Gå til innhold

Familieopplevelse i gave

Millamortil3

Anbefalte innlegg

Min mann fyller 40 snart, og jeg har veldig lyst til å lage en drømmedag eller drømmeweekend. Derfor frir jeg til dere for gode forslag. ❤️ Vi har flere barn der minste er 9 mnd og eldre er 10 år. Mannen min elsker fotball, men syns det kan være skummelt med fotballtur med all koronasmitte. I tillegg får vi ikke med barna på kamp. Han er også glad i det meste av opplevelser, men jeg sliter med å finne en magisk drømmeweekend-tur med hele familien nå i vinter. Noen som har noen gode forslag?? Vi kan godt legge endel penger i det så lenge det funker for hele familien. 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Millamortil3 skrev (5 timer siden):

Min mann fyller 40 snart, og jeg har veldig lyst til å lage en drømmedag eller drømmeweekend. Derfor frir jeg til dere for gode forslag. ❤️ Vi har flere barn der minste er 9 mnd og eldre er 10 år. Mannen min elsker fotball, men syns det kan være skummelt med fotballtur med all koronasmitte. I tillegg får vi ikke med barna på kamp. Han er også glad i det meste av opplevelser, men jeg sliter med å finne en magisk drømmeweekend-tur med hele familien nå i vinter. Noen som har noen gode forslag?? Vi kan godt legge endel penger i det så lenge det funker for hele familien. 😊😊

Så koselig tanke  - super gave!

Hva med Kanefart et sted det er snø? Tror det er endel arrangører, så bør være mulig å finne et passende sted! Legg inn et stopp med bål for mat og drikke🌭🔥🍪🥤. Kombiner med overnatting på hotell. Kanskje besteforeldre eller noen andre kan inviteres med på turen og stille som barnevakt på kvelden så kan du og mannen gå på date?

Hundekjøring er et annet forslag, men er ikke like egnet for små barn.

Anonymkode: 37a1f...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig 😊 siden barna er ganske spredt i alder blir det kanskje vanskelig å finne noe som passer alle og er morro for mannen din, men mitt forslag hvis du vil holde deg i Norge er Hunderfossen vinterpark. Åpen på kveldstid, tror det er rundt vinterferien, og vi syns det var magisk der og barna på da 4 og 9 syns det var gøy. De har også ishotell hvor det er mulig å booke overnatting,  som sikkert er kul opplevelse både for de voksne og barna 🤩 hvis mannen og evt de eldste barna vil gjøre noe mer har du bob banen som også er skikkelig morro  😁 

Ellers finnes det jo flere ishoteller, tretopphytter og andre spennende overnattingssteder rundt i Norge som kan gi fantastiske naturopplevelser for små og store evt i kombinasjon med aktiviteter på stedet 🥰

Anonymkode: 9f6b4...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for kjempegode forslag! Både kanefart og Hunderfossen vinterpark skal sjekkes ut asap! Det høres jo helt herlig ut. Er det flere forslag, så bare sleng ut. Igjen, tusen, tusen takk!! 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...