AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Dvs mange likes på Facebook, Instagram, mage følgere, høy Snapchat score. Du vet at du er bedre enn de som har 0 likes og 20 følgere. Så hvordan føles det? Du får sikkert venner bare pga din status og mange kvinner som sender deg melding eller er helt mo i knærne av deg. Anonymkode: 2147d...c75
Slitenmamma Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 Bryr voksne folk seg virkelig om det med some følgere? Suksessfull fasade for meg er heller hva folk poster på Some, eller hvordan man fremstår utad!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #3 Skrevet 21. november 2021 Jeg vet ikke hvor mange likes eller følgere andre har. Det interesserer meg midt i ryggen. Anonymkode: a200d...b30
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Skrevet 21. november 2021 Ensomt. For det er ikke ekte. Anonymkode: fb738...a60
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #5 Skrevet 21. november 2021 Ganske kjipt og trist og ensomt. Følte meg aldri bedre enn andre som fikk færre likes eller hadde færre venner. Var populær og godt likt men ingen kjente den egentlige meg som var deprimert med dårlig selvbilde, så jeg klarte ikke slippe noen inn på meg i frykt for at de ikke skulle like den egentlige meg. Gikk glipp av mange gode og nære relasjoner pga dette. Fikk etter mange år med fasade ekstrem sosial angst og tør fortsatt såvidt å gå ut døren, poster aldri på nett mere og svarer ingen som prøver å ta kontakt. Ensomt liv med angst og mindreverdighetskomplekser Anonymkode: 37241...6bb
Gjest Anonym373 Skrevet 21. november 2021 #6 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 15.50): Dvs mange likes på Facebook, Instagram, mage følgere, høy Snapchat score. Du vet at du er bedre enn de som har 0 likes og 20 følgere. Så hvordan føles det? Du får sikkert venner bare pga din status og mange kvinner som sender deg melding eller er helt mo i knærne av deg. Anonymkode: 2147d...c75 Har aldri brydd meg om sånt, men har brydd meg om å gjøre godt inntrykk når jeg en sjelden gang møter et menneske jeg finner tiltrekkende .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå