Gå til innhold

Hva foretrekker du? Spiselig gavepakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gavepakke med kaffe, trøfler og konfekt eller gavepakke med spekepølse, pesto og urtekrydder?

Anonymkode: a59b8...068

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe, trøfler og konfekt 😍

Anonymkode: 33dd1...6c8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gavepakke med kaffe, trøfler og konfekt eller gavepakke med spekepølse, pesto og urtekrydder?

Anonymkode: a59b8...068

litt av begge egentlig....

Anonymkode: bf8d0...175

• Liker 1
Skrevet

Spiser svært lite søtt, så spekepølse, pesto og urtekrydder.

Anonymkode: f0c97...f23

Skrevet

Hadde foretrukket spekepølse, urtekrydder og pesto😊 Er ikke glad i søtsaker

Anonymkode: ca063...64f

Skrevet

Spekepølsepakka. Spesielt nå rundt jul er det så innmari mye søtsaker man får overalt. 

Skrevet

Ikke søtsaker.

Anonymkode: 6dd21...3d8

Skrevet

Du må nesten se an hvem som skal få pakken og hva de liker?

Jeg hadde blitt mest glad for noe søtt 😊

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt mest glad for kaffe og sjokolade (men ikke fancy konfekt det liker jeg ikke) siden jeg er litt sær på hva slags spekemat jeg liker og ikke liker feks pesto eller urter eller oljer.. Her tenker jeg det er veldig forskjell på folk men vil tro kaffe og sjokolade er hakket mer "safe" om man ikke aner hva mottaker liker?

Anonymkode: b5776...d76

Skrevet

Jeg er søtmoms, så kaffe og sjokolade 😍😋

Skrevet

Spekepølse, pesto og urtekrydder. Kun fordi jeg ikke drikker kaffe. 

Anonymkode: 77187...327

Skrevet

Den første hvis jeg må velge. Resten av familien hadde sikkert valgt den andre, de liker ikke søtt. 

Jeg spiser ikke kjøtt, liker ikke pesto, og jeg klarer ikke lage mat uten oppskrift så sånne krydderblandinger får jeg ikke brukt. 

Kaffe, trøfler og sjokolade høres kjempegodt ut, men det de har i sånne gavepakker pleier ikke å være det. Det må iallfall være skikkelig kaffe, ikke sånn med smak av vanilje og kanel eller hva de har oppi. Også ville jeg ha bytta ut trøflene med noe salt snacks eller lakris. Finnes det gavepakker med ostepop? :P

Anonymkode: 20d60...a4e

Skrevet

Hva liker mottakeren best da?

Jeg hadde nok fortrukket den med spekepølse, pesto og urtekrydder, selv om jeg er ganske kresen på spekepølse. Ikke alt jeg spiser. For om det er julegave, så er det nok søtt jeg trykker i meg igjennom julen. Veldig glad i god kaffe dog, og foretrekker kaffebønner. Så hadde jo blitt glad om jeg hadde fått den andre gavepakken også, særlig om jeg hadde fått kaffebønner 

Anonymkode: 846c1...ea6

Skrevet

Spekepølse, ingen tvil! Mye bedre enn masse søtt synes jeg. 

Skrevet

Jeg ville hatt det søte🥰

Skrevet

Hadde blitt glad for alt det der😃. Alt går i grisen, og spiselige gaver er helt gull! Krydder, tørket sopp,hjemmelaget granola, også ferdige blandinger til cookies i norgesglass har jeg fått og blitt kjempeglad . 

Skrevet

Ingen av de ;)

Anonymkode: 3fe80...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...