AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Vi vet "alle" at eksponering av barn i sosiale medier er fyfy. Jeg har aldri lagt ut et eneste bilde av mine barn på facebook eller instagram. Snapchat derimot bruker jeg mye. Jeg sender daglige videoer og bilder til besteforeldre og mannen som jobber på sjøen. Det hender også jeg legger ut på stories. Jeg opplever dette som trygt fordi det kun er familie og venner som får se. Men er det egentlig det? Hvordan gjør dere andre det? Vil gjerne høre andres tanker og refleksjoner rundt dette. Jeg har i det siste følt litt på at jeg ikke burde sende noe som helst, men da vet jeg pappaen og besteforeldrene ville blitt veldig lei seg. Hvor ille er snapchat? Anonymkode: 2e2ac...ef2
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Ikke noe feil i å legge ut et par bilder av barna på sosiale medier. Kritikkverdig blir det først hvis man utleverer barna i sårbare situasjoner, eller man er influencer og bruker barna i en kommersiell reklamekanal. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå