AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Skrevet 20. november 2021 Mannen min har 200% border line ( personlikhetforstyrrelse), med depresjon og sosial angst. Autodestruktiv faktor hos ham er avhengighet ( seks, spill, gym). Han har blitt bedre gjennom årene, før i tida var han alltid sint og rett og slett slemt mot meg. Hans forbedring kostet meg mange tårer og ødelagt helse ( psykosomatiske symptomer). Han er ok far, men ikke en av de som elsker å tilbringe tid med barna. Nå når han har blitt ganske fin å være med i dagliglivet, begynte han med insta forhold. Jeg fant ut at han har skrevet og snakket på ehats up ( med viddo) med en dame fra Afrika og at de planla ø møtes om ett år ( når han er ferdig med meg). I alle de årene har jeg vært hans terapeut og nærmest pårerende/ offer. Jan sier selv at jeg og har alltid vært den perfekte kona: god venn, mor til hans tre barn, god kokk, vill i senga… Men diagnosen hans gjør at han er alltid ute etter noe andre enn det han allrede har. Om det så skal være alt han trenger. Jeg er den voksen i forholdet. Han har sine gode perioder der han er drømmemann, kjærlig, sexy, morsom, hjelper mye til. Og så kommer dårlige perioder med depressive tanker, utroskap på nettet, jobb-soving-gym-mobil dag etter dag. Jeg er såååå trøtt, såå trøtt…Jeg elsker ham ikke nå lenge, men vi har tre barn i skolealder og jeg er livredd at skilsmisse kommer til å ødelegge livene deres for alltid. Jeg vet ikke hvordan kommer vi til å klare oss økonomisk ( vi tjenner 30 000 netto hver). Det er mye jeg ikke fortalte her, alt er så komplisert… Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Skrevet 20. november 2021 Det er vel ingen tvil om at du er uheldig med din mann. Han har jo en diagnose på toppen av det hele. Anonymkode: 2f482...aee 31
Katten.2.0 Skrevet 20. november 2021 #4 Skrevet 20. november 2021 Det finnes de som ikke lar sin psykiske lidelse, eller andre diagnoser, gå utover sin partner. Samt de som bare er genuine drittsekker uten diagnoser. Dessverre vet man ikke før etter en del tid. 13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Skrevet 20. november 2021 Anonym373 skrev (Akkurat nå): Ja , men vi er opptatt Ha ha makes sense😅 Anonymkode: fe7be...0da 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Skrevet 20. november 2021 Finnes det snille, rasjonelle og ukompliserte kvinner? Anonymkode: 90fb8...093 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen min har 200% border line ( personlikhetforstyrrelse), med depresjon og sosial angst. Autodestruktiv faktor hos ham er avhengighet ( seks, spill, gym). Han har blitt bedre gjennom årene, før i tida var han alltid sint og rett og slett slemt mot meg. Hans forbedring kostet meg mange tårer og ødelagt helse ( psykosomatiske symptomer). Han er ok far, men ikke en av de som elsker å tilbringe tid med barna. Nå når han har blitt ganske fin å være med i dagliglivet, begynte han med insta forhold. Jeg fant ut at han har skrevet og snakket på ehats up ( med viddo) med en dame fra Afrika og at de planla ø møtes om ett år ( når han er ferdig med meg). I alle de årene har jeg vært hans terapeut og nærmest pårerende/ offer. Jan sier selv at jeg og har alltid vært den perfekte kona: god venn, mor til hans tre barn, god kokk, vill i senga… Men diagnosen hans gjør at han er alltid ute etter noe andre enn det han allrede har. Om det så skal være alt han trenger. Jeg er den voksen i forholdet. Han har sine gode perioder der han er drømmemann, kjærlig, sexy, morsom, hjelper mye til. Og så kommer dårlige perioder med depressive tanker, utroskap på nettet, jobb-soving-gym-mobil dag etter dag. Jeg er såååå trøtt, såå trøtt…Jeg elsker ham ikke nå lenge, men vi har tre barn i skolealder og jeg er livredd at skilsmisse kommer til å ødelegge livene deres for alltid. Jeg vet ikke hvordan kommer vi til å klare oss økonomisk ( vi tjenner 30 000 netto hver). Det er mye jeg ikke fortalte her, alt er så komplisert… Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da Jeg har det på akkurat samme måte - 3 små med en deprimert og voldelig mann. Tenker mye på om det finnes en annen - og det gjør det nok. Jeg går fra min mann, elsker ikke ham lengre. Og jeg har brukt tid (meditasjon osv) på å klare å snu tankene mine - jeg skal klare meg helt fint alene. Det kommer du også til å gjøre 💜 Anonymkode: a02b5...586 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes det snille, rasjonelle og ukompliserte kvinner? Anonymkode: 90fb8...093 Ja men de er opptatt de også Anonymkode: 7ea5a...150 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Skrevet 20. november 2021 Ja, det finnes såklart menn uten disse problemene. Anonymkode: 84b5d...6dc
