Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber som vikar og jobbet 2 måneder innen omsorg..

Jeg føler at jeg går rundt og smiler til alle men bare noen få tar intanitvet å smile tilbake.

Mulig alle er trøtte og travel men blitt kjent men noen stk som er veldig hyggelig.

Men jeg føler meg usikker på om jeg er likt eller ikke og meg litt ukompetant da jeg er under "opplæring" enda .

Over tenker jeg?

Anonymkode: ac222...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På arbeidssteder med mye utskifting og høyt tempo, er det nok ganske vanlig å ikke orke å investere all verdens energi i å bli kjent med vikarer som er innom. Tror ikke du skal tenke at det er personlig. 

Anonymkode: 60f58...757

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg jobber som vikar og jobbet 2 måneder innen omsorg..

Jeg føler at jeg går rundt og smiler til alle men bare noen få tar intanitvet å smile tilbake.

Mulig alle er trøtte og travel men blitt kjent men noen stk som er veldig hyggelig.

Men jeg føler meg usikker på om jeg er likt eller ikke og meg litt ukompetant da jeg er under "opplæring" enda .

Over tenker jeg?

Ja, du overtenker. Med mindre du har vært frekk eller noe er det nok få som har noen formening om deg. 

Anonymkode: 0fad2...c9c

• Liker 2
Skrevet

Bare å fortsette med å være hyggelig og småprate litt. Plutselig kommer det seg. 

Kan være de har så mye gjennomtrekk av vikarer at de ikke orker å engasjere seg så mye i hver enkelt (er sånn på min jobb ihvertfall). Men når du blir der over tid så vil det automatisk bli bedre da du er godt kjent og en av "de faste". 

• Liker 1
Skrevet

Vi liker deg 🥰

Anonymkode: 7fec4...493

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi liker deg 🥰

Takk men tror ikke du kjenner meg ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Vi liker deg 🥰

Jeg er ikke trådstarter og føler akkurat det samme om min vikarjobb innenfor omsorg som jeg har jobbet på i 2 måneder 😅

Anonymkode: f2980...0f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...