AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Dere som har kommunal avlastning for barna deres, kan dere anbefale det videre? Vurderer seg å søke på avlastning til det kommer til mitt autistiske barn. Anonymkode: 87199...91c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #2 Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 15.12): Dere som har kommunal avlastning for barna deres, kan dere anbefale det videre? Vurderer seg å søke på avlastning til det kommer til mitt autistiske barn. Anonymkode: 87199...91c Ja vi spurte om privat avlastningsordning og har da en tante som er avslaster så og så mange timer i måneden og så lønnes hun fra kommunen. De har også bedt oss søke om avlastningshjem i tillegg. Anonymkode: d0b1c...8a3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Gjelder ikke oss selv, men noen jeg kjenner. Avlastning tredje hver uke på institusjon, barnet har sin egen leilighet som er bare hans der, og faste folk som følger han. I tillegg avlastning tre ettermiddager og kvelder i uka, frem til kl 19. Foreldrene er fornøyd med ordningen, og sier det er helt nødvendig for å klare det, både for seg selv og de andre barna de har. Anonymkode: 76203...113 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå