Gå til innhold

Jeg har blitt overvektig.. orker ikke forholdet mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått kraftig opp i vekt mistanke om stress og depresjon.

Mannen sier at han er tiltrukket av meg men jeg hater kroppen min og føler at han lyver. Selv om vi har sex hver dag. 

Jeg bare føler meg så stygg at jeg føler det må være empati i bildet. 

Vurderer å gå fra han slik jeg kan være singel og slippe alle komplekser.

Anonymkode: 109a8...189

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en dum ide synes jeg. Det er jo supert at han elsker deg uansett og viser det til deg. Han elsker hele deg, ikke bare kropppen din. 

Det er helt vanlig at man går opp i vekten dersom en har det vanskelig eller en depresjon, men det er ikke en grunn til å gå fra en person. Kanskje du kan gå i therapi, eller begynne å trene regelmessig. Da føler du deg bedre og går også ned i vekten igjen. Prøv å akseptere deg og kroppen din og stol på partneren din, at han elsker deg. Snakk med han om følelsene dine. Kanskje dere kan til og med trene sammen? Det er kjempegøy og du føler deg bedre :)

Lykke til! 

Anonymkode: 1bf79...d5a

• Liker 4
Skrevet

Hvor mye har du gått opp? Ro deg ned. Sett opp en plan å begynn å gå ned i vekt og få det bedre med deg selv før du tar en slik avgjørelse. 

Anonymkode: e255f...a5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mannen sier at han er tiltrukket av meg men jeg hater kroppen min og føler at han lyver. Selv om vi har sex hver dag. 

Slipper single komplekser?

Du får prøve å få deg hjelp for depresjonen. 

Anonymkode: 87c24...157

• Liker 6
Skrevet

Flott at du vil ta et tak i helseproblemene dine. Men det er din feil at du har gått opp i vekt, ikke hans. Det kan godt hende at du har gjort dårlige kjæreste valg, og at det dermed vil hjelpe på helsa å bli singel. Men det er fortsatt DIN feil. Dine dårlige valg. Så start å gjøre bra valg for deg og helsen din. Kanskje det er å bli singel. Men kanskje ikke.

Anonymkode: 9bbc3...79a

Skrevet

Du er heldig som har en mann som bryr seg om deg, er nok dine tanker som stopper.

så må se om du kan få hjelp❤️

Anonymkode: d9a2c...4ea

Skrevet

Tror ikke han hadde klart å gjennomføre et samleie hver dag hvis han synes du er ekkel altså. Man orker ikke det uansett hvor mye empati man har.

Anonymkode: b7758...997

• Liker 1
Skrevet

Nei han ville nok ikke hatt sex hver dag hvis han ikke elsket deg og kroppen din. 

Anonymkode: 3bc96...f88

Skrevet

Han er glad i deg.

Hva er det du driver med?

• Liker 4
Skrevet

Vel, i realiteten lyver han nok. Er jo ingen som synes det er positivt at partneren blir mindre attraktiv, men han er jo fortsatt sammen med deg. Så hvorfor bryr du deg? Høres ut som en latterlig unnskyldning for å slå opp. 

Anonymkode: 36eaa...041

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, i realiteten lyver han nok. Er jo ingen som synes det er positivt at partneren blir mindre attraktiv, men han er jo fortsatt sammen med deg. Så hvorfor bryr du deg? Høres ut som en latterlig unnskyldning for å slå opp. 

Anonymkode: 36eaa...041

Hvorfor skriver du anonymt?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om dette handler mer om deg enn om forholdet deres?

Ville ikke tatt noen drastiske valg, da er jeg redd du vil angre!

• Liker 1
Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre å jobbe med seg selv, begynn med å gå 10 minutter tur, litt mindre smør på brødskiva. Trapp ned sakte. Ikke overdriv, er derfor folk detter av lasset. Gikk selv ned 40 kg i 2017.

ikke med å trene hver jævla dag, jeg jobbet meg opp mot styrketrening 3 ganger i uken samt 3 kveldsturer på 45 minutter. Men start med små steg!  Ikke hør på folk som ber deg slutte spise brød , spis alt du vill men med lavere frekvens og trapp ned mengden over tid.

dette fikser du!!

om du er ny på treningsentre anbefaler jeg å starte med å trene å trene tidlig søndags morgen. Da er det omtrent ikke mennesker på studio

Skrevet

Du har nok en mann som ikke deler din srlvforakt. Selv om du føler negativt om deg selv, så betyr det ikke så mye mer enn at bare du tenker de tankene om deg selv. Kanskje du skulle heller prøve å sette like mye positiv fokus på deg selv som alle andre gjør, før du mister deg helt 

Anonymkode: 546a4...584

Skrevet
4 hours ago, Anonym373 said:

Bedre å jobbe med seg selv, begynn med å gå 10 minutter tur, litt mindre smør på brødskiva. Trapp ned sakte. Ikke overdriv, er derfor folk detter av lasset. Gikk selv ned 40 kg i 2017.

ikke med å trene hver jævla dag, jeg jobbet meg opp mot styrketrening 3 ganger i uken samt 3 kveldsturer på 45 minutter. Men start med små steg!  Ikke hør på folk som ber deg slutte spise brød , spis alt du vill men med lavere frekvens og trapp ned mengden over tid.

dette fikser du!!

om du er ny på treningsentre anbefaler jeg å starte med å trene å trene tidlig søndags morgen. Da er det omtrent ikke mennesker på studio

Jeg går 20.000 skritt dagen og har trent i flere år.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Flott at du vil ta et tak i helseproblemene dine. Men det er din feil at du har gått opp i vekt, ikke hans. Det kan godt hende at du har gjort dårlige kjæreste valg, og at det dermed vil hjelpe på helsa å bli singel. Men det er fortsatt DIN feil. Dine dårlige valg. Så start å gjøre bra valg for deg og helsen din. Kanskje det er å bli singel. Men kanskje ikke.

Det er ikke TS sin skyld at hun har fått depresjon. Det er en sykdom.

• Liker 1
Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg går 20.000 skritt dagen og har trent i flere år.. 

Hva spiser du iløpet av en dag?

Skrevet
Gjenferdet skrev (10 timer siden):

Det er ikke TS sin skyld at hun har fått depresjon. Det er en sykdom.

Ok. Hennes ANSVAR da. Men det er ihvertfall ikke typen sin feil/ansvar. Hun virker utrolig bitter på typen pga dette, som sier han tenner på henne uansett.

Selvsagt, hvis han er stygg med henne, så skjønner jeg henne. Men om det ikke er tilfellet, så ser jeg for meg at en snill mann blir dumpet av feil grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...