Loff77 Skrevet 20. november 2021 #10 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mannen min har 200% border line ( personlikhetforstyrrelse), med depresjon og sosial angst. Autodestruktiv faktor hos ham er avhengighet ( seks, spill, gym). Han har blitt bedre gjennom årene, før i tida var han alltid sint og rett og slett slemt mot meg. Hans forbedring kostet meg mange tårer og ødelagt helse ( psykosomatiske symptomer). Han er ok far, men ikke en av de som elsker å tilbringe tid med barna. Nå når han har blitt ganske fin å være med i dagliglivet, begynte han med insta forhold. Jeg fant ut at han har skrevet og snakket på ehats up ( med viddo) med en dame fra Afrika og at de planla ø møtes om ett år ( når han er ferdig med meg). I alle de årene har jeg vært hans terapeut og nærmest pårerende/ offer. Jan sier selv at jeg og har alltid vært den perfekte kona: god venn, mor til hans tre barn, god kokk, vill i senga… Men diagnosen hans gjør at han er alltid ute etter noe andre enn det han allrede har. Om det så skal være alt han trenger. Jeg er den voksen i forholdet. Han har sine gode perioder der han er drømmemann, kjærlig, sexy, morsom, hjelper mye til. Og så kommer dårlige perioder med depressive tanker, utroskap på nettet, jobb-soving-gym-mobil dag etter dag. Jeg er såååå trøtt, såå trøtt…Jeg elsker ham ikke nå lenge, men vi har tre barn i skolealder og jeg er livredd at skilsmisse kommer til å ødelegge livene deres for alltid. Jeg vet ikke hvordan kommer vi til å klare oss økonomisk ( vi tjenner 30 000 netto hver). Det er mye jeg ikke fortalte her, alt er så komplisert… Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da Klart vi finnes;)
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Skrevet 20. november 2021 Jeg er en snill mann, men erfaring sier at kvinnene helst vil ha bad boys og utenlandske menn. Jeg får aldri fitte, uansett hvor mye jeg prøver… Kvinner pleier å si en ting, men vil egentlig ha noe annet. Derfor får jeg aldri en sjanse. Anonymkode: bb5e6...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #12 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Finnes det snille, rasjonelle og ukompliserte kvinner? Anonymkode: 90fb8...093 Hehe, jeg er snill og rasjonell, men ukomplisert vet jeg ikke😅 Men når menn på tinder skriver at de ønsker en ukomplisert kjæreste, så sveiper jeg til venstre😉 Anonymkode: 1d613...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #13 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er en snill mann, men erfaring sier at kvinnene helst vil ha bad boys og utenlandske menn. Jeg får aldri fitte, uansett hvor mye jeg prøver… Kvinner pleier å si en ting, men vil egentlig ha noe annet. Derfor får jeg aldri en sjanse. Anonymkode: bb5e6...5ce Jeg ønsker meg en snill mann, og definitivt ingen bad boy. Men det er mye som skal stemme. Menn som skriver eller sier de «aldri får fitte», går i nei-bunken. Anonymkode: 1d613...bbb 30
TLR Skrevet 20. november 2021 #14 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mannen min har 200% border line ( personlikhetforstyrrelse), med depresjon og sosial angst. Autodestruktiv faktor hos ham er avhengighet ( seks, spill, gym). Han har blitt bedre gjennom årene, før i tida var han alltid sint og rett og slett slemt mot meg. Hans forbedring kostet meg mange tårer og ødelagt helse ( psykosomatiske symptomer). Han er ok far, men ikke en av de som elsker å tilbringe tid med barna. Nå når han har blitt ganske fin å være med i dagliglivet, begynte han med insta forhold. Jeg fant ut at han har skrevet og snakket på ehats up ( med viddo) med en dame fra Afrika og at de planla ø møtes om ett år ( når han er ferdig med meg). I alle de årene har jeg vært hans terapeut og nærmest pårerende/ offer. Jan sier selv at jeg og har alltid vært den perfekte kona: god venn, mor til hans tre barn, god kokk, vill i senga… Men diagnosen hans gjør at han er alltid ute etter noe andre enn det han allrede har. Om det så skal være alt han trenger. Jeg er den voksen i forholdet. Han har sine gode perioder der han er drømmemann, kjærlig, sexy, morsom, hjelper mye til. Og så kommer dårlige perioder med depressive tanker, utroskap på nettet, jobb-soving-gym-mobil dag etter dag. Jeg er såååå trøtt, såå trøtt…Jeg elsker ham ikke nå lenge, men vi har tre barn i skolealder og jeg er livredd at skilsmisse kommer til å ødelegge livene deres for alltid. Jeg vet ikke hvordan kommer vi til å klare oss økonomisk ( vi tjenner 30 000 netto hver). Det er mye jeg ikke fortalte her, alt er så komplisert… Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da