AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Har en baby som aldri har vært særlig glad i å ligge som en baby i armene. Han vil gjerne sitte oppreist på baken og få med seg hva som skjer i verden. Blir derfor fort noen timer i sittende stilling, hvis vi er på besøk til folk osv. og jeg lurer på om det kan skade ryggen hans? Hører jo så mange skrekkhistorier om vippestoler, skjøre ryggrader etc 😅 prøver å legge han endel på gulvet men han finner seg ikke i å ligge så lenge der heller, trives altså best sittende i fanget😅 flere som har hatt babyer som er sånn, og som endte opp med friske barn eller bør jeg gjøre noe med dette?😅 hilsen førstegangsmamma Anonymkode: f2456...083
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Sitt med baby i fanget. La han sitte i litt ulike posisjoner, etter hvert vil han sikkert gjerne stå/hoppe litt i fanget. Poenget er vel at de ikke skal sitte i samme stilling så lenge, må få strekke kroppen og ikke være så «statisk». Prøv også å ha han på gulvet sammen med deg. Det blir bedre, og det blir gulvøkter uten sutring etter hvert. Min baby var akkurat lik fram til ca. 6 mnd. Han er nå 8 og er såå flink på egentid på golvet uten skjev ryggrad eller varige men foreløpig 😅 Anonymkode: b4bc7...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå