Gå til innhold

Jeg er forelsket i kjæresten til ei jeg bor med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor sammen med 6 andre jenter i et større kollektiv, en av de andre jentene fikk seg kjæreste tidligere i sommer. Han er veldig tiltrekkende, sjarmerende personlighet og flink til å snakke for seg. Jeg har i dag et seksuelt forhold til ham. Han bor for seg selv. Jeg er egentlig ikke veldig nærme jenta som er sammen med ham, og ville ikke si vi er venner. Jeg er likevel i tvil om jeg orker å ha det sånn stort lenger. Jeg er forelsket, men litt redd for intriger osv til å gjøre noe mere ut av det. Han sier at han tenner mere på meg enn henne, og at han vil være med meg, men at det er noen ting han må finne ut av først.

Jeg blir ikke klok på ham….

Anonymkode: d5146...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en som er utro? En gang utro, alltid utro. Men virker jo ikke som du er så mye bedre selv, som ligger med typen til roomaten din. 

Anonymkode: 16087...9d2

• Liker 3
Skrevet

Ja, litt av en sjarmør. 🙈

Anonymkode: 8c9e4...0f3

• Liker 3
Skrevet

Han utnytter deg, derfor blir du ikke "klok" på han. 

Du burde forsåvidt skamme deg, du bor i kollektiv med venninner og holder på sånn bak ryggen. Du eier ikke oppdragelse, og det gjør heller ikke guttungen som utnytter dere jentene heller. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du respekterer deg selv så lite at du godtar å være nummer 2.

Det at du i det hele tatt har involvert deg i en fyr som har dame som du kjenner og bor sammen med er skikkelig dårlig stil, men det er en helt annen diskusjon.

Anonymkode: 80306...bf9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bor sammen med 6 andre jenter i et større kollektiv, en av de andre jentene fikk seg kjæreste tidligere i sommer. Han er veldig tiltrekkende, sjarmerende personlighet og flink til å snakke for seg. Jeg har i dag et seksuelt forhold til ham. Han bor for seg selv. Jeg er egentlig ikke veldig nærme jenta som er sammen med ham, og ville ikke si vi er venner. Jeg er likevel i tvil om jeg orker å ha det sånn stort lenger. Jeg er forelsket, men litt redd for intriger osv til å gjøre noe mere ut av det. Han sier at han tenner mere på meg enn henne, og at han vil være med meg, men at det er noen ting han må finne ut av først.

Jeg blir ikke klok på ham….

Anonymkode: d5146...b37

Klok på han ? Du puler på en som er sammen med ei du bor med. Og du lar det være opp til han, fordi han tenner mer på deg og skal "tenke på saken" ?

Ha litt selvrespekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...