ligge på oss og sove. En sjelden gang så sovner hun under amming og sover i armkroken. Savner det. Anonymkode: 68adc...2b7 Ja ikkesant 😢 før kunne hun ligge på meg døgnet rundt. Nå ammer jeg ikke lenger heller, så føler at hun aldri er nær meg omtrent… Anonymkode: 28641...e97
Heln Skrevet 21. november 2021 #11 Skrevet 21. november 2021 Min er lik. Aldri vært spesielt kosete av seg, forutenom hvis han er syk. Han er lik meg der, jeg har heller aldri likt å ha folk tett på. Vi er forskjellige alle sammen og de små utvikler personligheten sin hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #12 Skrevet 21. november 2021 Det er helt normalt. Det er en del av det at de blir eldre, så det er jo egentlig et sunt tegn det kan forandre seg, men det kan nok være lurt å forberede seg på at baby ikke gjør det også, for det er ikke alltid det skjer Har du nylig begynt å jobbe igjen, kanskje? Anonymkode: 7c875...e61 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #13 Skrevet 21. november 2021 Babyen min sluttet plutselig å ville sove på meg etter 2 mnd. 😅 og hvis jeg legger henne inntil meg på natta vil hun bare leke og tulle, ikke interessert i å bli pjusket eller strøket😅 på en måte er det jo deilig å ha en selvstendig unge, men savner å holde henne hele dagen som helt i starten. Når hun er ekstremt trøtt eller trist er mamma for øvrig bra å ha, så da holder jeg henne hur lenge som helst 🥰 Anonymkode: 325fb...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå