Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2005 #1 Skrevet 9. oktober 2005 Hvilken Ip telefoni levrandør annbefaller du? og hva bør jeg holde meg unna?
Cronos Skrevet 9. oktober 2005 #2 Skrevet 9. oktober 2005 Har ikke peiling egentlig, men Telio er jo blitt en av de største.
Scheherazade Skrevet 9. oktober 2005 #3 Skrevet 9. oktober 2005 Vi har ip24 og linjen er forsåvidt grei nok Problemet er at de roter noe så vanvittig meg alt mulig, vi har bla til dags dato aldri fått en regning som stemmer. Når du ringer for å klage en gang per måned skylder de på datasystemene sine... I tillegg brukte de cirka to måneder for å portere nummeret (nei, det var ikke Telenor sin feil) slik at vi måtte betale dobbelt telefonregning i to måneder. Så anbefaler ikk ip24, selv om det er billige, med mindre du ønsker å bruke tid og energi på å følge de opp og dobbeltsjekke regninger.
Gjest Violetta Skrevet 9. oktober 2005 #4 Skrevet 9. oktober 2005 Jeg har Telio, har hatt det i fire uker og er veldig fornøyd. Jeg merker ikke forskjell på linjen, får regninger på mail og kopi om jeg logger inn på deres sider for å sjekke, der jeg også har full oversikt over alle samtaler. Anbefales så langt. Jeg valgte å ikke portere telefonnummeret fordi jeg skulle flytte og da ville måtte beholde telefonabonnementet der jeg bodde.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. oktober 2005 #5 Skrevet 9. oktober 2005 Ringer man mindre enn 45 minutter i snitt hver dag til noen, er ip24 og televoip å anbefale prismessig.
Gjest Andrine Skrevet 9. oktober 2005 #6 Skrevet 9. oktober 2005 Vi har Telio, har hatt det i et år nå. Å ringe til andre enn Teliokunder går greitt, men vår datter, som også er Teliokunde, går det IKKE greitt for. Den første tiden hun ringte oss, gikk det greitt. Så kom en periode hvor det ringte her, men vi hørte ingen ting. (Så jo på nummeret hvem som ringte). Så kom en periode hvor alt funket, men når hun nå ringer, ringer det IKKE her og hun får opptattsignal. På oversikten over motatte telefoner, kommer det opp som tapt anrop. Har gitt opp å snakke med Telio, så nå har vi sagt opp abonnementet og bestilt fra Tele2 istedet, så får vi se om det blir noe bedre.
Cupcake Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har TelevoIP, og synes det fungerer fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå