Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg står midt oppi et samlivsbrudd etter en varighet på 10 år. Vi har et barn på 8 år sammen og eier bolig 50 50. Hva har jeg rettigheter på? Kan jeg spørre hva mye får andre i samme situasjon i mnd. Tenkte prøve få en oversikt over hva jeg må klare meg på i mnd. Altså singel unge uføre aleneforeldere hva får dere utbet? Vet jeg vil få krav på singel tillegg plus dobbel barnetrygd også er det vel et lite tillegg når man har barn på trygden å.

Anonymkode: 16fc4...13d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvor mye hver av dere skal ha barnet. Den doble barnetrygden er jo f.eks ikke bare mors penger.

Anonymkode: 100c4...42c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kommer vel an på hvor mye hver av dere skal ha barnet. Den doble barnetrygden er jo f.eks ikke bare mors penger.

Anonymkode: 100c4...42c

bor fast hos mor. Annenhver helg hos far.

Skrevet

Det ser du på uføre vedtaket ditt bla. Fordi du får utbetalt mindre av uføretrygd med partner. Også vil  ha krav på barnetillegghbis du er under en viss sum.. 

Anonymkode: f56f8...359

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ser du på uføre vedtaket ditt bla. Fordi du får utbetalt mindre av uføretrygd med partner. Også vil  ha krav på barnetillegghbis du er under en viss sum.. 

Anonymkode: f56f8...359

Ja sto at samlet inntekt er for høy hadde jeg vert alene hadde jeg fått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...