AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Del Skrevet 20. november 2021 Har et barn på 10 år 50%. Vi foreldre bor nært hverandre, og barnet går litt som det vil mellom. Eller, h*n går til faren når h*n vil. Og det er veldig ofte, så har langt fra 50% samvær. Sånn har det vært alle disse årene etter vi flyttet fra hverandre. Er jo glad for at de har et godt forhold, men det føles så trist og. Har ikke annen familie her, og venner er opptatt med sine familier. Har en kjæreste som ikke ønsker flere barn. Så her sitter jeg da, snart 40 år og føler meg bare så alene og på grensen til deprimert. Har ingen spørsmål, måtte bare lufte det.. Anonymkode: f44ac...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Firtina Skrevet 20. november 2021 #2 Del Skrevet 20. november 2021 ❤️❤️ har ikke noen gode råd å komme med.. Utenom det at du må tenke på deg selv først. Er du så glad i han at hans ønsker er nok for deg? Eller er han kanskje ikke den du er ment til å ha dersom du føler deg så trist....? Bare ta vare på dine følelser før din samboers. Håper det ordner seg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. november 2021 #3 Del Skrevet 21. november 2021 Er han den rette på andre vis? Siden du føler deg ensom og trist ? Kanskje på tide å tenke på DEG? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #4 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 15.13): Har et barn på 10 år 50%. Vi foreldre bor nært hverandre, og barnet går litt som det vil mellom. Eller, h*n går til faren når h*n vil. Og det er veldig ofte, så har langt fra 50% samvær. Sånn har det vært alle disse årene etter vi flyttet fra hverandre. Er jo glad for at de har et godt forhold, men det føles så trist og. Har ikke annen familie her, og venner er opptatt med sine familier. Har en kjæreste som ikke ønsker flere barn. Så her sitter jeg da, snart 40 år og føler meg bare så alene og på grensen til deprimert. Har ingen spørsmål, måtte bare lufte det.. Anonymkode: f44ac...b43 Men ingen av desse folkene er meningen med ditt liv, ts. Så der er svaret ditt. Du må finne din mening med ditt liv. Og det er ikke kjæresten eller sønnen din som skal være denne meningen. De kan og skal begge tilføre deg glede, og være en av mange meninger i ditt liv. Men selve livsgleden - den må du finne i deg selv. Hva gjorde du før du fikk barn? Dro du på turer, dyrket du hagen, holdt du dyr, spilte du instrumenter, sang du, jobbet du for mye, strikket du, snekret du, sydde du - Finn dine hobbyer igjen, eller begynn på noen nye. Jeg anbefaler også at du lærer deg noe nytt hvert år i livet. Ellers blir det fort litt innholdsløst og rutinepreget. Du kan godt starte med å melde deg på noe helt tilfeldig i ditt nærområde. Dugnad, vinkveld, kurs - hva som helst. Anonymkode: 801b6...7aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå