Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

OK! Greia er at det finnes en mann som jeg liker og som liker meg. So far so good.

MEN han bor langt, langt vekk -i et annet land...(sverige da..)

Skal installere ip-telefon (sånn derre internett-greie) så kanskje vi snakker sammen litt mer på telefon iaf..

Men så til saken: Hadde vi kunne møttes kan man jo sjarmere den utvalgte med blikk, gester, kyss, smil, treffe hverandre, gå på kino/kafè/ut/etc.

Dette har jo ikke jeg muligheten til...

Hva bør jeg skrive om? Hvordan være litt pågående og ta initiativ uten å være påtrengende...??

Vi er så langt på "kyss og klem, sweetheart, ser på bilder av deg, skrive gammeldags brev, gleder meg til å se deg" - stadiet.

om noen forstår...(det er ikke planlagt at vi skal møtes før tidlig desember..sukk..)

ALLE innspill mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han ikke bor lenger unna enn i Sverige så forstår jeg lite av at dere skal vente helt til i desember med og treffes.

Gjest StoreSky
Skrevet

gah! Han bor laangt unna i sverige da..ikke gøteborg akkurat.. Næremere bestemt Umeå.

Skrevet

Det er mange måter å flørte på når du skal skrive. Jeg synes mange ganger det er lettere å åpne seg og legge ut om ting skriftlig. Fortell f.eks. hva du har gjort i helga, og flett inn at han har vært mye i tankene dine, at du drømmer om ham, at han er den første du tenker på når du våkner og den siste du tenker på før du sovner...bla-bla-bla. Dra frem ting du gleder deg til når dere skal treffes igjen, og hva du skal ta han med ut på osv. + vi blir alle sjarmert av å få komplementer.

Skriv litt tull og vas i mailene også, slik at han ser og forstår hvilken type humor du har.

Lykke til!

Gjest StoreSky
Skrevet

Det med hva jeg gjør er ok.

Men du tror ikke det blir "too much" med å fortelle at jeg tenker på han og sånt..?

Det med at jeg gleder meg til å se han var en god idè! Komplimenter må jeg bli flinkere til..

Og til å tulle -er så seriøs hele tiden at han må jo snart tro jeg er den tørr-pinnen! haha!!

Hva bør jeg unngå??? Er litt føl til å unnskylde meg.."si fra hvis det blir for mye, etc"...hmmm...ikke lett dette her!

Skrevet

Du merker jo fort på mailene du får igjen av ham om det kan bli formye. Hvis han responderer på samme måte, så har du jo forstått at han liker det. Hvis han absolutt ikke svarer i samme stil, men litt "kjøligere", så kan det bety at han ikke er like interessert. Eller det kan bety at han bare ikke er så åpen. Det er lettere å åpne seg for en person når den andre gjør det først. Prøv å unngå å unnskylde deg selv hele tiden. Da fremstår du som en usikker person, noe som ikke er så sjarmerende i lengden. Menn liker damer som er litt freidige og har selvtillit.

Prøv deg frem du. Litt forsiktig i begynnelsen, så ruller det og går av seg selv.

Hvor gamle er dere? Har dere kjent hverandre lenge?

Gjest StoreSky
Skrevet

Takk for svar! :-)

Jeg er 29 og han er 31, så vi er ikke såå unge akkurat (så for de som lurer: man blir IKKE smartere og mer selvsikker med årene, hehe)

Han er i sine mail ganske forskjellig, av og til rene "idag har jeg gjort..." mens andre ganger så er det sånt romantisk...hmm.."opp i universet svever..-greier"....hehe...Han er nok mer anlagt til å gi slike replikker enn meg iaf! Så når han først sier sånne føleri-greier så slår han virkelig til!

Slik jeg står nå så vil jeg liksom komme meg et hakk videre...Gjerne møtes før vi egentlig har planlagt..(desember først..) Har prøvd å hinte, men det funket ikke -surprise liksom..hehe!!

Skal slutte med å unnskylde meg -vet jo at det ikke er særlig sjarmerende, jeg ville IKKE likt det!!

Skrevet

Jeg synes ikke du skal skrive for mye kliss, men det tror jeg ikke er deg heller. ;)

Også kan du gjerne si at du prater så mye om han at du prater hull i hodet på lillesøtra di! :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet

hahahhahaha! Tror jeg prater hull i hodet til flere om denne fantastiske doktorn...

TENK hvordan det blir når/hvis jeg blir seriøst forelsket da?? Ikke bare "lettere/alvorlig sjarmert"...hoho!

(8 uker, 2 dager til jeg VET at jeg treffer han igjen)

Skrevet
bla-bla-bla.

Får du følelsen selv av at det er masse bla-bla-bla du skriver til han, så er det kansje greit å droppe det hele uansett?

Skrevet

Seriøst forelsket?! Virker som om du er det nå! :hjerter:

Gjest StoreSky
Skrevet
Får du følelsen selv av at det er masse bla-bla-bla du skriver til han, så er det kansje greit å droppe det hele uansett?

..og du vet hva jeg skriver...??

Jeg spurte om RÅD om hvordan sjarmere han, ikke synespunkter på det jeg allerede skriver;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...