Gå til innhold

Ansiktsløft eller lignende, erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer ett mini ansiktsløft eller noe lignende som kan gjøre noe med at huden i ansiktet har begynt å henge litt. Koster jo endel, men har spart opp og er ikke fornøyd med at alderen har begynt å synes på den måten. Føler også huden min mangler gløden som jeg ser hos så mange andre.. er 31 år. 
noen med erfaring, eller som har gjort andre ting de er fornøyd med? 

Tenker det er lurt å komme litt i forkant, ikke ta ett massivt ansiktsløft i 50 års alderen liksom. Må sikkert gjøre det igjen når jeg er 40, men jeg synes det er viktig å trives i seg selv, det har mye å si for selvtilliten min. 

Jeg spiser sunt, drikker mye vann, bruker lite sminke, opptatt av hudpleie og bruker the ordinary sine produkter. Hatt litt problemer med voksen acne, bruker isotretinoin nå, så kan ikke gjøre noe før kuren er over da, men vil bare sanke inn informasjon i tiden fremover før jeg tar ett valg.. 

Har to barn, så søvn som jo er så viktig for huden og mtp aldringstegn, blir det dessverre lite av om dagen..😅 

Tar imot det dere måtte ha av tips😊

Anonymkode: 006c4...87e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er altfor ung til kirurgisk løft. Man kan ikke bare gjøre sånt hvert tiende år. Det er noe man gjør én gang eller max to i løpet av livet og man skal ha god hårkvalitet for å gjemme arrene som blir tykkere for hver gang. 

Jeg er et par år eldre enn deg og begynte å kjenne på det samme når jeg var 31-32 men om bare fem år til kommer huden til å henge enda mer så det du merker nå er ingenting. Du bare tror det er mye heng fordi du er vant til å ha hud som noen i 20-årene og det er fra midten av 30årene det starter ordentlig. 

Gå for forebygging med tretinoin, ta dermapen og evn mesotherapy og botox hver tredje måned, og bruk pengene du har spart til CO2 hudforbedrende laser når du er 36-40 år, vent med ansiktsløft til du er 45-55 år. Dette er hva jeg selv har fått anbefalt av kirurger som ble veldig oppgitt av at noen så ung som meg og deg ville ha ansiktsløft. 

Anonymkode: 65fc8...adb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 17.31):

Vurderer ett mini ansiktsløft eller noe lignende som kan gjøre noe med at huden i ansiktet har begynt å henge litt. Koster jo endel, men har spart opp og er ikke fornøyd med at alderen har begynt å synes på den måten. Føler også huden min mangler gløden som jeg ser hos så mange andre.. er 31 år. 
noen med erfaring, eller som har gjort andre ting de er fornøyd med? 

Tenker det er lurt å komme litt i forkant, ikke ta ett massivt ansiktsløft i 50 års alderen liksom. Må sikkert gjøre det igjen når jeg er 40, men jeg synes det er viktig å trives i seg selv, det har mye å si for selvtilliten min. 

Jeg spiser sunt, drikker mye vann, bruker lite sminke, opptatt av hudpleie og bruker the ordinary sine produkter. Hatt litt problemer med voksen acne, bruker isotretinoin nå, så kan ikke gjøre noe før kuren er over da, men vil bare sanke inn informasjon i tiden fremover før jeg tar ett valg.. 

Har to barn, så søvn som jo er så viktig for huden og mtp aldringstegn, blir det dessverre lite av om dagen..😅 

Tar imot det dere måtte ha av tips😊

Anonymkode: 006c4...87e

Har selv undersøkt for etter vektnedgang er det ille. Har egentlig tenkt kanskje tråd løft som varer et par år tror jeg, og kanskje om 10 år kirurgisk. 

Anonymkode: 6cfe1...b14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har selv undersøkt for etter vektnedgang er det ille. Har egentlig tenkt kanskje tråd løft som varer et par år tror jeg, og kanskje om 10 år kirurgisk. 

Er selv 34 år

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke ta trådløft. Du vil bare se forskjell rett etterpå og etter bare noen uker vil du ikke se forskjell lenger. Trådløft ødelegger i tillegg vevet, som er nødvendig at er friskt når man skal gjøre SMAS ansiktsløft kirurgisk. Trådløft danner arrvev på undersiden av huden som i lengden gjør huden mer svekket 

Det er bortkastet penger 

Anonymkode: 65fc8...adb

• Liker 1
Skrevet

Herregud, galninger! Dere er jo kjempeunge! Det trengs IKKE noe løft hverken her eller der på noen av dere!

Anonymkode: db8db...445

• Liker 4
Skrevet

jeg kan forstå ansiktsløft etter en stor vektnedgang. Type "rynker" under hake og hva det skal være. Anser ikke det som fjolleri, men mer en slags "rettelse".

Ellers har jo folk forskjellige gener. Ei veninne av meg begynte å få aldringstegn i 24 års alderen ( hun fikk barn som 22 åring). Med aldringstegn mener jeg rynker som kvinner gjerne får i rundt 37 års alderen, kanskje eldre. Og ved å se på hennes mor i en alder av 44, så hadde hun allerede fått betraktlig mange tynne små rynker. Som man gjerne ser hos kvinner som er langt eldre. Men ingen av dem hadde problemer med menn. Min venninne har en utrolig  flott utstråling, en "sexy" være måte og byr på seg selv. Hun er svært populær faktisk.

Rynker er ikke alt her i livet.

Anonymkode: 87559...f27

• Liker 1
Skrevet

Beste antiage er å unngå å sole seg! Ser stor forskjell på de som sitter mye i solen og de som ikke er strand- og fjellsols mennesker 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 36 og vurderer også facelift. Vil gjøre det før jeg ser ut som et skikkelig takras. 

Anonymkode: 43483...a2b

Skrevet

Syntes dere vurderer dette veldig tidlig? Er selv 34 år og begynte med Botox da jeg ble 30. Planlegger også ansiktsløft i fremtiden, men det tenker jeg ikke å gjøre før rundt 45 - 50 års alder. 

Ser en annen her nevner å unngå sol, der slenger jeg meg på! Godt råd! 

Anonymkode: b2618...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...