Skal du ta ut skilsmisse? Forstår deg godt hvis du gjør det 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Skrevet 20. november 2021 29 minutter siden, AnonymBruker said: Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da Hva tror du egentlig selv? Helt ærlig? Tror du at kvinner er ulike individer, mens den mannlige delen av rasen er prikk like? Som blåkopier, alle mann? Eller kan det tenkes at det finnes menn der ute som ikke er prikk lik den ene utgaven du har? Kjenner jeg nesten blir litt kvalm av et sånt tankesett. Anonymkode: ce270...09b 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #16 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ønsker meg en snill mann, og definitivt ingen bad boy. Men det er mye som skal stemme. Menn som skriver eller sier de «aldri får fitte», går i nei-bunken. Anonymkode: 1d613...bbb Så du vil ha menn som ligger rundt? Tror det er første gangen jeg ser det. Anonymkode: 36764...8b6 2
Gjest ABM Skrevet 20. november 2021 #17 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Mannen min har 200% border line ( personlikhetforstyrrelse), med depresjon og sosial angst. Autodestruktiv faktor hos ham er avhengighet ( seks, spill, gym). Han har blitt bedre gjennom årene, før i tida var han alltid sint og rett og slett slemt mot meg. Hans forbedring kostet meg mange tårer og ødelagt helse ( psykosomatiske symptomer). Han er ok far, men ikke en av de som elsker å tilbringe tid med barna. Nå når han har blitt ganske fin å være med i dagliglivet, begynte han med insta forhold. Jeg fant ut at han har skrevet og snakket på ehats up ( med viddo) med en dame fra Afrika og at de planla ø møtes om ett år ( når han er ferdig med meg). I alle de årene har jeg vært hans terapeut og nærmest pårerende/ offer. Jan sier selv at jeg og har alltid vært den perfekte kona: god venn, mor til hans tre barn, god kokk, vill i senga… Men diagnosen hans gjør at han er alltid ute etter noe andre enn det han allrede har. Om det så skal være alt han trenger. Jeg er den voksen i forholdet. Han har sine gode perioder der han er drømmemann, kjærlig, sexy, morsom, hjelper mye til. Og så kommer dårlige perioder med depressive tanker, utroskap på nettet, jobb-soving-gym-mobil dag etter dag. Jeg er såååå trøtt, såå trøtt…Jeg elsker ham ikke nå lenge, men vi har tre barn i skolealder og jeg er livredd at skilsmisse kommer til å ødelegge livene deres for alltid. Jeg vet ikke hvordan kommer vi til å klare oss økonomisk ( vi tjenner 30 000 netto hver). Det er mye jeg ikke fortalte her, alt er så komplisert… Har jeg bare vært uheldig med min man eller er alle menn egoistiske? Anonymkode: fe7be...0da Nei dessverre frue...de fleste menn er vanvittige mye bedre enn mannen din..
AprilLudgate Skrevet 20. november 2021 #18 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er en snill mann, men erfaring sier at kvinnene helst vil ha bad boys og utenlandske menn. Jeg får aldri fitte, uansett hvor mye jeg prøver… Kvinner pleier å si en ting, men vil egentlig ha noe annet. Derfor får jeg aldri en sjanse. Anonymkode: bb5e6...5ce Kanskje fordi du bare vil «ha fitte»? 🤷♀️ Just a thought. Men TS: her må du jobbe en god porsjon med deg selv, hvorfor i alle dagers granskau er du i en så destruktiv relasjon? Du og ungene hadde fått det 100000% bedre alene. Har vel til gode å treffe på menn av det ekstreme kaliberet der. 5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #19 Skrevet 20. november 2021 Chatter med en «dame» fra Afrika, ha ha, unnskyld meg. Sender kanskje noen penger ned til gutta på internettkaféen i Nigeria og da med det samme. Stakkars deg, TS, dette er ikke bærekraftig i lengden, du ødelegger deg selv med å være i et slikt forhold. Anonymkode: 936e0...a8f 2
Anonymq Skrevet 20. november 2021 #20 Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har det på akkurat samme måte - 3 små med en deprimert og voldelig mann. Tenker mye på om det finnes en annen - og det gjør det nok. Jeg går fra min mann, elsker ikke ham lengre. Og jeg har brukt tid (meditasjon osv) på å klare å snu tankene mine - jeg skal klare meg helt fint alene. Det kommer du også til å gjøre 💜 Anonymkode: a02b5...586Du gir meg håp, takk❤️ TLR skrev (25 minutter siden): Skal du ta ut skilsmisse? Forstår deg godt hvis du gjør det Jeg vil det, men jeg er så sykt fedd for hvordan kommer det til å gå med barna, at jeg flere ganger om dagen mister pust og får panikkanfall eller noe sånt… Det kommer til å påvirke dem på mange måter. Jeg føler at det vil være egoistisk gjort av meg. St jeg bør bite tennene sammen og holde ut til neste god periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå