Gå til innhold

Sex på høgskole

Gjest anonym

Jeg tenker på læreren som sexpartner.  

1 stemme

1. 1. Jeg tenker på læreren som sexpartner.

• Vet ikke.
      5
    • Jeg føler aldri seksuell tiltrekning til lærer.
      10

Anbefalte innlegg

Jeg er godt voksen amanuensis på høgskole og kunne IKKE tenke meg å ha sex med mine studenter. Men noen ganger føler jeg at kvinnelige studenter ser på meg som mulig sexpartner. Det kan være koselige komplimenter, innholdsrike blikk, m.m. Riktignok kan det hende at jeg følger opp med en flørt, men det er alltid innenfor sømmelige grenser. Jeg har meget sterk sperre på det å være "grisete" overfor kvinner.

Men det er ikke til å skjule at jeg blir opphisset av dette og går på HC-toalett for å onanere.

Hvordan er det med dere studiner? Tenner dere på lærerne deres i alle aldrer? Fantaserer dere om sex med dem? Går dere på do og onanerer på høgskolen noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå er jeg student ved en høyskole på andre året. Så og si alle foreleserne og veilederne mine er menn, i alle aldre. Jeg har aldri følt seksuell tenning for noen av dem. Mulig at jeg er rar, men jeg har faktisk aldri tenkt tanken engang... :-? Ikke har vi diskutert det i venninnegjengen vår heller. Tanken på å ta en "privat tur på toalettet" virker for meg helt fremmed. Det er mitt syn på saken, men det finnes sikkert mange andre sider også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg onanerte på do på ungdomsskolen en gang, teller det?

Jeg fantaserte nok ikke om noen lærer da, nei.... da hadde jeg neppe fått noen orgasme.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare kommentere at jeg liker fremtoningen til førsteinnleggeren! Kan skal ikke "røpe" seg eller stå og sikle etter damer. Fin holdning. Hva man gjør i det skjulte, er en heeeelt annen sak :briller:

Om noen blir opphisset av f.eks en foreleser kommer jo helt an på mennesket og ikke det fakta at han/hun er i den posisjonen... Grunnen til at gjesten over ikke noen gang "har tenkt i de baner" må jo være fordi hun aldri har hatt noen forelesere som har vært noe å "se på"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis foreleseren er en kjekk mann som har de verdier/utseende en kvinne leter etter ser jeg ikke noen grunn til at jeg ikke vil fantasere om han.

Om han er læreren min, en venn etc er ikke noe hinder for meg til å begynne å tenke i visse baner... :blunke:

Men å prøve seg og komme med hint om et ønske å bli sexpartner er å gå litt langt. I alle fall når læreren ikke har vist interesse om det.

Det er vel noe annet når forelseren sjekker opp en student og følelsene er gjensidige... :sjarmor:

me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey...!!

Ligg unna i å sikle på samboern min dah! Han er lærer...Og nei, han har ikke vært MIN lærer...Off, nå blir jeg litt bekymra her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls er tydelig vis ute etter om dere onanerer på do i første rekke tror jeg... Se innl om onanering på do under annet navn/annen tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går ikke jeg på høgskole, men derimot sisteåret vdg.

Det teller vel egentlig for det samme vil jeg tro, i og med at jeg faktisk ganske ofte tenner på lærere. :oops:

Er en jeg har vært veldig tiltrukket av siden skolestart, dette er en eldre lærer passert 50.

Må ærlig innrømme det ikke er sjeldent jeg sovner med han i fantasiene :wink:

Kan også innrømme det, at jeg gjerne går lengre med han. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere på do og onanerer på høgskolen noen gang?

Just for the record Truls. Det finnes både lærere, dass og kåte kvinnfolk på vanlige skoler også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld avsporing, altså, men dette ordet studine...er ikke det litt sånn avleggs til å komme fra en skolert skikkelse?

Det minner meg om sykepleierske, vaskedame, lærerinne og sånt. Kalles en kvinnelig flyver flyvinne, eller? Ordet studine minner meg om sånne Dagbladet-annonser i lørdagsutgaven. Hvis en lærer kaller en student for en studine, så bør han kanskje oppgraderes litt? Umoderne, egentlig.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg har aldrig hatt sex på høyskolen men forhåpentligvis er d ikke for sent ennu; men ingen av foreleserne frister, men enkelte av studentene derimot.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått på høyskole i tre år og kan med sikkerhet si at jeg aldri har følt meg tiltrukket av foreleserne!

Mangelen på sexy forelesere kan jo være årsaken... eller at jeg ikke har tenkt tanken.....kanskje var jeg fokusert på endre ting på høyskolen??? :wink:

Men sexy medstudenter...det er en annen sak...!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært tiltrukket av forelesere før (viderekommende studenter som leder gruppeundervisningen er mer min greie :ler: ), men han jeg har dette semesteret.. mmmm... 8)

Men fra det og til å faktisk gjøre noe, nei det er noe helt annet. Men det skader da ingen å sitte på forelesning og sukke litt? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for at argumentet mitt skal ha noe som helst hold, må det jo også innebære at så lenge en foreleser ikke gjør noe fremstøt eller er til "plage" for sine studenter, kan det ikke skade at han sukker litt over dem? :blunke:

Jeg går forøvrig på universitet og ikke på høyskole, men regner med at det ikke er noe særlig forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg studerer på høgskole, og det har hendt at eg har flørta med ein bestemt lærar. Men eg håpar ikkje han tolkar det slik at eg vil liggje med han. I fantasien kanskje, men ikkje i praksis. Eg har masturbert på do på skulen, men eg trur ikkje det var berre på grunn av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maiken.

Du liker ikke at jeg bruker ordet "studine" og mener jeg burde vite bedre. Og det vet jeg og mye til. For tjue år siden tok man fatt i å bli kvitt alle kjønnsspesifikke nemninger. Det man da ikke tenkte på var at man også gjorde språket fattigere. Ord som "malerinne", "lærerinne" og "studine" ble da tatt ut av ordbøkene.

Men nå er de kommet inn igjen, for i visse sammenhenger kan de være gode å ha. Det kan for eks. være tre grunner til at man vil bruke ordet "studine". Det er:1. For å variere språkbruken. 2. For å få fram at man ikke mener alle studenter, bare de kvinnelige (jeg er ikke bifil). 3. Og noen ganger for at man vil la teksten få et alderdommelig preg.

De to første var aktuelle for meg. Men merk deg at vi vil aldri bruke ordet "studine" i informativ sakprosa når det er stort krav til saklighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...