Gå til innhold

Dere damer som har hatt et sexuelt forhold til en mann i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

…. Enten som et one night stand eller i et langvarig forhold. 

Mannen og jeg ble sittende i går og diskutere utroskap. Mitt inntrykk av damer som trekkes mot opptatte menn, er at det ikke bare er sexen som trekker , men også en følelse av seier- konkurranse, og at mannens partner lett kan bli litt sett ned på/latterliggjort. 

Har jeg noe rett her? 
Kom gjerne med deres innerste tanker om dette. 
Føler dere noen form for å være bedre enn henne? Som en slags konkurranse? 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har rett. Jeg har ikke selv ligget med utro menn selv om jeg har hatt sjansen maaange ganger. Men det du beskriver, er noe som utro kvinner har betrodd meg. De har en hånlig og kynisk innstilling til andre kvinner.

Anonymkode: fcf66...f48

• Liker 8
Skrevet (endret)
Kvalitet skrev (9 minutter siden):

Mannen og jeg ble sittende i går og diskutere utroskap. Mitt inntrykk av damer som trekkes mot opptatte menn, er at det ikke bare er sexen som trekker , men også en følelse av seier- konkurranse, og at mannens partner lett kan bli litt sett ned på/latterliggjort. 

Har jeg noe rett her? 

Godt mulig, men dette er først og fremst et fenomen blant menn.

Og den nedarvede evolusjonære grunnen er enkel: En kvinne risikerer å bli gravid etter en tilfeldig fling, og dermed sitte igjen med "svarteper". Det er ikke en seier i seg selv å bli knullet av en annen kvinnes mann, seieren er i så fall å klare å stjele ham.

For menn er det omvendt: Tøm og røm i en annen manns kvinne er den rene jackpot. Blir hun i tillegg gravid går dine gener videre, mens en eller annen dust bruker ressursene sine på en unge han tror er hans.

Endret av ClausSaus
  • Liker 4
Skrevet

Nei, overhodet ikke for min del. Jeg ble bare forelsket i en opptatt mann og skulle selvfølgelig aldri ha truffet ham. Det var jævlig gjort av meg og fullstendig uempatisk. Jeg klarte heldigvis å gå etter noen måneder.

Jeg oppførte meg ondskapsfullt og egoistisk og det finnes ingen unnskyldning for det jeg gjorde.

Anonymkode: bcc8f...084

• Liker 11
Skrevet

Jeg har gjort det én gang, og det var mest fordi jeg ikke hadde det bra med meg selv og trengte at noen ga meg oppmerksomhet. Det var tilfeldigvis en mann som hadde kjæreste. Aldri mer.

Anonymkode: e2ae6...23e

• Liker 12
Skrevet

Når man en gang «våkner» , så ser man hvor jævlig man har vært. Var i et forhold med en gift mann og det er ikke noe jeg er stolt av nå. 

Det spesielle der og da var at jeg ikke brydde meg om hvordan kona hans hadde det eller om hun kom til å finne ut av det , for det var jo han jeg ville ha. Man blir kjempe egoistisk når det er «noe man vil ha». 

Den dårlige samvittigheten gnager meg mange år etter.  

Anonymkode: f2ea4...13b

• Liker 8
Skrevet

Jeg tenkte absolutt ikke på dama hans som konkurranse. Jeg synes mer synd på henne enn noe annet. Husker også at jeg tenkte at hun fortjente mye bedre enn han. Han la seg etter meg fra første møte og var initiativtakeren hele veien. Jeg ble til slutt forelsket og tok noen dumme valg dessverre. 

Anonymkode: 1cb51...6d9

• Liker 4
Skrevet

Stemmer ikke for min del. 
Jeg var singel og traff en mann på en fest og falt pladask for han. For å si det slik, så var jeg mer redd for å bli oppdaget enn han var. Jeg tenkte ikke så mye på kona hans, men var aldri noen tanker om seier av noe slag. 

Anonymkode: 72002...a44

• Liker 1
Skrevet

Jeg la meg ikke etter ham fordi han var opptatt, jeg forelsket meg heller i en god og snill mann - fordi jeg hadde det grusomt hjemme og hadde en enorm sult etter å bare føle noe igjen. Jeg hadde ikke tenkt å gjøre noe annet enn å kjenne på følelsene i hemmelighet men da vi havnet på samme fest så skjedde det.. og vi fortsatte i mange måneder. I begynnelsen var jeg så oppslukt av forelskelse at jeg rett og slett ikke tenkte på at det satt en dame og ventet på ham hjemme - i tillegg fikk jeg inntrykk av at han ikke hadde det så bra i ekteskapet sitt (klassisk I know). Men etterhvert prater vi om hva vi holdt på med - han sa ærlig at han ikke ville dra fra kona si og for min del ble det begynnelsen til å avslutte et voldelig forhold som jeg måtte ut av uansett. Så vi avsluttet forholdet vårt. På slutten hadde jeg fryktelig dårlig samvittighet for kona hans - det var hovedgrunnen for min del til å avslutte

Anonymkode: ecada...742

• Liker 2
Skrevet

Følte ikke på noen konkurranse da mannen jeg holdt på med sa at deres forhold var over blablabla.. og du me meg trodde på han. «Alle» visste om oss men den som stakk hjem til samboeren sin da shit hit the fan -det var han gitt. Jeg angrer på at jeg trodde på løgnene hans og skjønner meg ikke på den dumme dame som fremdeles vil ha han heller. 

Anonymkode: 02a20...1f4

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en fling med en gift mann da jeg var 22. Jeg tenkte veldig lite på henne da. Han var en god del eldre enn meg, og det var hun også. Det var ikke noe konkurranseelement der. Hadde hun vært yngre og mer attraktiv hadde jeg kanskje tenkt litt sånn på det. Mange gjør nok det. 

Anonymkode: ce822...b2f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, overhodet ikke for min del. Jeg ble bare forelsket i en opptatt mann og skulle selvfølgelig aldri ha truffet ham. Det var jævlig gjort av meg og fullstendig uempatisk. Jeg klarte heldigvis å gå etter noen måneder.

Jeg oppførte meg ondskapsfullt og egoistisk og det finnes ingen unnskyldning for det jeg gjorde.

Anonymkode: bcc8f...084

Setter hundre spenn på at du ikke hadde blitt like forelsket om han var singel. Ergo, TS har rett.

Anonymkode: edad3...c75

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde en sjef som ga meg veldig mye oppmerksomhet, og til slutt ga jeg etter. Det pågikk ikke så lenge. Jeg tenkte ikke på kona hans i det hele tatt, men syntes det var veldig leit at han ikke kunne sove over. 

Var ung og dum. 

Anonymkode: fd0b7...acb

Skrevet
Kvalitet skrev (1 time siden):

Har jeg noe rett her? 

Stemmer ikke verken for min eller andres bekjentes del. 

Ved langvarig utro skap har følesene vært der før det fysiske, fra begges parter. Med one night stad har forhold blitt belyst i ettertid. 

Ingen konkurranse, man synes vell mest synd i personen og både jeg å venner av meg har vært de som har prøvd å si det til den som blir bedratt både at det skjer og at personen fortjener bedre etc... 

Eneste gangen jeg kan tenke meg at man er "hånlig" er når de blir påtross av gjentatt utroskap/forhold. Når de bare finner seg i å bli såra og gå på akkord med seg selv på tross av at de selv vet om det. Da er det kanskje litt mer snakk om "stakkars hen".

Anonymkode: 60a2f...5bd

• Liker 2
Skrevet

Mann prøver å fremvise kvinner som maktsøkende og manipulerende. 

Får svar basert på empati og anger. 

Anonymkode: 48e9b...8d1

• Liker 7
Skrevet
Kvalitet skrev (1 time siden):

Har jeg noe rett her? 

Helt riktig. 

Skrevet

Hadde et forhold med en mann med samboer når jeg var 21. Jeg vet, jeg ville aldri gjort det igjen.

Men du har rett. Jeg følte meg ekstra spesiell, jeg vant, han elsket meg så mye ( han sa det ) at han ville være utro for å kunne være med meg. Jeg hatet hans samboer, i mitt hode hadde jeg vunnet og snart var det oss. Jeg var på 1 plass. 

Så oppdaget jeg at han lå med 5-6 andre og skjønte jeg hadde griseflaks som hadde fått "bare" hjertet knust og ikke en eller anna sykdom. 

Jeg var virkelig SÅ blind. 

Anonymkode: a65a5...730

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Følte ikke på noen konkurranse da mannen jeg holdt på med sa at deres forhold var over blablabla.. og du me meg trodde på han. «Alle» visste om oss men den som stakk hjem til samboeren sin da shit hit the fan -det var han gitt. Jeg angrer på at jeg trodde på løgnene hans og skjønner meg ikke på den dumme dame som fremdeles vil ha han heller. 

Anonymkode: 02a20...1f4

Det lyser konkurranse og hånlighet over innlegget ditt. «Dumme dame» Sannheten ligger i detaljene. 

• Liker 2
Skrevet

Overhodet ikke. Jeg tror det er «ønsketenkning» for å opprettholde et bilde av dem som usikre eller kyniske mennesker.

Anonymkode: 80233...534

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stemmer ikke verken for min eller andres bekjentes del. 

Ved langvarig utro skap har følesene vært der før det fysiske, fra begges parter. Med one night stad har forhold blitt belyst i ettertid. 

Ingen konkurranse, man synes vell mest synd i personen og både jeg å venner av meg har vært de som har prøvd å si det til den som blir bedratt både at det skjer og at personen fortjener bedre etc... 

Eneste gangen jeg kan tenke meg at man er "hånlig" er når de blir påtross av gjentatt utroskap/forhold. Når de bare finner seg i å bli såra og gå på akkord med seg selv på tross av at de selv vet om det. Da er det kanskje litt mer snakk om "stakkars hen".

Anonymkode: 60a2f...5bd

Så du kan ha sex med en opptatt person, samtidig som du syns synd på hans partner. Veldig empatisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...