Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestilt noe fra Fruugo.no og faktisk fått varen? Hvor lang tid gikk det og fikk du det du bestilte? 

Anonymkode: 043df...620

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte en fidget julekalender derfra  04.11.21. Står at pakken skal være her mellom 3 og 8 desember. Først stod det at den var her innen 28 november, men når har de forskjøvet litt.. Ser at pakken fremdeles er i kina, så vet ikke jeg:P Var litt blanda meninger om siden så jeg.. Tast inn sporigsnummeret ditt på https://parcelsapp.com/en/tracking , det er der jeg sjekker:) 

Anonymkode: d6a05...97f

Skrevet

Jeg fikk etter tre dager. 

Skrevet

Bestilte noe i sommer, kom etter en stund, et par måneder kanskje? Jeg hadde glemt at jeg hadde bestilt det 🙈

Anonymkode: 20d51...b2a

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg bestilte en fidget julekalender derfra  04.11.21. Står at pakken skal være her mellom 3 og 8 desember. Først stod det at den var her innen 28 november, men når har de forskjøvet litt.. Ser at pakken fremdeles er i kina, så vet ikke jeg:P Var litt blanda meninger om siden så jeg.. Tast inn sporigsnummeret ditt på https://parcelsapp.com/en/tracking , det er der jeg sjekker:) 

Anonymkode: d6a05...97f

Jeg får opp varsel om at det kan være en usikker side når jeg går inn på sporingen, så har ikke turd. 
Men da kommer den vel om noen uker

Skrevet (endret)

Enda en butikk som selger Kina-varer. Kos deg med lav kvalitet, null rettigheter for kvaliteten til produktet og ekstremt lang leveringstid.

Jeg ville holdt meg langt unna med mindre du er spesielt interessert.

levering.png

Endret av Pachka Sigaret
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noen som har bestilt noe fra Fruugo.no og faktisk fått varen? Hvor lang tid gikk det og fikk du det du bestilte? 

Har bestilt fra dem flere ganger, har aldri hatt problemer.

Anonymkode: 13a41...788

Skrevet
Pachka Sigaret skrev (2 minutter siden):

Enda en butikk som selger Kina-varer. Kos deg med lav kvalitet, null rettigheter for kvaliteten til produktet og ekstremt lang leveringstid.

Jeg ville holdt meg langt unna med mindre du er spesielt interessert.

De selger ikke bare kina varer nei. Jeg bestiller hårfarge blant annet, og den er slett ikke fra Kina. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De selger ikke bare kina varer nei. Jeg bestiller hårfarge blant annet, og den er slett ikke fra Kina. 

Det er som eBay og Wish. Det trenger ikke å være en Kina-butikk som selger varen, men det at de lar aktører som ofte er villige til å svindle deg eller gå nært grensen til svindel være på nettbutikken sin, det synes jeg sier sitt.

Jeg ville holdt min butikk langt unna det her.

Skrevet (endret)

Ja, kjenner jeg blir frista til å kjøpe hårfarge her 🤣😂

Den som kjøper det her søppelet synes jeg synd på.

1804532695_hrfarge1.thumb.png.9539d432338242ac37415461efefb3d2.png

800682558_hrfarge2.png.24a6a6e80b0f853eb5d4ef7272ab581b.png930506290_hrfarge.thumb.png.e2375e73ec87c64a3e230f77bed41764.png

Endret av Pachka Sigaret
Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bestilt derifra 2 ganger. Kan ikke huske hvor lang tid frakten tok. Hadde det vært laaaang frakt hadde jeg husket det og ikke kjøpt 2 ganger hvertfall. 

Skrevet
Pachka Sigaret skrev (1 minutt siden):

Ja, kjenner jeg blir frista til å kjøpe hårfarge her 🤣😂

Den som kjøper det her søppelet synes jeg synd på.

1804532695_hrfarge1.thumb.png.9539d432338242ac37415461efefb3d2.png

800682558_hrfarge2.png.24a6a6e80b0f853eb5d4ef7272ab581b.png930506290_hrfarge.thumb.png.e2375e73ec87c64a3e230f77bed41764.png

Jeg har ikke kjøpt den hårfargen der nei. Derimot har jeg kjøpt en farge du kan kjøpe hos frisører her i lander også. Men det er mulig de har mye rart. Jeg har kun kjøpt denne ene tinge fast over flere år og aldri hatt problemer med de. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har ikke kjøpt den hårfargen der nei. Derimot har jeg kjøpt en farge du kan kjøpe hos frisører her i lander også. Men det er mulig de har mye rart. Jeg har kun kjøpt denne ene tinge fast over flere år og aldri hatt problemer med de. 

Da har du vært heldig. Det er forskjellige firma som selger på plattformen deres, og du vet aldri hva du får. Produktet er potensielt av veldig lav kvalitet, eller potensielt helsefarlig siden innholdet ikke nødvendigvis følger europeiske reguleringer. Så lenge du betaler med Klarna eller noe som lar deg få pengene tilbake fra dem, så er du i det minste trygg på at du kan få pengene tilbake hvis du ikke får produktet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...