Gå til innhold

Stoppe orgasme hos mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, tittelen ble merkelig, men det var det beste jeg hadde. Men altså, dere menn, hvis dere har sex og er på tur til å komme, men så skjer noe, f.eks. kuken faller ut, noen avbryter dere, osv. Må man begynne helt på nytt? Er hele økten ødelagt? Ville dere blitt sint dersom dama med vilje stoppet opp for å utsette en orgasme?

Jeg vet dette er et merkelig spørsmål, men jeg setter veldig stor pris på det om noen kan gi noen detaljerte svar.

Anonymkode: 1990e...e19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

orgasmen blir jo sterkere om man stopper rett før orgasmen :)

• Liker 6
Skrevet
ryzorwarlock skrev (2 minutter siden):

Hvordan?

Anonymkode: d292d...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan?

Den bare blir det.

Om man stopper opp vær gang, forsterker den seg :)

• Liker 4
Skrevet

Edging, vil si at en stopper nære utløsning tar en pause til ting har roet seg og prøver på en gang til. Men det må til en orgasme omsider ellers blir jeg sur.

• Liker 5
Skrevet

Må ikke begynne på nytt igjen nei. Bare bremser det litt men det er jo bare digg å edges. Du burde prøve det samme på deg selv, stopp å onaner før du kommer og begynn igjen, og stopp og begynn igjen, orgasmen blir en million ganger bedre 

Anonymkode: 0c2eb...ea4

• Liker 1
Skrevet

Det kalles å edge, i mangel på et bedre norsk uttrykk. Av og til når jeg runker kan jeg holde på i timesvis. Når jeg først kommer, er spruten og orgasmen så intens at man blir helt ødelagt etterpå. Er ofte verdt det. 

Anonymkode: 736fa...3af

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kalles å edge, i mangel på et bedre norsk uttrykk. Av og til når jeg runker kan jeg holde på i timesvis. Når jeg først kommer, er spruten og orgasmen så intens at man blir helt ødelagt etterpå. Er ofte verdt det. 

Anonymkode: 736fa...3af

Ødelagt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ødelagt?

Ødelagt som i utkjørt, i positiv forstand. Sliten og mettet og tilfredstilt 

Anonymkode: 0c2eb...ea4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ok, tittelen ble merkelig, men det var det beste jeg hadde. Men altså, dere menn, hvis dere har sex og er på tur til å komme, men så skjer noe, f.eks. kuken faller ut, noen avbryter dere, osv. Må man begynne helt på nytt? Er hele økten ødelagt? Ville dere blitt sint dersom dama med vilje stoppet opp for å utsette en orgasme?

Jeg vet dette er et merkelig spørsmål, men jeg setter veldig stor pris på det om noen kan gi noen detaljerte svar.

Det er vel bare å smette den inn igjen, problem solved! Nei, jeg blir sjeldent sint, men er spørrende hvorfor hun stopper med vilje hvis det ikke var avtalt. Så nå ser du viktigheten med kommunikasjon... har du avtalt at du skal terge med med å holde igjen på orgasmen min er du gullegod, uten kommunikasjon er du bare et naut uten mening. 🤭

• Liker 3
Skrevet

Egding er en herlig variant som dessverre altfor sjelden praktiseres da kvinner flest ikke bryr seg om/ikke gidder å ha et såpass intenst fokus på en manns kropp og spesielt genitalier lenger enn til han er hard og klar til å tilfredsstille henne. Finner man en slik er man derimot Lucky guy. 

• Liker 3
Gjest Paramount
Skrevet
Gorgonzola skrev (4 minutter siden):

Egding er en herlig variant som dessverre altfor sjelden praktiseres da kvinner flest ikke bryr seg om/ikke gidder å ha et såpass intenst fokus på en manns kropp og spesielt genitalier lenger enn til han er hard og klar til å tilfredsstille henne. Finner man en slik er man derimot Lucky guy. 

Visdom kommer med alder. 

Skrevet
1 hour ago, Gorgonzola said:

Guess I'm a lucky guy.

Min erfaring derimot er at omtrent halvparten av kvinner bryr seg om mannens nytelse, og de samme synes ofte det kan bli litt i overkant når man hevder at hennes nytelse er viktigst. Men det skal jo også sies at min erfaring er noe begrenset, jeg er ikke akkurat noen Don Juan, men har vært veldig heldig med de fleste ekser, og nåværende kone. 

Skrevet
ryzorwarlock skrev (9 timer siden):

Synes heller motsatt men folk er forskjellige

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

hvis dere har sex og er på tur til å komme, men så skjer noe, f.eks. kuken faller ut, noen avbryter dere, osv. Må man begynne helt på nytt? Er hele økten ødelagt? Ville dere blitt sint dersom dama med vilje stoppet opp for å utsette en orgasme?

Om det er like før orgasmen og det blir avbrutt, så må jeg «starte på nytt». Da blir ereksjon borte, følelsen blir borte osv. Dette skjer veldig raskt om det blir avbrutt. Det betyr IKKE at økten er ødelagt. Blir på ingen måte sint eller frustrert av det. 
Samme om partner stopper opp for å utsette en orgasme og jeg måtte «begynt på nytt». Betyr bare at man kan ha det fint lenger det. Overhode ikke noe å bli frustrert for. 

Jeg har jo stoppet opp for å forhindre partner fra å komme mange ganger selv. Er jo bare gøy å Edge dama noen ganger. La hun bygge seg opp helt til kanten av orgasme flere ganger før hun «får lov» til å komme. Det er bare gøy. Hun kan bli jævla frustrert der og da, men syntes samtidig det bare er gøy.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du stoppe orgasmen hans? Er du sint på han?

Anonymkode: 7fd7a...859

• Liker 2
Skrevet
Gorgonzola skrev (5 timer siden):

Da håper jeg han min er enig med deg, for jeg elsker og holde på slik med han, stopper ofte rett før han kommer for å så fortsette og gjentar det mange ganger. Den følelsen av å se han helt på randen den er bare fantastisk 

• Liker 2
Skrevet
Scoops skrev (2 timer siden):

Da håper jeg han min er enig med deg, for jeg elsker og holde på slik med han, stopper ofte rett før han kommer for å så fortsette og gjentar det mange ganger. Den følelsen av å se han helt på randen den er bare fantastisk 

Han er åpenbart en lucky guy. Ikke bare fordi du liker å gjøre det du gjør men mest fordi du er imøtekommende og raus på samspill og ønsker😘

• Liker 1
Skrevet

Edging kan være en fin ting, men det kan også tippe over dit at mannen ikke greier å komme, innenfor den tida hun har satt av for moroa. Særlig når man onanerer, er det fristende å utsette orgasmen en, to, og kanskje tre timer. Aller helst vil man ha full kontroll,  men ikke alle fikser det. 

Anonymkode: d59c6...e46

Skrevet
Gorgonzola skrev (10 timer siden):

Men dette kan da ikke være så uvanlig? 
Dette er selvfølgeligheter for meg, mannens kropp og genitalier skal nytes lenge. Ikke alltid han får ta på meg mens jeg holder på da jeg ønsker å ha fullt fokus på han. 
Det er ikke om å gjøre å få han hard fortest mulig for så å legge meg på rygg å vente på at han skal tilfredsstille meg. 
Tror dette er mer vanlig en uvanlig 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...