AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #1 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg er ikke verken tynn eller tjukk, litt former, men uten at jeg er overvektig. Jeg har en venn som jeg den siste tiden har blitt mye bedre kjent med og han har vært en fin samtalepartner og har vist både omsorg og omtanke når jeg har hatt det litt vanskelig. Nå som ting har bedret seg, så fikk jeg en sterk følelse for han og at han kanskje kunne bli mer enn bare en god venn. Vi er begge singel og jeg har heller ikke merket at han viser noen spesiell interesse for noen. Så av ren nysgjerrighet begynte jeg fiske litt... både hva han så etter, og hva han likte. Først så overrasket han veldig, med å si at han gjerne kunne tenke seg treffe noen, og han lurte på om jeg hadde noen bekjente han kunne få treffe. Så da har han vel interesse for å treffe noen, sant, tenkte jeg, så jeg gravde litt mer. Hva liker han, hva liker han ikke? Så han svarer det vanlige, at hun skal være søt og snill, ha humor og gjerne felles interesser. Det høres greit ut, så jeg spør om det er noe spesielt han liker ved utseende. Så rødmer han litt, så sier han "jeg liker store damer". Da blir jeg litt sånn undrende, og lurer på hva han mener, og han sier han bare liker store damer, som i overvektige. Han presterer til og med å henvise til en felles bekjent, som han sier, han har likt veldig lenge, men at hun ikke var interessert tilbake, men at hun var et godt eksempel for type utseende han liker på damer. Hun er veldig sånn ansiktspen, ingen tvil om det, men hun er veldig overvektig. Og jeg må bare få det bekreftet, at han ikke tuller med meg... liker du tjukke damer? Ja, svarer han, og det er det han synes er fint, og at han vet det er rart, men det har han alltid gjort og at det er slike han liker. Så jeg spør for å sjekke om hva han synes om kroppen min, siden jeg faktisk har litt kjøtt på beina, så bare rister han på hodet og nesten ler, "men du er alt for tynn for min smak".😐 Virker det troverdig, at han kun er interessert i den type damer, og at han dermed ikke finner meg attraktiv i det hele tatt? Går det an at man bare liker f.eks. store damer, og ikke kan falle for andre typer? For selv har jeg vært interessert i både tynne, trente og bamsete menn, og det har kun handlet om kjemi og personlighet, mens for han virket det helt utenkelig å date en dame som han ellers hadde hatt god kjemi med mindre hun da også var stor. Anonymkode: 731e1...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #2 Del Skrevet 20. november 2021 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Ts, kom an. Tenk litt lengre. Kjipt at han ikke er interessert tilbake, men du trenger ikke tvile på hva en person finner attraktivt. Anonymkode: d782e...a97 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #3 Del Skrevet 20. november 2021 Tro meg, det er langt flere enn du tror som liker større figurer. Er selv en normalvektig kvinne som liker store menn. Å da snakker jeg ikke om muskuløse menn. Har flere venninner som er overvektige, de får mye oppmerksomhet fra menn som er genuint interessert i dem på grunn av størrelsen. Dette er helt normalt, og en preferanse som alt annet. Anonymkode: d8085...151 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 20. november 2021 #4 Del Skrevet 20. november 2021 Dette var vel ikke akkurat kryptisk. Han er tiltrukket av store damer, og ser på deg kun som en venn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #5 Del Skrevet 20. november 2021 Men ingen som tenker at det er rart at han er så utrolig konkret på hva han liker? Er ikke det utrolig rart? Og akkurat store damer, jeg må vel legge til at når jeg skriver stor så mener jeg skikkelig stor. Jeg vet forresten at jeg er i den fornektelse-fasen akkurat nå, og det påvirker hva jeg skriver. Er både litt irritert at jeg har de følelsene for en venn og at han er så utrolig bestemt på at han har en konkret type han liker og at jeg da ikke er blant de. Rent personlighetsmessig, så er vi sikkert en god match da. Men så er det den biten med utseende han liker. Nesten så jeg føler han er veldig overfladisk på en rar måte. Anonymkode: 731e1...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #6 Del Skrevet 20. november 2021 Kjenner meg som mann igjen i denne fyren. Har vært sammen med både tynne og større jenter, men jeg har absolutt en preferanse for større jenter. Etterhvert som tiden går merker jeg at jeg går mer og mer etter det jeg faktisk er interessert i. Snakker med ei veldig søt jente (på rundt 200kg) nå som jeg håper å møte snart. Anonymkode: 45448...0ad 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #7 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner meg som mann igjen i denne fyren. Har vært sammen med både tynne og større jenter, men jeg har absolutt en preferanse for større jenter. Etterhvert som tiden går merker jeg at jeg går mer og mer etter det jeg faktisk er interessert i. Snakker med ei veldig søt jente (på rundt 200kg) nå som jeg håper å møte snart. Anonymkode: 45448...0ad Men du sier jo selv at du har vært sammen med både tynne og større jenter... han nekter for å ville vise interesse for annet enn overvektige. Når du skriver søt jente på rundt 200kg, så tenker jeg mitt... men det er selvsagt en annen diskusjon. Anonymkode: 731e1...