Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Kommer ikke på noe luuurt.. Sjokolade..
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Ja, sjokolade er helt fint. Spisbar for både unge og gamle. De mest ekstreme bryllupstuppene hadde kanskje pakket den inn i papir med bilde av dem selv.
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Hva med hjemmelaget sjokolade eller drops. Her finner du også mye morsomt: https://www.lovehearts.com/
Liten og søt Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Hei!! vi feiret brylluprt vårt i fjor og vi laget små søte esker som bord kort og la et lite rødt gele hjerte inni, vi var inne på tanken med sjokolade, men slo det fra oss fordi den har lett for å smelte nå det står masse lys osv på borde.... jeg er glad vi ikke valgte sjokolade det var nemlig kjempe varmt den dagen vi giftet oss!!! Lykke til med forberedelsene og lykke til med bryllupet Klem Liten og søt
Gjest Gjesta Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Vi kjøpte sjokoladehjerter som var pakket pakket inn i rødt papir. Så la vi en på hver kuvert. Det ble nydelig med det røde mot det hvite, og sjokoladen var kjempegod
Gjest dark angel i.i Skrevet 9. oktober 2005 #8 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg surfa litt, og tror jeg går for lovehearts!
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #9 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg surfa litt, og tror jeg går for lovehearts! ← Så tøft
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2005 #10 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg surfa litt, og tror jeg går for lovehearts! ← De smaker GRUSOMT.
Gjest Pecado Skrevet 9. oktober 2005 #11 Skrevet 9. oktober 2005 De smaker GRUSOMT. ← Nei! De er gode!
Boogie Skrevet 9. oktober 2005 #12 Skrevet 9. oktober 2005 Hm, den idèen med gèlehjerter var noe jeg tar med videre, ikke dumt!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #14 Skrevet 9. oktober 2005 Eg får frysningar i munnen (slike ein får når ein tenker på å tygge på våt ull) når eg tenker på Lovehearts, men dei er utruleg søte då!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #17 Skrevet 16. oktober 2005 Siden jeg sitter å leter etter takkegaver som jeg kan gi til gjestene i vårt bryllup, og fant en norsk side skal åpne snart, så legger jeg ut link her også, selv om jeg akkurat la den ut på veslo sitt innlegg. Det ser ut som om de har veldig mye fint og spennende til bryllup iallefall. Her er linken: Til Bryllupet Hilsen Liv
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #18 Skrevet 16. oktober 2005 Siden jeg sitter å leter etter takkegaver som jeg kan gi til gjestene i vårt bryllup, og fant en norsk side skal åpne snart, så legger jeg ut link her også, selv om jeg akkurat la den ut på veslo sitt innlegg. Det ser ut som om de har veldig mye fint og spennende til bryllup iallefall. Her er linken: Til Bryllupet Hilsen Liv ← Oj, det var ei kul side!!!
Murmelmy Skrevet 17. oktober 2005 #19 Skrevet 17. oktober 2005 Vi hadde polkagriser og operamint. De riktige fargene i vårt bryllup.
Huldra:) Skrevet 17. oktober 2005 #20 Skrevet 17. oktober 2005 Vi skal ha noen polkagriser, opera mints og noen sjokolader med hardt skal rundt som ikke smelter og blir klissete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå