Gå til innhold

Hva er sjansen for at jeg finner noen nå liksom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært ordentlig forelsket i to personer. Ene var da jeg var 15 og andre var da jeg var 18. Sistnevnte varte til jeg var 24 år.. ikke forholdet, men følelsene for han. De følelsene har vært komplett over i 3 år, og jeg har vært singel I 5 år.

Er nå 27 år gammel og det er jo helt umulig å finne noen... jeg blir jo så sjeldent betatt/forelsket. Er to stk jeg har vært betatt av på de to årene tross at jeg har vært på date med haugevis og møtt masse nye folk, så er det kun TO stk jeg har fått interesse for, mange fler har fått det for for meg, men det hjelper ikke. Og det har jo ikke blitt noen ting. Har flørtet litt også har de bare blitt kjipe. 

Jeg er så tung i hjertet, det er skikkelig kjipt... jeg er en forholdsperson. Jeg syns det er stress og slitsomt å være singel og måtte jage for å få seg ett jævla ligg med noen man syns er ok bare. Ja, for det er ytterst sjeldent jeg finner noen attraktive i det heletatt.

Ikke får man noe kjærlighet heller, bare et giftig og falskt datingliv. Jeg har faktisk ikke hatt et bra ligg siden jeg var sammen med eksen. Jeg syns ikke det er noe digg å ligge med folk jeg ikke har følelser for, det gir meg 0....uansett om de er "kjekke" "bra utstyrt" osv...  😭

Jeg griner spontant. Kan komme når som helst og jeg orker ikke mer. Er sliten av å være så sykt alene. 

FAEN TA. Er det faktisk mulig at jeg kan forbli singel I mange år til/for alltid? 

Anonymkode: d7edd...197

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg tenker du er ennå veldig ung så du har god til på å finne deg noen å dele livet med. Jeg har troa!!

• Liker 7
Skrevet (endret)

Du er bare 27 år. Du er ung og mye kan skje. Livet ditt er ikke skrevet i stein og vi er i utvikling hele tiden. Det er klart du også kan finne noen. Folk finner hverandre på sykehjem når de er gamle og grå, så hvorfor skulle ikke du kunne? Løpet ditt er langt fra kjørt. Gi det litt tid så skal du se at du også finner deg kjæreste. ❤️

Endret av Gjenferdet
  • Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Du er bare 27 år. Du er ung og mye kan skje. Livet ditt er ikke skrevet i stein og vi er i utvikling hele tiden. Det er klart du også kan finne noen. Folk finner hverandre på sykehjem når de er gamle og grå. Løpet ditt er langt fra kjørt. Gi det litt tid så skal du se at du også finner deg kjæreste. ❤️

Hjelper veldig å finne noen på sykehjem, når jeg vil ha min egen familie. 

Skrevet
Rebekkaz skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg tenker du er ennå veldig ung så du har god til på å finne deg noen å dele livet med. Jeg har troa!!

Jeg er ikke så ung ift at jeg vil ha en familie. Ja kanskje jeg finner noen når jeg er 40, men da er det faktisk for sent. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjelper veldig å finne noen på sykehjem, når jeg vil ha min egen familie. 

Det var ikke poenget. Poenget er at når mennesker på sykehjem kan finne hverandre, så er det ingenting som tilsier at du på 27 år ikke skal kunne klare det.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er ikke så ung ift at jeg vil ha en familie. Ja kanskje jeg finner noen når jeg er 40, men da er det faktisk for sent. 

Gjennomsnittet for førstegangsfødende er over 30 år, så du er godt innafor. Du har ikke dårlig tid. Du har potensielt 15 år igjen å få barn på.

• Liker 4
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Det var ikke poenget. Poenget er at når mennesker på sykehjem kan finne hverandre, så er det ingenting som tilsier at du på 27 år ikke skal kunne klare det.

Det er jo få på sykehjem som finner hverandre. Har jobba på mange sykehjem og de er der fordi de ikke er i stand til å ta vare på seg selv og i 90% av tilfellene husker dem ikke gårsdagen engang. Har aldri opplevd at dem finner noen, mest bare at de roper etter ektemannen som døde for 20 år sia, lurer på når han kommer hjem eller tror at sønnen sin er mannen og omvendt. 

Jeg har jo ikke funnet noen siden jeg var 18.. så det er jo snart 10 år siden. 10 av mine beste år... nå bare forfaller jeg. 

Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Gjennomsnittet for førstegangsfødende er over 30 år, så du er godt innafor. Du har ikke dårlig tid. Du har potensielt 15 år igjen å få barn på.

Ja da er ungene til vennene mine ute av huset og de kan feste og feire igjen imens jeg må sitte hjemme å amme da.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ennå mange år til du er 40. Plutselig finner du personen din som du vil dele livet med. Og da kan det gå fort frem mot barn :) du er bare 27år. Så du har mange år på å få barn. Jeg kjenner flere som fikk barn etter fylte 40.

• Liker 2
Skrevet
Rebekkaz skrev (Akkurat nå):

Det er ennå mange år til du er 40. Plutselig finner du personen din som du vil dele livet med. Og da kan det gå fort frem mot barn :) du er bare 27år. Så du har mange år på å få barn. Jeg kjenner flere som fikk barn etter fylte 40.

Men poenget mitt er at jeg ikke har funnet noen siden jeg var 18.. hva er sjansen for at jeg finner noen nå, når det er snart 10 år siden sist. Nesten alle mine venner har vært i 3-4 forhold på den tiden.... jeg har tydeligvis et problem med å få følelser og da går det ikke. Det er bare noen få jeg blir betatt av og da vil ikke de ha meg. Høres bare for godt ut til å være sant at jeg skal finne noen som det er gjensidig med. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men poenget mitt er at jeg ikke har funnet noen siden jeg var 18.. hva er sjansen for at jeg finner noen nå, når det er snart 10 år siden sist. Nesten alle mine venner har vært i 3-4 forhold på den tiden.... jeg har tydeligvis et problem med å få følelser og da går det ikke. Det er bare noen få jeg blir betatt av og da vil ikke de ha meg. Høres bare for godt ut til å være sant at jeg skal finne noen som det er gjensidig med. 

Stor

• Liker 2
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Stor

Nei... det går aldri. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg forstår det må være frustrerende. Er du noe ute å møter nye folk? Feks om du har noen hobbyer som du kan møte folk igjennom. Ved å få større nettverk rundt seg er sannsynligheten stor for at din person kan dukke opp plutselig.

Skrevet

Du har jo faktisk vært betatt av et par stykker de siste par årene. Jeg har ikke vært betatt av noen på flere år, hehe. Skulle ønske jeg kunne forelske meg i øst og vest, slik det virker som mange andre gjør. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis du stresser med det så får du sende meg en tanke. Jeg er syv år eldre enn deg og er også singel. 

Jeg dater ikke da, og vet ikke om jeg vil det heller 🤓

Anonymkode: f17b9...95e

Skrevet
Rebekkaz skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår det må være frustrerende. Er du noe ute å møter nye folk? Feks om du har noen hobbyer som du kan møte folk igjennom. Ved å få større nettverk rundt seg er sannsynligheten stor for at din person kan dukke opp plutselig.

Som skrevet så har jeg vært på haugevis av dates og jeg møter ofte nye folk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du stresser med det så får du sende meg en tanke. Jeg er syv år eldre enn deg og er også singel. 

Jeg dater ikke da, og vet ikke om jeg vil det heller 🤓

Anonymkode: f17b9...95e

Tror nok ikke drømmemannen min henger på KG.... 

Skrevet
Hannah80 skrev (3 minutter siden):

Du har jo faktisk vært betatt av et par stykker de siste par årene. Jeg har ikke vært betatt av noen på flere år, hehe. Skulle ønske jeg kunne forelske meg i øst og vest, slik det virker som mange andre gjør. 

Ja, men de har ikke vært det i meg. Og sånn kommer det til å fortsette. 

Skrevet

^ og ikke de siste par årene. De siste 5. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...