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #8 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men du sier jo selv at du har vært sammen med både tynne og større jenter... han nekter for å ville vise interesse for annet enn overvektige. Når du skriver søt jente på rundt 200kg, så tenker jeg mitt... men det er selvsagt en annen diskusjon. Anonymkode: 731e1...0d5 Men ts, kan du ikke ta dømmingen din et annet sted? Mulig det er flere grunner til at han ikke er interessert i deg 🙄 Anonymkode: b8104...986 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #9 Del Skrevet 20. november 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Men ts, kan du ikke ta dømmingen din et annet sted? Mulig det er flere grunner til at han ikke er interessert i deg 🙄 Anonymkode: b8104...986 Akkurat dette skulle jeg også skrive. Og ts, nå vet ikke jeg hvor gamle dere er, men kan det ikke rett og slett hende at han har likt forskjellige jenter tidligere, men funnet ut av sine preferanser? Jeg synes ikke det er merkelig overhodet. Ellers tenker jeg det er slik at hvis han traff en dame som deg klaffet så utrolig med på det personlige plan, uten at utseendet han foretrekker er på plass, så kunne han kanskje falt for henne likevel. Så jeg tenker at han er definitivt ikke romantisk eller seksuelt interessert i deg dessverre. Og nei, jeg synes ikke det er overfladisk å ha en type. Anonymkode: b63e5...4a2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #10 Del Skrevet 20. november 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Men du sier jo selv at du har vært sammen med både tynne og større jenter... han nekter for å ville vise interesse for annet enn overvektige. Når du skriver søt jente på rundt 200kg, så tenker jeg mitt... men det er selvsagt en annen diskusjon. Anonymkode: 731e1...0d5 Av min erfaring funker det rett og slett dårligere med tiltrekning og sex over tid med tynnere jenter. Jeg mister interessen. Preferansen og tiltrekningen er jo ikke noe jeg velger (og jeg opplever jo - som nå - å bli dømt for det), men jeg tenker det er bedre å være ærlig med meg selv. Jeg vet ikke hva du tenker, men hun er en flott oppegående kvinne med et godt liv. Og det er heller ikke noe sjalusi/makt-greier inni bildet her, som jeg har opplevd flere antar. Jeg er faktisk bare tiltrukket av hvordan større kvinnekropper ser ut - ikke verre enn det. Anonymkode: 45448...0ad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #11 Del Skrevet 20. november 2021 Han sa rett ut at han synes du er for tynn for hans smak, så jeg skjønner ikke hva du lurer på? Anonymkode: 28fc9...da0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #12 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sa rett ut at han synes du er for tynn for hans smak, så jeg skjønner ikke hva du lurer på? Anonymkode: 28fc9...da0 Hun ønsker en tråd om fatshaming så hun føler seg bedre… Anonymkode: be6ee...66d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #13 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg er kvinne og blir tiltrukket av menn på 200kg ++. Selv er jeg veldig slank/trent. Kontrasten er utrolig sexy! Har en kjæreste nå på ca 197 kg. Så ja, TS, noen har sånne preferanser, og det er ikke noe man får endret... K32 Anonymkode: 0ca5a...2b8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #14 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg er kvinne midt i trettiårene. Kategori undervekt, men atletisk, trener mye. Selvsagt er det personlighet som er det viktigste når man skal innlede et forhold, men når det gjelder ren fysisk tiltrekning så er det bare store menn med store deilige myke mager som tenner meg. Dette er ikke unormalt tenningsmønster hverken som kvinne eller mann. Du har spurt, og fått et svar, dette bør du respektere. For meg virker det som du tenker at du pga vekt er bedre enn deres felles venninne som er overvektig, og at han derfor burde foretrekke deg. Her bør du virkelig gå noen runder med deg selv til du skjønner at menneskeverd på ingen måte er knyttet til vekt. Anonymkode: 560df...5cc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #15 Del Skrevet 20. november 2021 Mistenker troll, men hvis ikke: https://psychcentral.com/blog/recovering-narcissist/2018/12/5-pick-up-artist-techniques-narcissists-sociopaths-and-psychopaths-players-use-to-unsettle-you#1.-Negging- Anonymkode: 52a3c...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #16 Del Skrevet 21. november 2021 Store jenter er utrolig vakkert og sexy! Jeg har aldri følt meg tiltrukket av, eller falt for slanke jenter… Alle mine tidligere kjærester har vært over 100 kg, og som regel har vekta også krøpet oppover iløpet av forholdet 🙂 Min nåværende kjæreste er 162 cm høy, og veide rundt 120 kg da vi ble sammen. Nå har vekta passert 160kg, og jeg syns hun er enda flottere😍 Hun har endelig begynt å bli komfortabel med å være stor, og selvtilliten har bare blitt bedre og bedre. Det flotteste jeg ser er store, selvsikre jenter som tørr å vise seg frem. Elsker når overvektige jenter er stolte av kroppen sin, og kler seg i klær som viser kropp og hud! Anonymkode: 88e90...505 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #17 Del Skrevet 21. november 2021 Hva er forskjellen på at han sier det, og kvinner som sier de bare liker menn som er over 180 cm? Anonymkode: 2b33d...ef7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #18 Del Skrevet 22. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.11.2021 den 3.12): Men ingen som tenker at det er rart at han er så utrolig konkret på hva han liker? Er ikke det utrolig rart? Og akkurat store damer, jeg må vel legge til at når jeg skriver stor så mener jeg skikkelig stor. Anonymkode: 731e1...0d5 Nei, hvorfor er det rart? Han vet hva han liker og deler det med en venn. Kan til og med være det er ment som direkte hint til deg om at han ser kun platonisk på deg. Anonymkode: 2b1bc...8e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #19 Del Skrevet 22. november 2021 I disse dager så er det nesten mer akseptert å være pedofil enn å tro, akseptere og respektere at det finnes mennesker som tenner på stor damer/menn. Helt utrolig, men det er KG (no pun intended) i et nøtteskall. Anonymkode: d953d...618 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #20 Del Skrevet 22. november 2021 M30 her. Større damer er mer attraktive for min del også. Mye dømming ut og går, men folk burde egentlig bare være fornøyd med at andre har forskjellige preferanser! Anonymkode: 007c8...ecd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå