AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Hva er greia med gutter/menn som ikke er interessert i noe mer, men ikke lar deg gå heller? Hvis jeg dater noen og finner ut at de ikke er noe for meg, sier jeg i fra, lar samtalen dø ut av seg selv eller kanskje spør om vi skal møtes for kun sex, altså ha en useriøs greie. Men for menn er det omvendt? Får meldinger hver eneste dag av folk jeg har datet, som jeg ikke matchet med. De virker nesten desperate når de lukter at jeg ikke er interessert lengre eller har gått videre. Er det for oppmerksomhet eller hva er det? Føles ut som de liksom skal sjekke at de fortsatt har interessen min eller noe. Møter dem aldri for sex heller. Anonymkode: 6e759...07b 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Legger til at dette gjelder de jeg har vært ordentlig interessert i, men som ikke har vært det tilbake. Anonymkode: 6e759...07b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Skrevet 20. november 2021 Makt og kontroll Anonymkode: a88de...8a7 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Fordi du ikke har gitt klar beskjed om at du ikke er interessert. Menn tar sjeldent de hintene du beskriver at du gir. Anonymkode: 18569...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Hmm. Det kan hende. Men én jeg datet ganske seriøst tidligere i år, sa jeg klart fra til at jeg ikke ville noe mer, og jeg ville ikke ha noe kontakt med han for å komme meg over det, for han ikke var klar for noe seriøst likevel. Det tok en måned før jeg fikk en melding fra han hver eneste dag. Virket ikke som han ville ha meg tilbake. Måtte slette og blokkere han overalt tilslutt... Anonymkode: 6e759...07b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 De vil nok ha sex Anonymkode: 29239...e5b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De vil nok ha sex Anonymkode: 29239...e5b Har aldri sex med dem Anonymkode: 6e759...07b
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 Det kan ikke være ett slags konkurranse instinkt som slår inn hos noen. At man blir opphengt i jakten og ikke nødvendigvis dama? Jeg har inntrykk av det noen ganger. Som noen andre sier, kanskje de vil ha sex og tror det er lettere med deg fordi de føler de allerede har en fot innenfor døren?
StovnerJune Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 De tror de er veldig attraktive og at du bare ikke har skjønt det ennå. Hvis de fortsetter å mase og komme med argumenter så vil du innse det til slutt... helt sikkert. De er jo så attraktive at du er jo nesten frekk om du ikke liker dem. Dessverre er mangelen på selvinnsikt noe av det minste attraktive. 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 StovnerJune skrev (3 minutter siden): De tror de er veldig attraktive og at du bare ikke har skjønt det ennå. Hvis de fortsetter å mase og komme med argumenter så vil du innse det til slutt... helt sikkert. De er jo så attraktive at du er jo nesten frekk om du ikke liker dem. Dessverre er mangelen på selvinnsikt noe av det minste attraktive. Så de vil at jeg skal jage dem liksom? Jeg har tydelig vist at jeg er interessert i dem, det har jeg ikke noe problem med å vise. Men jeg gir aldri mer innsats enn jeg får tilbake Anonymkode: 6e759...07b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 StovnerJune skrev (1 time siden): De tror de er veldig attraktive og at du bare ikke har skjønt det ennå. Hvis de fortsetter å mase og komme med argumenter så vil du innse det til slutt... helt sikkert. De er jo så attraktive at du er jo nesten frekk om du ikke liker dem. Dessverre er mangelen på selvinnsikt noe av det minste attraktive. For å oppnå dette er de strengt tatt nødt til å mase. Men hvis man formidler at de maser blir de veldig sinte. Samt at de tåler minimalt med mas tilbake. Anonymkode: 80c20...cc8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 Samme her. Noen regelrett begynner å trygle når jeg sier nei, og sier det er greit ingenting skjer mellom oss bare de får høre stemmen min osv. De mister hodet og blir desperate. Syns det er ganske sykt, når jeg blir avvist blir vedkommende luft for meg og jeg snakker aldri til personen igjen. Tenk å ha så lav selvrespekt at man begynner å trygle 😧 Det er vel som mange sier: menn liker å jakte. Og tror de får et ja etter hundre nei. Anonymkode: 16bce...508 3
ClausSaus Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er greia med gutter/menn som ikke er interessert i noe mer, men ikke lar deg gå heller? Hvis jeg dater noen og finner ut at de ikke er noe for meg, sier jeg i fra, lar samtalen dø ut av seg selv eller kanskje spør om vi skal møtes for kun sex, altså ha en useriøs greie. Men for menn er det omvendt? Får meldinger hver eneste dag av folk jeg har datet, som jeg ikke matchet med. De virker nesten desperate når de lukter at jeg ikke er interessert lengre eller har gått videre. Er det for oppmerksomhet eller hva er det? Føles ut som de liksom skal sjekke at de fortsatt har interessen min eller noe. Møter dem aldri for sex heller. Anonymkode: 6e759...07b De vil bare tømme seg i deg. Ikke vanskeligere enn det.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 8 minutter siden, ClausSaus said: De vil bare tømme seg i deg. Ikke vanskeligere enn det. Passe dumme om de tror trygling er tiltrekkende og fører til sex Anonymkode: 16bce...508 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 ClausSaus skrev (6 timer siden): De vil bare tømme seg i deg. Ikke vanskeligere enn det. Poenget er at det er patetisk ... De må jo ta et slags ansvar for at de ikke har det som skal til. Anonymkode: 80c20...cc8
Flintis Skrevet 21. november 2021 #16 Skrevet 21. november 2021 Jeg regner med du ikke bare lar samtalen dø ut, men at du avviser ordentlig og uten tvil? Det kan jo hende de har flere i kikkerten og da kanskje det blir litt mer interesant en stund også var det ikke helt utenklig med deg likvel.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Skrevet 21. november 2021 Flintis skrev (4 minutter siden): Jeg regner med du ikke bare lar samtalen dø ut, men at du avviser ordentlig og uten tvil? Det kan jo hende de har flere i kikkerten og da kanskje det blir litt mer interesant en stund også var det ikke helt utenklig med deg likvel. Men det er så usexy med så uerfarne og usikre menn/gutter. Det er en straff å måtte omgås slike. Anonymkode: 80c20...cc8
Flintis Skrevet 21. november 2021 #18 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men det er så usexy med så uerfarne og usikre menn/gutter. Det er en straff å måtte omgås slike. Anonymkode: 80c20...cc8 Da må du avvise dem da tydelig og pent. 1
Hr. Aktiv Skrevet 21. november 2021 #19 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Passe dumme om de tror trygling er tiltrekkende og fører til sex Anonymkode: 16bce...508 Tja dumme? Av ti stykker er det kansje to som da har sex med dem og mission completed. Det er ikke værre enn det. Vet ikke hvem som er dummest her jeg? 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #20 Skrevet 21. november 2021 Flintis skrev (2 timer siden): Jeg regner med du ikke bare lar samtalen dø ut, men at du avviser ordentlig og uten tvil? Det kan jo hende de har flere i kikkerten og da kanskje det blir litt mer interesant en stund også var det ikke helt utenklig med deg likvel. Og hvor attraktivt er det da? Er menn dumme som tror vi venter på gjerdet mens de finner ut at de andre damene ikke var noe tess likevel, for å ta de imot med åpne armer når de vil tilbake til oss igjen? Anonymkode: 6e759...07b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå