Gå til innhold

Burde kvinneguiden bytte navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann og kom inn her fordi jeg har søkt på ting på google og kvinneguiden dukker ofte opp i søkemotoren, og etterhvert ble jeg nysgjerrig på hva dette er og fikk lyst til å kommentere.

Jeg har lagt merke til at det er veldig mange menn i kommentarfeltet som kommenterer. Har kvinneguiden alltid vært sånn? Burde kanskje kvinneguiden endre navn til folkeguiden eller noe sånn?

Har menn tatt over her inne også? Hva syns dere kvinner?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn prøver hardt å ta over forumet. Siden det heter kvinneguiden er nok ikke de fleste menn interesserte i å være medlem her. Flertallet her er kvinner nå, men bytter det navn kommer det nok flere menn hit. Da blir det manneguiden til slutt fordi flere kvinner ikke kommer til å gidde å være her. 

Anonymkode: 80f32...051

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Menn prøver hardt å ta over forumet. Siden det heter kvinneguiden er nok ikke de fleste menn interesserte i å være medlem her. Flertallet her er kvinner nå, men bytter det navn kommer det nok flere menn hit. Da blir det manneguiden til slutt fordi flere kvinner ikke kommer til å gidde å være her. 

😄 BØ! Er du redd vi skal komme og ta over "forumet" deres? Eller ekkokammeret som det også kan kalles

Anonymkode: 894b1...74a

• Liker 3
Skrevet

Isåfall bør forumet skifte navn til trolleguiden!

Anonymkode: dc574...51b

• Liker 5
Skrevet

Kanskje det hadde vært bedre med folkeguiden eller humanguiden eller menneskeguiden? 

Anonymkode: f4c85...5a3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😄 BØ! Er du redd vi skal komme og ta over "forumet" deres? Eller ekkokammeret som det også kan kalles

Anonymkode: 894b1...74a

Er ikke redd for det hvis du er normal. Er du incel og kvinnehater, så er jeg redd for det ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Isåfall bør forumet skifte navn til trolleguiden!

Anonymkode: dc574...51b

Jepp

Skrevet

Ja til kvinnehaterguiden 

Anonymkode: 4b2fe...491

• Liker 2
Skrevet
Humorist1 skrev (9 timer siden):

Jeg er mann og kom inn her fordi jeg har søkt på ting på google og kvinneguiden dukker ofte opp i søkemotoren, og etterhvert ble jeg nysgjerrig på hva dette er og fikk lyst til å kommentere.

Jeg har lagt merke til at det er veldig mange menn i kommentarfeltet som kommenterer. Har kvinneguiden alltid vært sånn? Burde kanskje kvinneguiden endre navn til folkeguiden eller noe sånn?

Har menn tatt over her inne også? Hva syns dere kvinner?

Kvinneguiden er norges største diskusjonsforum, da er det selvsagt også en del men her.

• Liker 1
Skrevet

Bytt tilbake til bryllupsguiden som det vel het i gamle dager? Så flykter alle menn 😅

Anonymkode: 1bf28...40c

• Liker 2
Skrevet

Hva med fitteguiden 😂

Anonymkode: c48ef...777

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med fitteguiden 😂

Anonymkode: c48ef...777

Behøver ikke være så vulgært. Vulvaguiden. 

Anonymkode: 6ac0f...b2e

Skrevet

"Dere damer???" Guiden 🤭

Anonymkode: 55553...77d

• Liker 1
Gjest Anonym373
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor de skal hete kvinneguiden… det er jo mange menn her også.

Skrevet (endret)
Anonym373 skrev (38 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor de skal hete kvinneguiden… det er jo mange menn her også.

Fordi det er navnet på forumet. Skifter du selv navn etter hvem du snakker med kanskje? 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Navnet skjemmer vel ingen. Jeg er mann og lever godt med navnet. Navnet kan tolkes i flere retninger. Guide for kvinner, guide til kvinner, guide av kvinner, guide mot kvinner.

Alt i alt. Kvinner er årsaken til alt liv på jorden. La nå et forum i deres navn og ånd være en ørliten påminnelse om det ❤️

Gjest Anonym373
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Fordi det er navnet påforumet. Skifter du selv navn etter hvem du snakker med kanskje? 

De burte oppdatere ☺️ Er en ny tid, menn og kvinner sitter på forumet ikke bare kvinner.

Skrevet
A-hunter skrev (30 minutter siden):

Navnet skjemmer vel ingen. Jeg er mann og lever godt med navnet. Navnet kan tolkes i flere retninger. Guide for kvinner, guide til kvinner, guide av kvinner, guide mot kvinner.

Alt i alt. Kvinner er årsaken til alt liv på jorden. La nå et forum i deres navn og ånd være en ørliten påminnelse om det ❤️

Nei kvinner får nok oppmerksomhet 

Anonymkode: 08fe8...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...