AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Altså med kun helsepersonell til stede? Følte du det gikk greit eller savnet du å ha noen med deg? Hva var det verste og beste med å føde alene? Noe jeg bør tenke på? Jeg har født en gang før for 8 år siden. Hadde da med daværende partner, men det er en del skuffelser inni bildet denne ganga så jeg ønsker å gjøre det alene. Må jeg oppgi far ved fødsel? Han har kalt det kommende barnet for lausunge og han vil ikke at barnet skal ha hans navn blandt annet. Vi har vært sammen i halvannet år. Men han har vært gift og har noen barn fra det ekteskapet og alle de barna har hans navn så det sårer meg at det han skal ha med meg ikke får ha det. Lausunge kommentaren sårer også veldig. Anonymkode: 78e07...058
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Er du fortsatt sammen med en mann som kaller sitt eget ufødte barn for lausunge?! Anonymkode: 91547...0a8 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Er det uvanlig å føde alene? Jeg fødte alene. Det gikk bra. Anonymkode: 8ed69...70b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså med kun helsepersonell til stede? Følte du det gikk greit eller savnet du å ha noen med deg? Hva var det verste og beste med å føde alene? Noe jeg bør tenke på? Jeg har født en gang før for 8 år siden. Hadde da med daværende partner, men det er en del skuffelser inni bildet denne ganga så jeg ønsker å gjøre det alene. Må jeg oppgi far ved fødsel? Han har kalt det kommende barnet for lausunge og han vil ikke at barnet skal ha hans navn blandt annet. Vi har vært sammen i halvannet år. Men han har vært gift og har noen barn fra det ekteskapet og alle de barna har hans navn så det sårer meg at det han skal ha med meg ikke får ha det. Lausunge kommentaren sårer også veldig. Anonymkode: 78e07...058 Du må jo ikke føde alene? Du kan jo ha med deg en fødepartner? Anonymkode: 721a8...74d
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du må jo ikke føde alene? Du kan jo ha med deg en fødepartner? Anonymkode: 721a8...74d Har ingen å ha med meg Anonymkode: 78e07...058
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Hadde ikke lyst å ha med meg noen som skulle se på at jeg fødte så troppet opp alene på fødeavdelingen og har aldri angret på det. Kunne ha spurt min mor eller søster, men de ville nok bare ha stresset meg opp. Er vel en ganske så reservert person og liker virkelig ikke å ha andre personer enn helsepersonell innpå meg i en slik situasjon. Hadde ikke partner Beste: Slapp å snakke med noen og kunne konsentrer meg om å føde 🙂 Tror muligens at jeg fikk ekstra oppmerksomhet fra jordmor? Var knapt alene på rommet. Men det var rolig på avdelingen da jeg fødte. Verste: Kommer ikke på noe bortsett fra at det kunne vært ok med litt hjelp til det praktiske. Kunne f.eks ha vært ok å hatt med en sjåfør, men jeg bodde like ved sykehuset, så det var ikke lange taxituren hjem. Og så kunne det ha vært greit å ha noen til å løpe et ærend for å leie brystpumpe på sykehusapoteket. Synes ikke noe om lausungekommentaren (har fått den jeg også gitt). Er du sikker på at denne mannen er noe å satse på? Anonymkode: 46e2a...24d 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 Jeg hadde med ei venninne . Det gikk heldig fint, og det var bedre enn å ha barnefar der siden vi var blitt separert Anonymkode: 0ffd2...162
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå