Gå til innhold

Dere som har testa positivt for korona

Cecilie91

Anbefalte innlegg

Cecilie91 skrev (På 25.11.2021 den 20.01):

ja jeg testa helt positiv i går kveld, og enda raskere i dag. så både jeg og barna har tatt pcr test. ble dårlig først i går, da testa jeg ordentlig positiv. før det hadde jeg så og si negative, utenom de svake strekene. så her stemte det at samme dag jeg ble dårlig, da testa jeg positiv.

hvordan går det med dere nå?  :)  

Det går veldig fint med oss nå. Jeg og mannen er friske. Ungene fremdeles i isolasjon, men uten symptomer😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var nærkontakt mandag og tirsdag. Negativ pcr-test onsdag. Testet meg med hurtigtest daglig og kjente «noe» diffust i kroppen fredag. Fredag formiddag hadde jeg veeeeldig svak strek på hurtigtest hjemme. Fredag kveld ble jeg verre, med veldig muskelverk, hodepine, frøs og kokte om hverandre. Lørdag hadde jeg positiv pcr test. I tiden mellom nærkontakt og positiv test var jeg sammen med barna 24/7, vi sov også i samme seng. Negativ test på begge to, enn så lenge, tre dager etter symptomstart hos meg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smittet for noen uker siden etter en vaksinedose. har vært litt syk, men jobbet for fullt hele tiden fra hjemmekontor. tilbake på trening allerede etter et par uker, trener med god intensitet og merker ikke noen problemer med det. tror det er viktig også at man ikke stresser for mye med å kjenne etter. den psykologiske komponenten er ikke ubetydelig idet man smittes med corona. kan gi en del angst hos folk, og redsel for å ta tilbake hverdagslivet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...